לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2006    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2006

הודעה שאלון ושורות עם מילים.


 

נתחיל מהודעה קצרצרה ונמשיך כרגיל:

אנשים כבר הספיקו לפתח ציפיות מההודעה שלי במסנג'ר, אבל אני פשוט אפנה את תשומת ליבכם לכפתור החביב בפינת הפרסום הסמוי ברשימות אצלי.

אני לא חושבת שיש לי את היצירתיות או את הזמן והכוח כדי להתארח אצל אחרים (אם כי בטח יפול עליי איזה רעיון גאוני דווקא כשלא אחשוב על כך), אבל מה שכן, עקב מחסור בחומרים לבלוג הזה בזמן האחרון (או כתשובה לאחת השאלות בשאלון השבועי האחרון- כן, אני מצנזרת את עצמי המון), אני אשמח לארח את כל מי שרק ירצה.

אז כן, לכתוב במקומי תשובות לשאלונים זה לא נחשב, אבל היי, לפני שנה עוד הייתי בי"ב ואשכרה היה נדמה שיש לי קצת חיים, אז רעיונות לפוסטים ו/או סגנון (לא שיש לי אחד, אבל פה נכנס הדמיון שלכם) ניתן למצוא בארכיון של הבלוג.

תודה מראש למשתפי הפעולה.

[את אלו שלא, אני אמשיך לאהוב בכל זאת. יו נואו, בדרכי המיוחדת וזה.. P:]

 


 

משהו שלא היה פה המון זמן- שאלון !


1.ירוק או טכלת? תכלת
2.חלבי או פרווה? חלבי
3.חלבה או ריבה? ריבה
4.שיער קצר או בינוני? בינוני
5.שוק או סופר? נמנמ, שיהיה סופר.
6.מי מנצח בקרב-הרקולס(הגיבור המיתולוגי),או מוחמד עלי(מתאגרף גדול מהעבר)? הרקולס לא אמיתי, אז אני מניחה שמומחד עלי. oO
7.טונה או ביצה קשה? טונה. למרות שברוב הסלטים היותר טעימים מערבבים את שניהם P:
8.מגפיים או סנדלים? מגפיים
9.חביתה מקושקשת או ביצת עין? חביתה
10.סגול או אדום? XD שניהם!
11.רפי רשף או רפי גינת? רפי גינת (יצא לי לראות כמה תכניות עם רפי רשף לאחרונה והוא ממש גרוע..)
12.שירה או קריינות? לוידעת. שירה?
13.חבר טוב או בן זוג? שניהם.. oO
14.איכות או כמות? איכות
15.טווס או נשר? נשר
16.סנדוויץ או חתיכת עוגה? עוגה! P:
17.כסף רב,או כבוד רב? עם כבוד לא קונים לחם בסופר, אבל הממ, צריך את שניהם בחיים :/
18.חילזון או צב? צב
19.להיות בבית או להיות בחוץ? להיות בחוץ
20.דודים או דודות? בתור אחת עם משפחה לא נורמלית כ"כ- אממ.. מה ההבדל בת'כלס?
21.משיכה מינית או חיבור בין הנשמות? שניהם.
22.משחק טניס שולחן-עד 21 או עד 11? 21
23.להיות בריא וללכת לבי"ס או להיות חולה ולהשאר בבית? להיות בריא
24.מערכת סטיראו או דיסקמן? דיסקמן, למרות שתלוי במצב..
25.דנה ברגר או גלי עטרי? דנה ברגר
26.כבד או תפוח אדמה? תפוח אדמה [איכס כבד >.<]
27.צ'יפס-החטיף או המטוגן? שניהם!
28.חידה או בדיחה? שניהם..
29.מגלשה או נדנדה? נדנדה [אמרה הנדנדופילית ^.~]
30.בילוי מועדף-לונה פארק או פיקניק? שניהם.


 

 

 

וזוהי יקיריי דרך חביבה וקלה להעיף פוסטים למטה.

 

 

 


 

הגעתי למסקנה שהית' לדג'ר נראה לא רע בכלל.

 


 

אתמול היה יום ארוך-מדי שעבר בעיקר בנסיעות לרופאים (בשביל אמא.. :/) ובתי חולים (לבקר מישו..).

ובלעכס.

כן. בלעכס. מילה מושלמת לתיאור ההרגשה הכללית.

 

 

וויפי ייאי, וכאלה.

(או בתרגום: לילה טוב וזה.)

נכתב על ידי , 9/5/2006 22:22   בקטגוריות שאלונים  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-13/5/2006 11:33




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)