לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2006    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2006

"אני שפוי, עמוק בפנים... מ-מ-ש עמוק." או: נסיון No 1 לעשות אותי


למי אין זנב, למי?

P:

 


 

חול אחד, מאוד מאוד מהיר, כמו שאוהבים לקרוא לו, החליט להיות הראשון שמתארח אצלי, כחלק מהפרויקט המאוד נחמד הזה.

אז... בלי הקדמות מיותרות, הנה מה שהגיע אליי (ואתם מוזמנים לקחת חלק גם!):

 

 


 

 

1.ירוק או טכלת? טכלת? אני מעדיף קחול. או עדום.

2.חלבי או פרווה? בשרי, ורצוי לא מבושל ומורכב מחתלתולים חמודים (בלי הפרווה, אל תהיו מגעילים).

3.חלבה או ריבה? רימל. למה? כי ככה.
4.
שיער קצר או בינוני? על הגב? ארוך (אפשר לעשות ראסטות). על חתולים- קצר (לחתולה שלי יש שיער דליל, הוא פשוט מפוזר על כל החפצים, רהיטים, בגדים ואנשים בבית).

5.שוק או סופר? שילוב של השניים- שוקר. fun fact: אחרי 7 שניות רצופות של שוקר חשמלי, הבן אדם מאבד שליטה על הפעילות המוטורית. ואני לא יודע מנסיון, התיק נסגר מחוסר ראיות!
6.
מי מנצח בקרב-הרקולס(הגיבור המיתולוגי),או מוחמד עלי(מתאגרף גדול מהעבר)? הרקולס מת, מוחמד עלי חולה פרקינסון... Tough call.
7.
שעון יד או קיר? מגדל שעון. ועדיף עם עוזי ומגאפון, שאני אוכל לצעוק "You know what time it is? Time to die!"  
8.
מגפיים או סנדלים? לצבא מודרני שישתלט על העולם- מגפיים. לצבא עתיק שישתלט על העולם- סנדלים.
9.
חביתה מקושקשת או ביצת עין? עין מקושקשת...יאממ.

10.סגול או אדום? שגול.

11. קלמר עם כמה תאים או של תא אחד? מאז שאמרו לי להפסיק לגדל תרביות בקלמר שלי הפסקתי ללכת עם אחד...
12.
שירה או קריינות? הסאדיזם שלי מכריח אותי לומר שירה.

13.חבר טוב או בן זוג? אולי די כבר עם ה"בן זוג" הזה? אמרתי לכם, זאת הייתה פעם אחת, הייתי קצת שיכור...
14.
איכות או כמות? בנשק - איכות. בכדורים- כמות.
16.
כסף רב,או כבוד רב? כסף יביא לי כבוד, אבל אני בכל מקרה אשיג את שניהם כשאני אשתלט על העולם.
17.
חילזון או צב? צו (מניעה. זה מה שאנשים מוציאים נגדי).
18.
מסנג'ר או אייסי? שניהם כל כך מרושעים, קשה לי להחליט איזה יותר...

19. נשק קר או נשק חם? קר... חם הוא יותר מדי מנותק לטעמי, אין כמו לראות מבט על פנים של מישהו שנדקר ע"י קאטאנה.... אממ, או ככה שמעתי!
20.
משיכה מינית או חיבור בין הנשמות? מין בין נשמות זה דבר סקסי.

21.משחק טניס שולחן-עד 21 או עד 11? אם על כל נקודה כורתים אצבע: 11 אם עוקרים שן: 21. (ועדיך 32)

22.להיות בריא וללכת לבי"ס או להיות חולה ולהשאר בבית? אני חולה (נפש) והולך לטכניון. בעצם, אני הולך לטכניון, השאר כבר ברור מאליו.
23.
דנה ברגר או גלי עטרי? לקחת את הגיטרה של דנה ברגר ולעשות איתה סמאשינג על גלי עטרי.
24.
כבד או תפוח אדמה? מורשתי הרוסית אומרת תפוח אדמה, ומורשתי הקניבלית אומרת כבד... הממ...
25.
צ'יפס-החטיף או המטוגן? אני לא אעשה צ'יפס מהחטוף שלי, אתם חולים! מקסימום צלי!

 

 

 

 

Alluring Quicksand  says:

תוסיפי בסוף: "ותזכרו: בן אדם הוא שפוי עד שהוכח אחרת, או משהו כזה!"

 

 

הנה, הוספתי.

J

 

 

נכתב על ידי , 11/5/2006 00:47   בקטגוריות פרויקטים מיוחדים  
52 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סקאי ב-14/5/2006 08:52




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)