לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2006    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2006

יום שטן שמח !


הממ, כן, גם אני חושבת שהתאריך היום ממש מגניב.

אבל מרוב שכולם מדברים על זה, ומרוב שאפילו אנשים שלא יודעים ש"666" מסמל בלא מעט מקומות מספר שקשור לשטן מדברים על זה, אני לא אדבר על זה.

רק אאחל לכם לגחך על צירוף המספרים הזה גם.

 


 

איש: "נראה לך שהאנשים בבנק לא ישימו לב לזה שהתאריך לא נכון?"

אני: "ברור שלא. הרי מספרים לא אמור להיות הצד החזק שלהם."   *סטגדש*

^.~

 

אהמ. גיחי.

יש אנשים משעשעים.

 


 

וואו, בהתחלה ממש לא האמנתי שהפוסט הקודם שידר כ"כ הרבה אופטימיות.

טוב נו, העברת ציניות באינטרנט מעולם לא היה הצד החזק שלי.

וזה לא לגמרי לא נכון, בהחלט חייכתי כמה וכמה פעמים באותו יום..

 

"When you lose something you can't replace
When you love someone but it goes to waste
Could it be worse?
"

 

ככה בערך נראה סוף השבוע, עד להיום...

[3 ימים, מינוס 2 אנשים. או משהו כזה.]

וויפי ייאי.

=]

 


 

אז כן, בניגוד אינטרסים מוחלט לפסקה בתחילת הפוסט, רציתי לציין ש"יום השטן" נפל על יום שלישי.

מה שאומר שחוץ מהמון חתונות שיש היום, לא מפתיע אותי הדבר הזה בכלל.

ימי שלישי תמיד היו קטסטרופה אצלי.

משחר הימים (או לפחות עד כמה שאני זוכרת את העבר שלי אחרוה ליסודי) ימי שלישי היו הימים שבהם תמיד קרו לי דברים גרועים. 90% מהדברים הרעים שקרו לי, קרו בימי שלישי.

אז כן, זה שהתאריך השטני הזה נופל על שלישי, משום מה נראה לי טבעי לחלוטין.

 

אז טוב, סבבה, יום השטן וכל זה, ממחר יתחילו לקרות דברים טובים, כן? ~נסיון לשכנע כוחות עליונים~

 


 

הממ.. בקרוב יבוא פוסט "פרסום סמוי", אבל אני עוד אצטרך את הטובה שלכם, של כל מי שקורא שורות אלו, או סתם בבלוג מדי פעם, או בכלל.

פרטים כאמור, יבואו בפוסט הבא, אבל..

מישהו מכיר אנשים שרוצים ליסוע באוגוסט לאילת?

 

 

תודה מראש על שיתוף הפעולה.

מיצי מיאו וכאלה.

[אה, תזכירו לי לכתוב פוסט הוצאת עצבים על גניבת סלנג בלעדי משלי! >.<]

 



 

=^_^=

נכתב על ידי , 6/6/2006 18:06   בקטגוריות ציטוטימים!, סתם כי בא לי לעדכן..  
39 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Titus Claudius ב-8/6/2006 12:52




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)