לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2006    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2006

!For Sale או: מי רוצה ליסוע לאילת?


אם התשובה לשאלה בכותרת היא כן, אתם יותר ממוזמנים להישאר עד סוף הפוסט :)

 

קוויק: "מה, את נוסעת לאילת?"

אני: "אני מאוד מקווה שלא!!!"

 

אם גם זה נשמע לכם כמו תשובה נורא מוזרה, אתם מוזמנים להמשיך.

 

 

אז ככה.

כל שנה, אני נוסעת באוגוסט לאילת.

יש לנו שם יחידת נופש, במלון "קלאב הוטל" שאני מניחה שחצי ישראל הספיקה להיות בו, אבל זה לא העניין.

השנה, מאוד, אבל מאוד לא מתאים לי הזמן שבו אנחנו צריכים ליסוע, וגם אמא שלי הראתה נכונות די רבה לוותר על האופציה השנה.

יען כי זאת-

השבוע מוצע למכירה!

 

והרי הפרטים הרשמיים:

 

 

המלון:

"קלאב הוטל" אילת.

 

הזמן:

 6/8/06 - 13/8/06 

ראשון עד ראשון,

שבוע שלם: 7 לילות, 8 ימים.

 

החדר:

יחידת סטודיו עם מרפסת, שזה חדר יחסית גדול. מיטה זוגית שהיא בעצם 2 מיטות (מתכוונות! בסוויטות הרגילות זה מיטות רגילות. הצ'ופר הנוסף בחדר סטודיו זה גם שהאמבטיה היא גם ג'קוזי, וזה דבר די חביב..) וכורסה/ספה שנפתחת למיטה.

רשמית, החדר מיועד (עד) ל-3 אנשים.

טכנית, בגלל הגודל שלו, אפשר להכניס קצת יותר, והיו שנים שנפלנו על ספה כפולה נפתחת במקום כורסת יחיד P:

 

הקאטץ':

חוקי המלון ה"נוקשים" דורשים שאחד הנוכחים בחדר, שחותם עליו, יהיה בן 21 לפחות.

 

הנזק שאני אעשה לכיס שלכם:

2500 שקלים חדשים בלבד

 

 

 

 

לפרטים נוספים, אתם יותר ממוזמנים לפנות אליי למייל: [email protected]  (או לזה שמופיע בבלוג, אם אתם ממש רוצים.)

 

 

אם אתם קוראים את הפוסט הזה, ומכירים אנשים שרוצים ליסוע בקיץ לאילת, אתם יותר ממוזמנים להציע להם ולהפנות אותם אליי.

אני באמת חייבת למכור את השבוע הזה השנה.

so pretty please, שתפו פעולה.

 

בתודה רבה מראש,

NightSky.

 

 

נכתב על ידי , 14/6/2006 19:55  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ישי ב-4/7/2006 20:00




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)