לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2006    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2006

כ"כ קל להעלות לי את המצב רוח!


 

אם להתעלם מזה שבאתי מוכנה מראש, עם מצב רוח שהצטבר במהלך השבוע הלא משעמם הזה, אווירה של סופ"ש תמיד טובה.

 

אז היום היה קצת שופינג, וטיול בעיר על ליז וחברה שלה מהבסיס.

היה חביב ביותר.

 

סקירה כללית על שבוע הספר [ומסקנה שאני צריכה ללכת לשם בלעדיהן -_-] סימנתי לעצמי כמה דברים לקנות.

המלצות על ספרים, יבואו מכם עכשיו, בציווי, כי אני תוהה האם לקנות השנה ספרים או לא (רצון לחסוך לדברים אחרים, כשגם ככה יש לי מה לקרוא בינתיים :/), אבל בכל מקרה, אני רוצה המלצות על ספרים טובים שיצא לכם לקרוא, זה יהיה נורא נחמד מצידכם.

 

 

אחרי כמה זמן נזכרנו שהיו לנו בכלל תכניות ליסוע לקנות דברים.

הם מן הסתם לא נקנו.

 

 

אבל השלל הפעם כולל:

- 2 חולצות חביבות בתכלת וורוד, עם קפוצ'ון. [נזק של 66.6 ש"ח]

- 3 קליפסים לשיער, כי הגיע הזמן לחדש את המלאי. [4 ש"ח]

- מחזיק מפתחות עם סלמנדרה ממתכת [0 ש"ח]

- 50 גרם של חליטת תה עם ניחוח טרופי משגע [7.5 ש"ח]

- כוס ברד פסיפלורה [0 ש"ח, בחסות המוכרת החביבה מהחנות תה/קפה]

- 1 חיוך שנמרח על הפנים בלי שאני אשים אליו לב אפילו עד שחזרתי הבייתה.

 

אני צריכה לצאת יותר מהבית...

 

ארג, הלכתי להסניף ת'תה.

פוסט נורמלי יבוא בהמשך.

 

 

ולכו לשים לב לפוסט למטה, בבקשה

V
V
V
V
V

נכתב על ידי , 16/6/2006 16:30   בקטגוריות אופטימי, סתם כי בא לי לעדכן..  
41 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של mybody ב-19/6/2006 19:10




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)