לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2006    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2006

*פקעת עצבים קטנה*


 

אני שונאת שונאת שונאת שנוגעים לי בדברים!

אני שונאת שונאת שונאת שעושים את זה בלי לבקש רשות מראש!

אני שונאת שונאת שונאת שמחטטים לי במגירות!

אני שונאת שונאת שונאת שלוקחים משם דברים ומזיזים דברים אחרים!

אני שונאת שונאת שונאת שלוקחים חפצים שלי "בטעות" >.<

אני שונאת שונאת שונאת שכל מיני דברים שלי נגלים לעיניים לא להן.

>.<

 

אאאאארררררררררררררררררררררררררגגג!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

פאקינבלאט.

 


 

אימא שלי הייתה צריכה שדכן.

יופי לה.

אחרי שאמרתי לה שאני אביא לה כשאני אחזור,

ואחרי שאמרתי לה שאני אחזור לפני שהיא צריכה לצאת ככה שאני אספיק לסדר לה את כל מה שהיא צריכה,

אז היא מחליטה לחטט לי במגירות, כי היא יודעת "שאיפושהו יש".

המגירות שלי הן לא לחיטוט! >.<

במגירות שלי יש דברים שהן מכילות, מעצם היותן המגירות שלי.

מי האדיוט שהמציא את עניין ה"לכתוב למגירה"?

וחוצמזה, היא הואילה בטובה לסחוב לי את הלוח כתיבה [או איך שלא קוראים לחתיכת דבר הזה, שאפשר לשים עליו דפים וזה קשיח ככה שאפשר לכתוב.]

שהיו עליו דפים ששמתי!

ושהיו על הדפים דברים שהתכוונתי להוסיף בעריכה לפוסט הקודם בתור סיכום שבוע שכזה.

ופאק >.< זה היה הכי למעלה, וזה עוד אחד מהדברים שאסור לאנשים זרים להיתקל בהם. לא שזה מכיל מידע מסווג, אבל היא בהחלט לא נכללת בין האנשים שהייתי רוצה שיקחו לי דברים, וייתקלו בדברים שכתבתי.

גרררררררררר....

 

 

 

ועוד לעזאזל אחד,

למה אף אחד לא רוצה ליסוע לאילת?

>.<

 

אוף.

 

 

סקאי, פקעת עצבים קטנה, INC

[היה אמור להיות פוסט קצת יותר נורמלי, הוא כנראה יידחה.]

 

נכתב על ידי , 20/6/2006 17:01   בקטגוריות שחרור קיטור  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של צ'רנובוג ב-5/7/2006 00:01




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)