לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2006

אז מה אני באמת אעשה בלילה?


כן, כי אני באמת אכתוב פוסט רציני בתור הפוסט הראשון בחודש.

יה, רייט.

 

[אבל יבוא אחד כזה ממש בקרוב, אפילו עוד מעט, אפשר להגיד..]

 

Sky. says:

ואני, סתם בסדר, עוד שבוע עבר, וזה לא דבר רע בכלל, התעייפתי וחסרות לי שעות שינה

Lucid Nightmare  says:

תלכי לישון הלילה 

Sky. says:

אני הולכת לישון כל לילה! ~מבט תמים~

Lucid Nightmare  says:

XD

Lucid Nightmare  says:

אה-הא

Sky. says:

נוו... באמת!

Sky. says:

בשלב כלשהו אני באמת הולכת לישון!

Lucid Nightmare  says:

XDDD

Lucid Nightmare  says:

תלכי לישון הלילה *כל* הלילהD: <

Sky. says:

XDDDD

Sky. says:

זה לא תלוי בי, את יודעת ^.~

Lucid Nightmare  says:

XD

Lucid Nightmare  says:

את רוצה לספר לי משהו? D:

Sky. says:

אממ...

~מבט ממש ממש תמים~

לא.

Lucid Nightmare  says:

|פנטזיות כחולות צצות לי בראש|

אוקיD:

Sky. says:

הו, אני אסמיק!

[ג'נה מפנטזת עליי? ^.~]

Lucid Nightmare  says:

[ג'ן מפנטזת עלייך ועל עוד מישהו ]

Sky. says:

ומי העוד מישהו? =O [אני רוצה לפנטז גם.. P:]

Lucid Nightmare  says:

[לא יודעת, אבל הוא זכר D:]

Sky. says:

תודה לפחות על זה :)

Lucid Nightmare  says:

XDDD

 

 

 


 

נו, סליחה, אין לי באמת איפה לשמור את הדברים האלה.

 

נכתב על ידי , 6/7/2006 18:32   בקטגוריות שיחות משעשעות  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-7/7/2006 22:22




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)