לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2006

4 דברים...


אני עדיין תוהה מי זה שהתחיל את זה כאן...

אבל בכל מקרה, הוא העביר לי את הפרויקט הזה, ומי אני שאסרב לענות על דברים שנראים כמו שאלון? ^.~

 

 

 

4 דברים שלא ידעתם עליי:

1. לא קיימים 4 דברים שלא ידעתם עליי, וגם אם יש כמה, ככל הנראה אני לא אחלוק אותם. [ככה זה כשכותבים שנתיים יומן רשת, כבר אין מה לחדש על עצמי :/ במיוחד שרוב הקוראים כבר מכירים אותי מספיק, ועוד יותר במיוחד שעמלתי קשות על למצוא 6 דברים לפוסט השרביט בזמנו. Face it אני לא מעניינת במיוחד.]

2. העיניים שלי לא סימטריות! ליתר דיוק משהו בעפעפיים לא בדיוק סימטרי. גיליתי את זה לפני כחודשיים., ומאז זה מציק לי מדי פעם.. :/ ישמצב שזה בגלל עיוותים שמסכי מחשב מסוימים עושים לי לראייה... Oo

3. בעוד 3 חודשים עבדתם הנאמנה תהיה (ב"ה) סטודנטית מן המניין בטכניון. את זה אתם יודעים, אבל לאנשים מאוד ספציפיים שנהנים להטריד אותי במסנג'ר- הנדסת חשמל זה המקצוע שאני אקלל במשך ה-4 שנים הבאות. Happy now?

4. רצפת החדר שלי מלאה בחלקי עיתונים שאני מוציאה מעיתוני סוף השבוע, ואומרת לעצמי "אני אקרא את זה בקרוב", אבל אני אפעם לא מדביקה את הקצב. הרצפה תמיד תישאר מבולגנת (ולא רק הרצפה, זה רק מצטרף לבלאגן שגם ככה יש לי בחדר..)

 

 

4 מחשבות שרצות לי בראש עכשיו:

1. אני שונאת מחשבים, כואבות לי העיניים מהם... (במיוחד עין ימין עכשיו :/) >.<

2. עוד 100 ימים לטכניון! הצילו!!!

3. אני רוצה מצלמה!

4. כל הכבוד לעצמי, הצלחתי להרכיב אחלה רשימת מוזיקה שקטה J

 

 

4 מקומות שגרתי בהם:

1. אי שם בחרקוב שבאוקראינה (כאילו שאני גם זוכרת מזה משהו...)

2. דירה שכורה, מס' 1, בקצה מס' 1 של שכונה בעיר בצפון הארץ.

3. דירה מס' 2 בקצה מס' 2 של אותה שכונה, באותה עיר בצפון ארץ.

4. דירה מס' 3 בקצה מס' 3 של אותה שכונה, באותה עיר בצפון הארץ.

 

 

4 מקומות שהייתי בהם בחופשה:

1. אילת

2. סיני (ולשם שינוי לא 3 דקות מאילת, אלא הרחק בפנים, בשארם-א-שייח.. היה ממש שווה)

3. ים המלח

4. איזה קיבוץ בצפון, אי שם בסוף י"א, שזכור לי לטובה בעיקר בגלל טיול לחוות סוסים שעשינו, ושם גיליתי שאני ממש אוהבת לרכב עליהם [לא לזכותי יצויין שמאז לא חזרתי על החוויה שוב :/]

  • כן, אפשר להגיד שלא ממש יצאתי מהארץ, אבל אני מאוד מקווה שאם אני אחזור לענות על זה בעוד 3 חודשים, יהיו לי מספיק מקומות גם מחוץ לארץ לרשום אותם J

 

 

4 אתרי אינטרנט שאני מבקרת בהם על בסיס יומי:

1. ישראבלוג, לייק דא.

2. היידפארק [כי נוסטלגיות לא נוטשים..]

3. deviantArt (כמעט כל יום.. לא תמיד...)

4. נענע (ככה זה כשזה דף הבית...)

 

 

4 סרטים שהייתי רואה שוב ושוב:

1. "Love Actually" (תזכירו לי איך זה בעברית?)

2. "לפני הזריחה" + "לפני השקיעה"

3. מלך האריות

4. "10 דברים שאני שונאת אצלך" – זו עובדה מדעית, פשוט מצאתי את עצמי רואה את הסרט שוב ושוב...

  • + תוסיפו לזה כל סרט עם ג'וני דפ, הם ממש טובים בד"כ. ובכלל, לא רק, גם פה יש יותר מדי דברים שאני יכולה לכתוב בתור סרטים אהובים -_-

 

 

4 סדרות שאני אוהבת:

1. "עקרות בית נואשות"

2. "האנטומיה של גריי"

3. "איך פגשתי את אמא" (זה ממש משעשע!)

4. חברים / מופע שנות ה-70 – שלמרות השידורים החוזרים, לא ראיתי כבר יותר מדי זמן L

 

 

4 ספרים שהייתי קוראת שוב ושוב:

1. הנסיך הקטן

2. פו הדוב

3. ספרים של טרי פראצ'ט, הבנאדם פשוט גורם לי לחייך מכל פסקה. (ואני אזכור אותו לעד בתור הלגיטימציה להוצאת השטויות של ליז ושלי לאור, יום אחד...)

4. –הכניסו כאן לא מעט ספרים טובים שקראתי לאחרונה, יש יותר מדי..-

 

 

4 דברים שאני אוהבת לאכול:

1. שוקולד (לכל צורותיו, צבעיו ומילויו...)

2. עוגות ומאפים למיניהם (התמכרות למתוק, מישהו?)

3. סלטים (כל מיני, יש פשוט מלא דברים טעימים!)

4. ג'אנק פוד! (מהסיבה הפשוטה שאני אוכלת יחסית מעט ממנו, כי אימא מכינה מספיק אוכל סופר-טעים בבית, ככה שלפעמים מתגעגעים לאוכל תעשייתי משמין ולא בריא. :P)

 

 

4 מקומות פרנסה לשעבר:

טוב, זה יהיה קל, תתעלמו מהמספור. אם מקומות עבודה נחשבים רק מקומות שבהם עבדת והם גם שילמו לך על זה, אז זה מכיל רק איזו אגודה אחת, שעבדתי בה כמה ימים באיסוף תרומות דרך הטלפון. זה היה קצת אחרי שעבדתי עבור סלקום 3 ימים ללא תשלום, וכל זה ביחד, הביא לתגלית המרעישה שבכל מה שקשור לטלפונים- אני לא אעבוד, לעולם.

[ולא, אני לא גאה שהרשימה הזו יחסית ריקה אצלי :/]

 

 

4 ציטוטים נבחרים:

1. "אבל יותר בריא לשתות דם מלאכול חלודה", עבדתם הנאמנה מגלה בדרך המשעשעת שלהיכנס לשיחות של אנשים באמצע, כשרק שמעת חלקי משפטים, זה לא דבר טוב, ואם כבר עושים את זה, תשתו בכמה הדקות הראשונות. יציאה שלי, שהפכה לקלאסיקה, נראה לי.. ^.~ (תמונה להמחשה, בחסות ליז =])

2. "יא פטיצ'קה! יא פטיצ'קה!" (בתרגום: "אני ציפור! אני ציפור!") – מלווה בנפנוף ידיים בצורה שמזכירה, או מנסה להזכיר, כנפיים של ציפור – האח של עדן, מגלה בדרך המעניינת שלא שותים לפני שלוקחים סמים. (נו לא באמת, אבל לא שותים אם לא רוצים לעשות פאדיחות אח"כ.)

3. "If I'm going to shoot Jennifer Aniston, will Brad Pitt look at me?" – המורה לאנגלית לפני שנה, בשאלות קיומיות (זה היה לפני בראנג'לינה, כשבראד פיט וג'ניפר אניסטון עוד היו נשואים באושר ועושר עד עצם היום ההוא...)

4. נו טוב, גמני פרשתי לSMSים..: "כמו שאני מכיר אותך, את תסניפי את הטיפקס ולא תצבעי איתו.." סר חופש, 23.4.06, 10:54 – חלק מדיון סוער על האביר על הסוס הלבן, ומה יקרה אם הוא יבוא על סוס שחור, והאם אני באמת אצבע את הסוס בטיפקס.. [don't ask]

  • לציטוטים משעשעים, ואותנטיים במיוחד, כפי שנקלטו באוזניי ותועדו במחברותיי [או בכל פיסת נייר אומללה שהייתה קרובה אליי באותו רגע, הנכם מוזמנים ללחוץ ממש כאן.]

 

 

4 התמכרויות שלי:

1. שוקולד, או כל דבר מתוק לצורך העניין.

2. לישון הרבה.

3. קפה, אבל זה רק השנה >.< ואני אגמל, בהחלט.

4. ההוא שאמור לבקר בשישי הבא.

 

 

4 מקומות שהייתי מעדיפה להיות בהם עכשיו:

1. חוף ים כלשהו, רצוי ללא הרבה לכלוך ואנשים מסביב..

2. אי שם בחו"ל, לא משנה איפה..

3. כל מקום חדש ולא מוכר. גיליתי שאני מאוד נהנית מתחושת הזרות הרגעית הזו, של ביקור במקומות חדשים.

4. ענן. נו, באמת, אני מסתכלת עכשיו החוצה, ופשוט מתחשק לי להתיישב על איזה ענן ולשוט איתו לאט לאט בשמיים, לראות את הכל מלמעלה...

 

 

4 אנשים שאני אוהבת מספיק כדי להעביר להם את זה (ואני לא מאלה שלוקחים את זה בתור סבל, אז... *מוהאהאהאהאהאהא*):

1. פנדורה יקירתי

2. די

3. פטל

4. אורלי

 

 

 

נכתב על ידי , 8/7/2006 16:54   בקטגוריות פרויקטים מיוחדים, שאלונים  
65 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-3/8/2006 01:14




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)