לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2006

אז זה מה שאני עושה עם הזמן הפנוי שלי בממ"ד


 

 

[שהוא במקרה החדר שלי, ככה שבמילא זה מה שאני עושה עם הזמן הפנוי הלא מנוצל כהלכה שלי]

 

כן נו, עוד שאלון לאוסף.

היישר מכאן.

 

 


-זה או זה:
1.יומולדת או חתונה?

יומולדת
2.מוזיקה שקטה או קצבית?
כרגע, שקטה [אבל זה עניין של מצב רוח]
3.אהבה ממבט ראשון,או כזאת שנבנית לה בשלבים?
בשלבים (כי לא יצא לי עדיין לראות אהבה ממבט ראשון שהחזיקה יותר מדי מעמד :/)
4.קינוח-גלידה או עוגה?
עוגה עם כדור גלידה בצד!   
5.עוף או המבורגר?
עוף
6.תכניות רדיו או תכניות טלוויזיה?
תכנית טלויזיה   [למרות שאין לי שומדבר גם נגד רדיו]
7.בילוי-פאב או טיול בפארק?
טיול בפארק בבוקר ופאב בערב
8.שמש או ירח?
ירח (למרות שאין העדפה חד משמעית)
9.מוקה או וניל?
וניל
10.דבש או ריבה?
ריבה
11.ענווה או גאווה?
תלוי בנסיבות
12.דנה או דני?
אין העדפה
13.להיות גבוה או בינוני?
גבוה [למרות שלא תמיד זה משנה]
14.שכל או מזל?
מזל ושכל
15.קניון-עזריאלי(ת"א) או עילון(רמת גן)?
לא הייתי בר"ג- אז עזריאלי..
16.לונה-פארק תל אביב,או סופרלנד?
לא הייתי בסופרלנד אבל גם בלונה-פארק בת"א ממש נחמד.
17.ריצה או הליכה?
הליכה
18.לעבוד כל היום,או לא לעבוד בכלל?
לא לעבוד בכלל. [אבל אף אחד משתי האופציות היא לא הדבר הכי טוב שיש...]
19.סתיו או אביב?
אביב
20.בלינצ'ס או עוגת שוקולד?
ררר.... שניהם!
21.להסתובב בעיר או בחייק הטבע?
בחיק הטבע
22.מים או מיץ?
מיץ (אין שומדבר נגד מים, אני פשוט שותה אותם גם ככה יותר מדי..)
23.שפיים או ממדיון?
לא הייתי באף אחד מהשניים
24.אורז או פתיתים?
פתיתים! [אבל אוהבת גם אורז..]
25.מלחמה או שלום מזוייף?
שלום מזוייף..
26.אסרטיביות או תמימות?
no choice for now
27.אופי חזק או רגשנות?
רצוי שילוב מוצלח בין השניים.
28.מונית שירות או אוטובוס?
אוטובוס
29.תל אביב או חיפה?
חיפה, עם העדפה לביקורים סדירים בת"א
30.בית ספר או צבא?
בית ספר.

-כללי וזורם:
31.צופה בעונה הנוכחית של השיר שלנו?

כן (בבקשה אל תרביצו לי..)
32.אוהב אותה?
אני חושבת שהיא מאוד פתטית, עלובה, לא מקורית ודי טיפשית למען האמת, אבל זה מסוג החומרים העלובים והממכרים שהטלויזיה מוציאה לאור.. אז אין תשובה כ"כ..
33.מה הם תחביביך העיקריים?
תזכירו לי מה זה תחביבים.. (בעיקר מחשב וקריאה.. אפילו את הכתיבה זנחתי |מכות עצמיות|)
34.מה הם הדברים שהכי נותנים לך תחושת סיפוק?
לכתוב משהו מוצלח, להנות מדברים שאני עושה...
35.מה הם הדברים שהכי מבאסים אותך ופוגעים בך?
שקרים, הסתרת מידע לא סימפטי, יש יותר מדי דברים, למען האמת -_-
36.אם היתה לך היכולת להמציא איזה משהו,כיד הדמיון,כל מה שעולה על רוחך-מה היית ממציא?
מכונה לאהבה עצמית. [כי גם אני, וגם לא מעט אנשים שאני מכירה מאוד זקוקים לאחת כזו..]
37.איך אתה מפנק את עצמך?
נותנת לעצמי אקסטרא שעת שינה.   ובגדול- גם זה מסוג הדברים שאני לא עושה מספיק.
38.מה משמח אותך?
זה מסוג הדברים שאף פעם לא עולים לי מיד לראש ואני נזכרת בהם הרבה יותר מאוחר, אז נשאיר את זה ללא תשובה.
39.האם אתה אופטימי לגביי עתיד מדינתינו?
ברגעים אלה ממש, לא עד כדי כך..
40.למה?
תראו מה הולך פה לאחרונה ותבינו..
41.תן דוגמא לחלום שחלמת פעם ושלא תשכח לעולם.ספר לנו עליו קצת...
yeah, right. נקסט.
42.ספר לנו בקצרה על יום שעבר עליך ושלא תשכח לעולם
אני חושבת שיום ראשון, עם כל ההתקעות במקום מאוד לא סימפטי בזמן ההפגזות על חיפה. [ויש לא מעט ימים כאלה, דווקא.. שאני לא אשכח, לטוב ולרע..]
43.מה היית מגדיר כרגע השיא בחייך(לטוב או לרע)?
גם את זה אני אשאיר לאח"כ...
44.בן כמה אתה?
את, תודה, ו-19 אביבים אנוכי קיימת בעולם זה.
45.כמה חברים ממש טובים יש לך?
בסביבות 2 [אבל זה משתנה בתקופות..]
46.האם הם חשובים לך?
החברים שממש חשובים לי מהווים אפילו כמות יותר נכבדה מ-2, ככה שכן, מאוד.
47.היית רוצה עוד חברים או שמסתפק במה שיש?
מסתפקת במה שיש, אחרי הכל מדובר באנשים איכותיים, והרי זה יותר חשוב מהכמות. אם כי אני כמעט מעולם לא אומרת לא לאנשים חדשים.
48.סוג המוזיקה האהוב עליך?
רוק, לרוב סוגיו..
49.מה אתה אוהב בו במיוחד(בסוג מוזיקה הנ"ל)?
את המוזיקה.
50.מה גורם לך יותר להמשך למישהי/ו-המראה החיצוני או התכונות אופי?
אופי בעיקר, אבל אם זה בא בשילוב עם מראה חיצוני טוב- מי אני שאתנגד
51.תן שתי תכונות אופי שלדעתך הן הכי חשובות שיהיו לאדם בחייו
נאמנות ופתיחות [כי גיליתי שבלעדיה קצת קשה להנות מהחיים...]
52.מה היא המשאלה הכי גדולה שלך?
להיות מאושרת ונטולת דאגות.
53.מה הוא הכשרון הכי גדול שלך?
חחח... שאלה טובה באמת. אני בספק אם יש לי אחד...
54.אתה אדם מאושר בדר"כ?
לא יותר מדי
55.ושאלה אחרונה-איך היה השאלון?
נחמד ביותר.

 

 

 


 

כי היא למשל, עושה דברים טובים יותר באותו הזמן.

 



 

קרדיט-קרדיט-קרדיט

 

נכתב על ידי , 19/7/2006 17:10   בקטגוריות שאלונים  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-3/8/2006 01:10




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)