לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2006    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2006

2 הודעות קצרות (עקב מצב בריאותי מביש)


 

ובכן, ביום שבת השכלתי להישרף בים.

קוויקי ואנוכי נסענו לחוף הרצליה, ויען כי אני מפגרת, ובעיקר סנילית, וגם בעיקר כי זו די היציאה הראשונה שלי לים השנה (תאשימו את נסראלה :/), שכחתי למרוח איזורים מאוד אסטרטגיים בגוף בקרם נגד שיזוף. זה די אומר שחוץ מזה שהכתפיים שלי נשרפו, נשרפו לי גם הרגליים, הידיים, ובעיקר כפות הרגליים. אבל... ממש ממש נשרפו.

תחושות הזדהות עזות תוקפות אותי בכל פעם שאני רואה סטייק well done ורחמיי על הפרות המתות, כי לשם שינוי אני יודעת איך זה מרגיש.

וכן, מדובר פה במישהי שזו פחות או יותר הפעם הראשונה שהיא אשכרה ממש נשרפת בשמש.

נו כיף. :(

 

בכל מקרה, אני לא יכולה כ"כ לדרוך על הרגליים, בעיקר לא על רגל ימין, ואפילו לשבת מול מחשב מעצבן אותי כי הכאבים לא נפסקים -_-

ארג.

משמע, לא יהיה בינתיים פוסט על הסופ"ש האחרון, למרות שהוא בהחלט שווה פוסט, ואני עוד אכתוב פוסט. רק לא בימים הקרובים :/

 


 

אנשים מסוימים (ולא רק הם) התלוננו בפניי שלוקח לבלוג שלי יותר מדי זמן לעלות.

אני יודעת שיש יותר-מדי תמונות ברשימות וזה די מה שמעכב את זה, אבל עד לא מזמן לא היה לי אכפת.

עכשיו, כשאפילו אצלי לוקח לו יותר מדי זמן לעלות, אני מבטיחה לטפל בנושא בזמן הקרוב.

הרשימות יעברו שיפוצון קל, בתקווה שזה יעזור.

אם לא, אז אהמ. בעיה שלכם.

~סמיילי שטני ומוציא לשון~

 

שבוע כייפי ושקט לכולם.

 

=^_^=

 

 

 

 


 

~עריכה~

 

פה ממש, יש פינת סטגדיש, שאני מאוד, מאוד, מאוד גאה בה! P:

אינג'וי.

 

נכתב על ידי , 7/8/2006 13:37   בקטגוריות ציטוטימים!  
78 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-14/8/2006 19:42




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)