לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2006    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2006

זהו, נגמר


 

אני את שלי עשיתי, וזהו.

~חיוך~

 

 


 

 

שאלון.

 


פרטים אישיים

1.שם: סקאי
2.גיל: 19 שנים בלבד.
3.אזור: וואלה, יש מקום כזה.
4.מין: נקבה, בפעם האחרונה שבדקתי.

דברים אהובים

5.מה המאכל המועדף עלייך?

כל דבר טעים. בהיותי עונה על השאלון בקיץ- גלידה!
6.מה המשקה המועדף עלייך?

כל דבר שמכיל רמה מינימלית ומספקת של אלכוהול ו/או סוכר ו/או שוקולד.
7.מה המשחק מחשב האהוב עלייך?

לא קיים כ"כ...
8.מהו המשחק קופסא שאתה אוהב?

סתם, כלמיני, הייתה לי ילדות עשוקה שלא כללה יותר מדי משחקי קופסא.
9.מהו הצבע המועדף עלייך?

כחול, בד"כ.
10.מקום מועדף עלייך-


11.מילה אהובה


12.קללה אהובה


13.אדם אהוב


14.שמפו אהוב

הרבל אסנס |יאמי|
15.תכונה אהובה


16.חנות אהובה


17.תוכנית ילדים אהובה


18.תוכנית אהובה

(יותר מדי)
19.סידרה אהובה

אההה. יש יותר מדי >.<
20.אתר אינטרנט אהוב

ישרא!!1 [אני יכולה להפסיק מתי שבא לי!]
21.חפץ אהוב


22.להקה אהובה

(יותר מדי)
23.שחקן אהוב

ג'וני (do me) דפ
24.שחקנית אהובה


25.זמר אהוב

רובי וויליאמס
26.זמרת אהובה

מדונה
27.סרט אהוב

(יותר מדי)
28.ספר אהוב

הנסיך הקטן
29.ממתק אהוב

שוקולד P:P:P:
30.חטיף אהוב

יש יותר מדי...

דברים שנואים

31.ממתק שנוא

טופי! אל תקרבו את זה אליי.
32.משקה שנוא

אשכוליות
33.מאכל שנוא

(יותר מדי)
34.מקום שנוא


35.זמר שנוא


36.זמרת שנואה


37.שחקן שנוא


38.להקה שנואה


39.סרט שנוא

I heart huccubies [אני בטוח לא מאייתת את זה נכון, אבל הנה סרט, ונראה לי שהוא הראשון שאני באמת ובתמים אומרת עליו - WTF ולמה לכל הרוחות הסריטו דבר דבילי שכזה?]
40.ספר שנוא


41.תוכנית ילדים שנואה


42.תוכנית שנואה


43.מילה שנואה


44.תכונה שנואה

צביעות
45.בן אדם שנוא

אני משתדלת לא לשנוא אנשים לגמרי, אבל אני מניחה שיש מספיק אנשים בעולם שהסקאי אינה חפצה ביקרם.
46.בגד שנוא

כלמיני בגדים צמודים מדי...
47.חנות שנואה

פוקס/TNT ושות'

העדפות

48.בין מים לבין סודה תעדיף-

מים
49.בין פיצה לבין סלט תעדיף-

הממ... :/ אוהבת גם פיצות וגם סלטים...
50.בין המבורגר לבין פיצה תעדיף-

פיצה
51.בין קולה לדיאט קולה תעדיף-

לא משנה לי כ"כ
52.בין ממתק לחטיף תעדיף-

ממתק (|sugarrrrrr|)
53.בין בית ספר לכלא תעדיף-

בית ספר, אויש נו, באמת...
54.בין שחור לכחול תעדיף-

שילוב של שניהם P:
55.בין טלויזיה למחשב תעדיף-

מחשב [ורק כי בשלי יש טלויזיה בפנים...]
56.בין אמא לאבא תעדיף-

אמא, i guess
57.בין אחות לכלב תעדיף-

לא היה לי אפחד מהשניים, לא יודעת...
58.בין אחות לאח תעדיף-

לא היה לי אפחד מהשניים, לא יודעת...
59.בין אחות קטנה לאחות גדולה תעדיף-

לא היה לי אפחד מהשניים, לא יודעת...
60.בין רוני דואני לשירי מימון תעדיף-

שירי מיימון
61.בין סידרה לתוכנית תעדיף-

הממ.. סדרה אני מניחה.
62.בין דודה לסבתא תעדיף-

לא יודעת, לא ממש הייתה לי סבתא, ועם המשפחה שלי קשה לחוות דעה על דודים... אז ממש לא יודעת...
63.בין סרט בבית לבין ללכת לקולנוע תעדיף-

קולנוע
64.בין חולצה לגופיה תעדיף-

גופיה
65.בין חצאית למכנס תעדיף-

חצאית
66.בין שוקו לתפוזים תעדיף-

שוקו
67.בין חבר לחברה תעדיף-

את שניהם P:
68.בין כאב אוזניים לכאב שיניים תעדיף-

אזניים (כאבי שיניים מפחידים אותי =|)
69.בין כאב בטן לכאב ראש תעדיף-

אפחד מהשניים.
70.בין בצפר לעבודה תעדיף-

לכל אחד יש את היתרונות והחסרונות שלו... oO

רעיונות

71.מהו הרעיון הכי מטורף שאי פעם עשית?
72.מהו הרעיון הכי מוזר שחשבת עליו?
73.מהו הרעיון הכי טוב שחשבת עליו?
74.מהו הרעיון שלאחרונה ביצעת אותו?
75.מהו הרעיון הכי גרוע שאי פעם שמעת?

האם אי פעם..

76.האם אי פעם התאפרת?

כן
77.האם אי פעם ניסית סמים?

לא
78.האם אי פעם עישנת?

לא
79.האם אי פעם חשבת להתאבד?

כן
80.האם אי פעם אכלת כרוב ממולא?

וואלה, לא זוכרת.
81.האם אי פעם שברת משהו בכוונה?

אני בספק... למרות שיכול להיות.
82.האם אי פעם הלכת מכות?

כן
83.האם אי פעם כתבת שאלון?

כן! כן! כן! כן! כן!
84.האם אי פעם היית בחול?

בחול או בחו"ל. כי בחול- יצא לי כבר מילדות, אחרי הכל כל גן ילדים שמכבד את עצמו מצויד בארגז חול עם מיטב צואת הכלבים השכונתית. מצד שני, בחו"ל לא כ"כ הייתי בסיני לפני שנתיים, אבל זה פחות נחשב, אז אנחנו נתקן את המעוות בעוד שבועיים בדיוק. =]
85.האם אי פעם הקאת?

כן
86.האם אי פעם עשית משהו והתחרטת עליו?

כמובן
87.האם אי פעם מצאת כסף ברחוב?

כן
88.האם אי פעם קיללת את ההורים שלך?

ייתכן בהחלט שכן.
89.האם אי פעם נכשלת במקצוע?

ממש במקצוע- לא. במבחן - כן.
90.האם אי פעם בישלת משהו?

כן! הא! אני יודעת להכין דברים P:
91.האם אי פעם שחית עם דולפינים?

משמ איתם לא...
92.האם אי פעם אכלת סרטן?

לא
93.האם אי פעם התאהבת?

נראה לי שכן
94.האם אי פעם שברת למישהו את הלב?

אני בספק, בספק מאוד גדול... oO
95.האם אי פעם נפטר מישהו מהמשפחה שלך?

כן.

מה אם...

96.מה היית עושה אם היית זוכה במיליון שקל?

הייתי ממש ממש ממש שמחה.
97.מה היית עושה אם היית זוכה במאה שקל?

הייתי סתם שמחה. P:
98.מה היית עושה אם היו מודיעים לך שמחר את הולכת למות?

אני חושבת שהייתי הולכת לישון. יום אחד זה לא מספיק בשביל "לעשות את כל הדברים שרציתי לעשות אבל אפעם לא עשיתי מכל מיני סיבות", ואני סתם אהיה מתוסכלת מזה שאני לא יכולה לעשות הכל, ככה שזה יצא רע בכל מקרה. אני אשן ואעביר את השעות בחוסר מודעות לחיים, ואז אמות לי בשקט מבלי להפריע לאף אחד.
99.מה היית עושה אם היו מודיעים לך שמחר אמא שלך עומדת למות?

וואו. לא יודעת.
100.מה היית עושה אם היית אלוהים?

מה ז"א "אם היית" ?!

זה או זה

101.תפוח או מלון

תפוח
102.חברות או חברים

לא משנה.
103.קולה או פפסי

קולה
104.דיאט קולה או קולה

לא משנה.
105.טלפון או פלאפון

פלאפון
106.אמפי4 או אייפוד

כשיהיה לי את שניהם, אני אוכל לענות.
107.ריבוע או משולש

משולש (חומר יותר קל בגאומטריה P:)
108.פיזיקה או ביולוגיה

לא משנה כ"כ...
109.סנופי או ארתור

ארתור
110.קניון או סרט

מה מפריע אחד לשני? P:
111.לק אדום או לק חום

אדום
112.פאקצות או פריקים

אפחד מהשניים.
113.ערסים או חנונים

מהיכרותי עם כמה- חנונים, i guess
114.מתנה אחת גדולה או כמה קטנות

מאוד תלוי...
115.לי קופר או קרוקר

אין העדפה.
116.מנגו או קסטרו

קסטרו
117.מקדונלדס או סבארו

החוויה האחרונה במקדונלד'ס הייתה לא משו, אבל יכול להיות שרק בגללה אני ארצה לענות סבארו. ת'כלס- לא משנה לי.
118.מצלמה דיגיטלית או מצלמה רגילה

כשאני אקנה את הדיגטילית המושי-מושלמת שלי, אני אוכל לענות
119.להפתיע או להיות המופתע

להפתיע. [ביום שאני אהיה מופתעת באמת, וממש בצורה טובה, אני אולי אעדיף את הצד הזה...]

כןאו לא

120.מסיבות הפתעה-

לא יודעת
121.הומואים-

כן, למה לא?
122.ההתנתקות-

לא!
123.סרטי אימה-

תלוי במצב רוח
124.אלכוהול-

oh damn yes!
125.כפכפים-

כן
126.סנדלים-

כן
127.אולסטאר-

כן
128.וואנס-

מי שאוהב- בכיף.
129.אדידאס-

לא כ"כ...
130.נייק-

כנ"ל, אבל פחות, הם בסדר.
131.מותגים-

אין לי יותר מדי נגדם [חוץ ממחירים מופקעים]
132.רוק-

כן
133.פופ-

כן
134.היפ הופ-

כן

זכרונות

135.מהו הזיכרון הראשון שלך?

נראה לי שמהבית באוקראינה, אבל אני כל הזמן תוהה עד כמה הזכרון הזה אמיתי....
136.מהו הזיכרון הכי חזק שיש לך מפעם?
137.מה אתה זוכר מכיתה ב'?

את המורה הממש נחמדה שהייתה לנו אז
138.מאיזה גיל אתה כבר זוכר דברים?

אפילו 3-4...
139.מה אתה זוכר ממסיבת יום ההולדת האחרונה שהייתה לך?

תנו לי קודם כל להיזכר מתי באמת הייתה מסיבת יום ההולדת האחרונה שלי :S

140.איך היה השאלון?

בסדר...
141.התחיל להימאס?

טיפה
142.היית רוצה שימשך?

אנחנו אוהבים אותו כמו שהוא, תודה :)


 

 

נכתב על ידי , 17/8/2006 18:48   בקטגוריות מוזר לי..., סתם כי בא לי לעדכן.., שאלונים  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-19/8/2006 14:22




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)