לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2006    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2006

...Leaving on a jet plane



טוב, אז זהו.

עכשיו אני מסיימת לכתוב את הפוסט ומתחילה לארוז באמת. (וכן, עד עכשיו שיחקתי.)


לונדון אולי לא מחכה לי, אבל גרמניה כן.

ומי אני שאאכזב?


אמור להיות טיול די נחמד, ולהלן לוח הזמנים המשוער:


30.8.06 - 5:30 - יוצאת הטיסה שלי לגרמניה.

30.8.06 - 9:00 - זמן מקומי, אני נוחתת (זה 10 אצלנו).

בערך ב9:30 נוחת שם גם הבן דוד שלי שמגיע מביקור בארה"ב (בת דודה שלי שם, אחותו, אז הוא נסע לבקר..)

אי שם בזמן הזה אני אמורה למצוא את הדודים שלי וכולם ביחד נוסעים אליהם.

1.9.06 - נוסעים מגרמניה לאיטליה.

באיטליה אני אהיה כ-10 ימים.

מה שאומר שבערך ב-10.9.06 אני כנראה אחזור לגרמניה.

יומיים אני אהיה בפריז. יש סיכוי שזה ה12-14, אני לא ממש זוכרת...

19.9.06 - 22:45 - זמן מקומי, אני ממריאה חזרה לארץ.

20.9.06 - 3:40 - נחיתה בנתב"ג.


כשמסתכלים ביומן/לוח שנה, זה נראה כ"כ קצר, הטיול הזה באמת ייגמר לי מהר מדי.

אבל בכל מקרה, אמור להיות ממש כיף, אז אני אשתדל לשמור על ראש אופטימי ולהנות מכל רגע =]



הבלוג יהיה נטוש.

אתם תחיו, אני בטוחה.

אחרי הכל, אין לי שמץ קלוש של מושג אם בכלל תהיה לי גישה לאינטרנט, ואם כן, אז מתי.

בכל מקרה, אם ממש בא לכם להטריד אותי - <מייל, צונזר>

זה כנראה המקום הראשון שאני אבדוק אם כן תהיה לי גישה (כי אני בספק אם יהיה לי כוח להסביר לסובבים אותי "הנה- זה בלוג, והוא שלי, ואוי לכם אם אתם מספרים לאימא שלי שיש לי אחד כזה".).


מה שכן, אתם יותר ממוזמנים להשאיר תגובות לפוסט הזה.

כי כן, אני זונת צומי, ואני אשמח לקרוא כל מה שבא לכם לספר לי, בתגובות, בין אם זה במהלך הטיול או כשאני אחזור.

משעמם לכם בתקופה הזו ואין מה לעשות? השאירו תגובה.

בחיי, כל מה שבא לכם, זה יבדר אותי, ולבדר אותי זו מטרה קדושה. P:

(כן, אני לא הולכת להתחנן, אבל בבקשה- הפציצו את דף התגובות!)



אה, וכמובן -

למי שיש דרישות/בקשות למתנות או לדברים מיוחדים שיש בחו"ל ושווה להביא - אנא פרטו בתגובות.

אני לא מבטיחה הכל לכולם,

אבל אם אני אתקל במשהו שהוא בגדר הסביר, ואני אהיה במצברוח המתאים,

יש סיכוי הגיוני ביותר שזה ינחת איתי בארץ.


בכל מקרה, מה שאני מנסה להגיד פה זה

"צ'או, היה נחמד, אני נוטשת, אך היזהרו לכם, אני עוד אחזור!"

*מוהאהאהאהא*


מקווה שה-3 שבועות הקרובים יעברו על כולכם בכיף ולפחות בשלום, ושיהיה לכולם רק טוב.

חיבוק ענקי ענקי לכולם,

NightSky.


נכתב על ידי , 29/8/2006 15:00   בקטגוריות אופטימי, פרויקטים מיוחדים  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-21/9/2006 01:08




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)