לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2006

שאלון (כי אני חולה ואין לי כוח לכתוב פוסט אמיתי וארוך)



1. שם:

סקאי
2. גיל:

19
3. זכר/נקבה:

נקבה
4. מיקום בארץ:

צפון
5. תאריך הלידה:

20/5
6. כינוי חיבה:

סקאיוצ'קה. XD [אל תתיחסו. בדיחה פרטית לאנשים שהיו איתי בשיעורי פיזיקה ו/או קראו את כל הבלוג שלי P:]
7. יש חבר/ה ??

כן
8. רישיון נהיגה ?

מעלה אבק, היכנשהו..
9. קעקועים/פירסינג (שיש עליכם או כאלו שבתכנון):

אין, ואני אפילו לא מתכננת בינתיים... oO
10. השיער שלך חלק/ מתולתל/ גלי ?

גלי-מולתל, לפי מצברוח [שלו בלבד.]
11. מה צבע העיניים שלך ?

ירוק.
12. מה צבע העור שלך ?

לבן-שזוף-אדום-ורוד-מרשמלו. P:
13. יש לך אח/ות בצבא ?

לא
14. כיצד את/ה מגדיר/ה את עצמך: דתי/ה ? מסורתי/ת ? חילוני/ת ?

חילונית.. oO
15. אתה צמחוני/ת ?

לא
16. אתה טבעוני/ת ?

לא

17. קולה ?

יאם!
18. מים ?

שותה בד"כ.
19. אלכוהול שאני אוהב/ת:

אלכוהול. אני אוהבת. נקודה. סתם נו, כל דבר שהוא לא חמוץ מדי, או חריף מדי [AKA חזק מדי..]
20. על האש ?

יאם יאם.
21. צמחוני/ת ?

לא.
22. חתולים או כלבים ?

חתולים
23. יש לך בע"ח ?

לא..

24. להקה שאת/ה אוהב/ת:

יש יותר מדי...

אבל היי, לפורבידן יש הופעה ב7/10!
25. מתי בפעם האחרונה היית בהופעת מוזיקה ?

המופע של קוקה קולה נחשב? אם כן, אז בחמישי שעבר [ארור יהיה הגשם >.<]
26. איזה שיר מתנגן עכשיו ברקע ?

HIM - Beautiful
27. סנפלינג:

מעולם לא ניסיתי.
28. מה הדבר הכי מטורף שעשית ? איך היה ?

פחח.. אני? דבר מטורף? ממתי אני עושה דברים מטורפים?
29. הצבע השולט בארון שלך:

כרגע, אין לי מושג, כי הוא מכיל יותר מדי צבעים [ולא! הם לא גוונים שונים של ורוד!]
30. מי האשה הכי יפה בעולם ?

וואלה, אין לי מושג.
31. מי הגבר הכי יפה בעולם ?

כנ"ל
32. שחקנ/ית הכי מוכשר/ת ?

ג'וני דפ. P:

33. עברת פעם על החוק? אם כן אז איך ?

ייתכן. אני לא באמת אמורה לפרט, נכון?
34. גנבת פעם ?

2 קליפסים בשקל נחשב?
35. את/ה נוהג/ת לעשן סיגריות ? כמה ?

ממש ממש לא.
36. את/ה נוהג/ת לשתות? כמה ?

לא באופן קבוע, רק אם יוצאים לאנשהו [נכניס ארוחות משפחתיות ל"יוצאים"..]
37. את/ה מרוצה מאיך שאת/ה נראה ?

ממש ממש לא.
38. מה היית משנה בחיצוניות שלך אם בכלל ?

יותר מדי דברים...
39. מה את/ה הכי אוהב/ת בחיצוניות שלך ?

הממ.. עיניים, וגם זה לא תמיד...
40. ממה את/ה הכי מפחד/ת?

אין לי מושג.. אולי לאבד שליטה בעצמי באופן קבוע [אני מתכוונת לכל מיני מחלות וכאלה..]
41. מה התכונה הגרועה ביותר שלך ?

אויש.. אין לי מושג. כאילו, ברור שיש לי תכונות גרועות, אין לי מושג מה הכי גרוע.. [כן, מוזמנים לעזור לי עם זה..]
42. מה תכונה שאתה שונא אצל אחרים ?

שקרנות/צביעות/כפיות טובה
43. האם אי פעם ישנת עם אדם מהמין השני ללא סקס? ובלי להתחרמן בכלל ?

כן
44. נישקת בחורה ?

לא
45. נישקת בחור ?

כן
46. אתה סטרייט/ית ?

כן

47. אי פעם שיחקת ברגשותיו של מישהו אחר ?! נהנת מזה ?

אני מקווה שלא... oO
48. אי פעם בגדת בבן/בת זוג? כמה פעמים ?

לא.
49. כשכואב לך הראש אתה לוקח כדור או מחכה שיעבור ?

מחכה כמה שעות שיעבור, זה אף פעם לא עובר, ואז אני לוקחת כדור..
50. את/ה ילד/ה של אבא או אמא ?

אני מניחה שאמא, בהתחשב בעובדה שאבא לא ממש בתמונה מאז שאני זוכרת את עצמי.

51. שברו לך פעם את הלב ?

אולי
52. שברת למישהו פעם את הלב ?

מקווה שלא.
53. בגדו בך?

מקווה שלא. P:
54. סיפרת משהו שהבטחת לא לספר ?

מעולם לא.
55. מה היו התוצאות ?
56. מכל החברים שיש לך, כמה היית מגדיר/ה כהכי הכי טובים ?

2-3 אולי... [עזבו, זה יותר מדי מסובך אצלי..]
57. באיזה עוד פורומים כתבת או שאת/ה עדיין כותב/ת ?
58. מ- 1 עד 10, עד כמה היית אומר שאתה בעל כח רצון ?

אם 1 זה הכי נמוך.. אני שואפת ל-4... מקסימום.
59. וחזק פיזית ?

פחח... 1 או 2 אולי...
60. וחזק נפשית ?

וואלה, לא יודעת...
61. אי פעם אהבת מישהו אהבה אמיתית, בצורה לא אפלטונית ?

נראה לי שכן
62. כרגע אתה אוהב מישהו/י בצורה לא אפלטונית ?

כנ"ל
63. יש מישהו/י (מציאותי, לא מפורסם, ושאתה מכיר אישית) שאת/ה פשוט מת/ה לז*** ?

XD אני אשתוק.
64. את/ה מרוצה מראש העיר שלך ?

חה. לא יודעת, לא לגמרי...
65. את/ה מתגורר/ת בבית קומות או בבית פרטי ?

קומות..

ואחרונה חביבה - שאלת מיליון הדולר

66. כיצד את/ה אוכל/ת את המילקי שלך ? (תאר, פרט, נמק והסבר)

הממ.. אז ככה. קודם כל, ביס מהקצפת, אח"כ ביס מהשוקולד, ובניסיון לא לערבב את הקצפת עם השוקולד, אוכלת אותם ביחד, איכשהו.. בערך...

 

 

 

מכאן.

 


 

כן, אני באמת אתחיל לכתוב פוסט סיכום חודש, או משהו כזה.

אבל תנו לי קודם להחלים, קאפיש?

 

 

נכתב על ידי , 27/9/2006 13:00   בקטגוריות שאלונים, סתם כי בא לי לעדכן..  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-2/10/2006 18:14




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)