לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2006

תשובות לשאלון השבועי


האם את אוהבת לצחוק?

כמובן, מי לא אוהב לצחוק?


האם את אוהבת לראות קומדיות? כמה את רואה בחודש?

כן.

לא סופרת... כמה שיוצא... מדי פעם בוהים בטלויזיה ואם יש משהו מעניין אז רואים, אני לא סופרת כמה..


האם את אוהבת להצחיק, לספר בדיחות ולהיות ה"ליצן" של החבר’ה?

זה נחמד מאוד כשיוצא לי להצחיק, אבל אני לא נוטה לעשות את זה ממש בכוונה או בתור "הליצן של החברה"


האם, לדעתך, הצחוק באמת בריא לבריאות, או שזו סתם המצאה?

כן.
כל דבר שמשפר את ההרגשה ועושה מצב רוח טוב, זה גם טוב לבריאות.


אם מישהו צוחק לידך האם תצחקי איתו, גם אם אין לך מושג על מה הוא צוחק?

יש סיכוי מאוד גדול שכן, זה קצת תלוי בכמה זמן אני עומדת לידו ושומעת אותו צוחק, אבל אני צוחקת מכל שטות, אז יש מצב בהחלט שכן.


מה הבדיחה המצחיקה האחרונה ששמעת? שתפי גם אותנו!

וואו, אני לא זוכרת.



אם מספרים לך בדיחה ממש מצחיקה מה עדיף לדעת,לצחוק צחוק מזויף, או לעשות פרצוף של "לא מצחיק"?

זו רק אני או שחסרה המילה "לא" לפני המצחיקה, בשאלה?

אם זה לא מצחיק.. וול, וואו, זה נורא תלוי בסיטואציה, כי לפעמים אני עושה את עצמי צוחקת, אבל לפעמים ישר אומרת ש"היי, זה לא מצחיק"


מה את אוהבת יותר, לצחוק בגלל אחרים, או להצחיק אנשים אחרים?

את שני הדברים, למען האמת...
עושה הרגשה טובה כשיוצא לי באמת להצחיק אנשים אחרים, אבל בעיקרון אני מבלה יותר זמן בלצחוק מאחרים, ככה שגם זה סבבה.


 

 




 

נכתב על ידי , 29/9/2006 19:04   בקטגוריות שאלונים  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-29/9/2006 20:01




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)