לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2006    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2006

פוסט המסכם כמעט סופית האם אני פקאצה או לא.


 

 

-פה היה חלק מצונזר, שאולי יצא מהצינזור בקרוב-

 

 

 

לפני דקות מספר דיברתי עם ילדה חמודה, חכמה, ובעלת ציצים נאים לכל הדעות (הייתי חייבת להוסיף P:), ויצא לנו לדון בנושא הטעון, האם אנוכי פקאצה (כמו שאנשים מסוימים טוענים) או לא (כמו שאני מנסה לטעון).

 

אני חושבת שהתוצאות לטובתי.

oO

 

 

 

Yeah Baby says:

יש פה איזה פקאצה במקרה?

Sky. says:

אין לי מושג על מה את מדברת.

Yeah Baby says:

חח ממש!

Sky. says:

באמת באמת!

Sky. says:

נמחק לי הזיכרון היום!

Sky. says:

אין לי מושג קלוש על מה מדובר.

Sky. says:

(A)

Yeah Baby says:

חחח ממש!

Sky. says:

את לא מאמינה לי? =O

Yeah Baby says:

לא!

Sky. says:

רגע... מי את בכלל?

Sky. says:

[עדיין לא מאמינה?]

Yeah Baby says:

זה כתוב לך על הנצנצים בחולצה אפילו!

Sky. says:

איזה נצנצים על איזה חולצה?  =O

Yeah Baby says:

חחח סתומה!

Sky. says:

בחיי שאין לי מושג על מה את מדברת....

Sky. says:

ודי לצחוק עליי, זה לא יפה!

Yeah Baby says:

אווו

Yeah Baby says:

מותק שאת

Sky. says:

עם זה אני מסכימה. :)

Yeah Baby says:

חח מותק פקאצתית

Yeah Baby says:

:D

Sky. says:

הממ.. אני תוהה האם להסכים גם לתנאי הזדוני הזה...  oO

Sky. says:

[ואל תחייכי את החיוך הזה, הוא לא יעזור לך!]

Yeah Baby says:

חח

Yeah Baby says:

מחייכת!

Sky. says:

גררר....

Sky. says:

טוב נו, בסדר.

Yeah Baby says:

יש!

Yeah Baby says:

עכשיו תגידי משהו שיוציא אותך מהפוזה הזו..

Sky. says:

עמידות זה לא הצד החזק שלי

Sky. says:

איזו פוזה?

Yeah Baby says:

של הפקאצה

Sky. says:

אבל אני לא פקאצה!

Sky. says:

הממ..

Sky. says:

E=mc^2

מספיק טוב?

Yeah Baby says:

פששש.. חכהמ!

Yeah Baby says:

אבל זה כבר ידעתי

Yeah Baby says:

Sky. says:

אני צריכה להיות מספיק חכמה כדי לדעת דברים שאת יודעת, ודברים שאת לא יודעת, ועוד לדעת בעצמי את אותם דברים שאת לא יודעת?

אלו כבר דרישות מוגזמות...

בחיי שכבר עדיף להיות פקאצה וזהו.

Yeah Baby says:

וואט דה פאק?

Yeah Baby says:

עכשיו יצאת חכמה!

Sky. says:

XD

Sky. says:

וויפי ייאי (:

Sky. says:

אז זהו, אני לא פקאצה?

Sky. says:

אני חוששת שבפוסט הממשמש ובא אני בהחלט אתייחס לנושא הזה....

Yeah Baby says:

חח כל עוד אני אקבל לינק..

 

 

 

 

 

 

 

אז הנה

>>> לינק.<<<

 


 

 

השיחות האלו (נו, על הM&M's של בימבה), גרמו לי לפני מספר דקות לחסל חטיף סניקרס שלם. זה פאקינג 300 קלוריות באמצע הלילה!

אבל... זה שוקולד... וקרמל (סוכר).. ובוטנים ונוגט.. ו.. אוף. החיים לא הוגנים.

 


 

אם כבר שיחות משעשעות, אז אני חייבת לצרף את זה-

 

שיחה עם עדן

 

30.9.06

7 וקצת בערב

 

עדן says:

שלוםםםםם

עדן  says:

פה?

 

Sky. says:

אממ.. בערך

Sky. says:

מה שלומך?

עדן  says:

בערך לא שווה כלום

עדן says:

התעוררתי גיליתי שאני לבד בבית ושמשעמם לי

Sky. says:

ועד עכשיו ישנת?

עדן  says:

לא...

עדן  says:

קמתי באחד.. הסתובבתי קצת ראיתי סרט והלכתי לישון

עדן says:

קק דילה אצלך? במה את כל כך עסוקה?

 

Sky. says:

אהה.. זה כבר יותר בסדיידר

Sky. says:

הכל בסדר

Sky. says:

כבר פחות חולה ממקודם

Sky. says:

ולא עד כדי כך עסוקה, פשוט עוד מעט נוטשת..

עדן says:

כי שתית תה??

Sky. says:

חחח

Sky. says:

כנראה

עדן says:

לאן הולך?

 

Sky. says:

לא נראה לי שהתרופות הן אלה שממש עזרו הפעם

Sky. says:

מקלחת

עדן  says:

הופה מתייפייפת???

עדן says:

בשבילי?

 

Sky. says:

זה לא מובן לך מאליו?

עדן says:

בזמן האחרון לא..

Sky. says:

רק ראיתי שהתחברת, ישר הדלקתי דוד.

עדן  says:

נטשת אותי

Sky. says:

חבל.. את צריכה לזכור את זה!

Sky. says:

אבל חזרתי, וזה מה שהכי חשוב!

עדן  says:

לאדנה לאדנה ני פיזדי

Sky. says:

XD

Sky. says:

אם את מתעקשת, אני לשתוק.

עדן says:

כל העולם יודע שאת בוגדת על ימין ועל שמאל

Sky. says:

 

עדן  says:

חחחחחחחחחחח

Sky. says:

אני?!

Sky. says:

עם מי בגדתי בך? עם מי?

עדן says:

דה!!

Sky. says:

אני להיעלב.

עדן  says:

עם חצי עולם בערך..

עדן says:

לא לא לא... זה בסדר כי גם אני לא נאמנה

Sky. says:

גם עם בראד פיט? [כי אני לרצות לדעת.. ספרי לי.. שתפי אותי.. כי נראה לי שאני לא זוכרת הכל]

Sky. says:

אהה.. יחסים פתוחים אנחנו.. תודה שאת אומרת באמת

עדן  says:

זה לא היה ידוע??

עדן says:

אני לא יכולה להיות בקשר מחייב..

עדן  says:

אני חייבת קצת גיוון

Sky. says:

לא יודעת מה איתך, אבל אני מצפה למעט נאמנות בקשרים שלי...

גיוון? אני לא מספיק רב-גונית בשבילך?

עדן  says:

ובראד פיט....כל החיים ידעתי..

אבל טוב שאת אומרת

Sky. says:

אני רק שאלתי לגביו, כי בחיי שאני לא זוכרת מה עשיתי במיטה אחת עם חצי עולם.

עדן  says:

"בקשרים שלי"????

עדן  says:

את רואה!!!!

עדן says:

אני לא היחידה!!!!

Sky. says:

חחחח

Sky. says:

אני מדברת בכללי...

עדן  says:

מה עשית.... קצת דימיון

Sky. says:

הרבים זה לאורך זמן, לא בבת אחת!

Sky. says:

למה קצת אם אפשר הרבה?

עדן says:

וכן כן ממציאה לי פתאום "מדברת בכללי"..

עדן says:

נו נכון את בוגדת בי איתם אחד אחד

עדן  says:

לאורך 8 שנים..

Sky. says:

איך כבר 8 שנים?  אני מכירה אותך רק איזה 7 וקצת!

Sky. says:

זו את שבוגדת בי 8 שנים, לכן גם התבלבלת!

עדן says:

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

Sky. says:

טוב מאמי, ג'וני מחכה לי הפעם...

~אופס, נראה לי שהרגע הסגרתי את עצמי~

אני מסיימת איתו קצת אחרי 9, אולי נדבר אז...

 

 

 

 

הממ... "פחד ותיעוב בלאס וגאס" זה סרט הזוי ומטורף. O_O

 

 


 

 

קצת אחרי חצות.

אני וחברי היקר מתכתבים בSMS לגבי אותו קטע מצונזר פה למעלה. אמרתי שאני אתקשר אחרי שאסיים לכתוב את הפוסט.

התקשרתי בסביבות 00:40, ובתמורה, זה מה שאני מקבלת:

"חשבתי שאם את כותבת פוסט על עד כמה את פקאצה, את כבר תתקשרי רק מחר."

Heyyyyyyy!!!!!!!

ארג.

(על כן נאמר: מכות! פשוט מכות!)

 

 

 


 

וזהו.

פוסט סליחות, אולי, ממש אולי, יתפרסם מחר.

וכן, אני כותבת המשך לפוסט הקודם.

 

לילה טוב וגמר חתימה טובה.

 

 

 

[כן, זה גליטר. ברוח הפוסט. אבל הוא שחור קשואח ואפל! P:]

נכתב על ידי , 1/10/2006 00:10   בקטגוריות שיחות משעשעות, ציטוטימים!, סתם כי בא לי לעדכן..  
40 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-7/10/2006 17:52




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)