לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2006    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2006

גיימן עשה לי מיאו!


 

"Can you please draw me a kitty there?"

"A kitty!?!?!?"

"Yes! A kitty!"

~עושה kitty face~

 

 

אזהו.

יש לי חתלתול, בנוסף לחתימה הרגילה על "לעולם-לא-עולם" (וגם עותק חתום של בשורות טובות)

 

ואני פשוט חייבת לציין שאני מודה לכל הכוחות העליונים שהכניסו אותנו במזל, בקבוצה האחרונה לחדר חתימה, כי לרגע חשבתי שאני מאוד אצטער על כך שעשיתי את כל הדרך מהצפון עד לאייקון ללא מטרה מוגשמת.

ואני פשוט אהבתי את תחושת המתח + קדושה (כן כן, בדיוק, קדושה. אותה תחושה שהרגשתי כשנכנסתי לכל מיני כנסיות באירופה) בחדר ההוא, בזמן שחיכינו לתור שלנו.

 

 

סקאי, שרוצה קצת זמן להתאושש מהיום הזה, INC

 

 

(סופ"ש מקסים לכולם =])

 

 

 


 

נ.ב. לעצמי-

- מי זה לכל הרוחות אלכס?

- למה לכל הרוחות יש לו את הטלפון שלי בבית וגם את הפלאפון?

- למה יש לו מירס [פאק, לאפחד בגילנו אין מירס.. oO]

- למה מטרידים אותי אנשים שאני לא מכירה? (טוב, זה שלא עניתי לא ממש נחשב להטרדה, אבל זה סתם מוזר)

 

-עידכון-

 

mystery solved. =D

נכתב על ידי , 13/10/2006 00:02   בקטגוריות הרהורים ומחשבות, סתם כי בא לי לעדכן.., ציטוטימים!  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בימבה ב-14/10/2006 13:05




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)