לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2006    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2006

תשובות לשאלון השבועי



מהו הצבע השולט במלתחה שלך?

מבט חטוף בארון הבגדים מוכיח את הטענה הנצחית שלי שאין לי צבע אחד שולט.

[ולא, לא משנה כמה בגדים ורדרדים-סגלגלים נקנו בזמן האחרון, הם עדיין לא שולטים...]

 

איך היית מגדירה את סגנון הלבוש שלך?

חסר הגדרה עד כדי להחריד.

[או עד שאני אקלוט סופית מה מגדיר את מה שאני לובשת]

הייתי אומרת.. נורמלי (?)


 

איפה את בדרך-כלל קונה בגדים? שוק או מותג?

 

לא אוהבת לקנות בגדים בשוק ממש... אבל יש איזורים זולים שאולי מדי פעם אני מציצה בהם ומוצאת משהו.
מותגים, גם משתדלת להימנע.. אבל לא תמיד יכולה להתאפק אם יש סוף עונה ואני באמת רוצה משהו...

יש כמות מאוד מכובדת של בגדים בארון שלי שבכלל לא קניתי ועברו אליי ב"ירושה" ממשפחה וחברים, וכבר למדתי באמת לקחת לא דברים סתם אלא כאלה שבאמת מתאימים לי ונראה לי שאני אלבש. זה סידור ממש לא רע.

ואם לחזור לשאלה, בתקופה האחרונה אני כנראה קונה יותר מותגים מאשר בגדים בשוק, אבל בת'כלס אני ממש לא בעד. גם את המותגים אני משתדלת לקנות כשהם אך ורק במחיר סביר, ומעודדים את השארת 2 הכליות שלי במקומן הטבעי. ^.~

 

האם את טיפוס שמבזבז הרבה על בגדים, או חסכנית?

משתדלת להיות חסכנית.

[ולכו תשאלו את קוויקי, ששרד היום ביקור בקסטרו, וראה איזו ילדה טובה אני, שלא מוציאה 300 ש"ח על ג'ינס, ו-200 על שמלה או חצאית מיני]

(ובאמת, איך אפשר לקנות בגדים כאלה, במחירים כאלה?!)

האם יש לך "חולצת מזל", או פריט לבוש אחר שאת מייחסת לו חשיבות כ"מביא מזל"?

חה.

ממש ממש לא.
גם לא נראה לי שאי פעם היה לי.

 

האם קרה שקנית בגד והצטערת על זה לאחר מכן?

קרה לי המון כשהייתי יותר קטנה [ואני מדברת על יסודי-קצת חטיבה..].. לא מעט בגדים שקניתי כי זה ישב עליי טוב באותו הרגע, או היה נדמה לי שזה חדש-חדש ובשיא האופנה, ובסוף הצטערתי או כי זה לא באמת ישב עליי טוב, או שסתם העדפתי ללבוש בגדים אחרים והרבה יותר "פשוטים"..

בכלל, קורה לי לא מעט לקנות בגדים שנשארים בתור "סגידים" בתוך הארון כי הם די יפים, ואני בקושי לובשת אותם, כי הם לא מתאימים ליום-יום. רק בתקופה האחרונה אני מתחילה לקנות בגדים עם מחשבה של "רגע, תעצרי שנייה, לפני שאת קונה עוד משהו יפה, תחשבי האם זה גם לביש", כי באמת שבשנתיים-שלוש האחרונות הגעתי למצב שכמעט ואין לי בגדים נורמליים ליום-יום שבאמת נוח להסתובב איתם. עכשיו מנסים לתקן את זה.. =]

 

 

נכתב על ידי , 15/10/2006 22:49   בקטגוריות שאלונים  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מקי סכינאי ב-21/10/2006 12:22




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)