לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2006    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2006

אהמ: ארג. (או: הודעת מערכת קצרה, בפעם המי-יודע-כמה בתולדות הבלוג)


 

ובכן, נעלמתי.

לא בכוונה כמובן, חס וחלילה.

אבל המחשב שלי החליט להתפגר בסופ"ש שעבר. שוב בעיות עם הקשר בין המחשב למסך, רק שהפעם חזרו ממש בענק.

היום ממש (טוב, לפי התאריך טכנית אתמול) היה אמור לבוא הטכנאי שלנו, אבל הוא הבריז באי-אלגנטיות מובהקת, שגרמה לאימא שלי להתעצבן ולנחות על הריצפה כדי לנסות למצוא זוית כלשהי שהמחשב יעמוד בה ויעבוד, לשם שינוי. לעוד שם שינוי- די הלך לה, וכעבור שעה קלה המחשב הצליח לעבוד פחות או יותר כמו שצריך. מה שכן, רק עכשיו התיישבתי פה (אבל אני מאשימה את קוונטין טרנטינו ואת הספרות הזולה שלו וקצת את "יס" ששידרו את זה הלילה).

וכעת, אני מתה לישון.

 

וקצת בעצבים על אימא שלי (כי היא חטפה עליי עצבים ללא שום סיבה מוצדקת, שאולי עברו לה, אבל לא לי.)

 

וקצת הרבה בעצבים על המחשב.

 

ובעיקר עם עיניים עיפות.

 

יש לי לא מעט דברים לכתוב עליהם, וחבל שאני לא יכולה, כי כבר אין לי כוח הלילה, ואני לא יודעת מתי יהיה...

 

מה שכן, כשאין מחשב מגלים פתאום כמה זמן פנוי יש לי (וכמה חבל שבגלל שעון החורף, רוב הזמן הזה מנוצל לשינה.. ועם כל חיבתי לנמנום מתקדם, זה מתחיל להתיש אפילו בפני עצמו...)... ושלקרוא ספרים זה כיף.. ושלהיות פדלאה זה לא כ"כ (גם במובן של לא להזיז תאי מוח, כשצריך..)

 

 


 

פינת המסרים הסמויים לכמה אנשים:

די- תודה על ההודעה מיום ראשון (: [אם כי במקרה שלי זה שבועיים מאותו יום, אבל היי, זה עדיין כיף והעיקר הכוונה כמובן]

ליז- אני so totally צריכה לדבר איתך דחוף

 

היו עוד כמה, אבל שכחתי.

תאי מוח מתים כבר אמרתי?

 

 

בכל מקרה, ב-48 השעות הקרובות לפחות אני תלויה בחסדיו של המחשב שלי, ובעיקר בפיוזים שלו.

 

שיהיה לכולכם סופ"ש נפלא,

תהנו מכל רגע,

 

סקאי (שמתחילה לספור את השבוע האחרון הבאמת-חופשי בחיים שלה.)

 

 

נכתב על ידי , 27/10/2006 01:07   בקטגוריות סתם כי בא לי לעדכן.., פוסטים מטומטמים, שחרור קיטור  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-1/11/2006 15:28




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)