לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2006

כמה מילים על היום


 

< הכניסו כאן פוסט משעשע ושנון על איך שהגעתי בדיוק בזמן לתחילת יום ההכוון, עד כמה הרצאות הפתיחה הכלל-טכניוניות בצ'רצ'יל היו מרתקות ומועילות ברמות שלא שיערתי שיהיו, על איזה מעניין ומרתק היה המידע בהרצאה הפקולטית עצמה, על איך ישבתי עם אנשים מגניבים ופטפטתי איתם ללא הרף ויצאתי עם מלא מכרים חדשים שחובה-חובה-חובה לשמור איתם על קשר, על איזה מגניב היה בסיור ברחבי הטכניון, ועל איזה כיף ללכת עם תעודת סטודנטית בארנק. >

 

 

כי אני לא יכולה לכתוב אחד כזה, אתם מבינים, זה קצת לא אתי בעיניי לכתוב פוסט שיקרי לגמרי.

 

 


 

אז שוב הגעתי למקום חדש, בעודי מכירה 0 אנשים בדיוק, שוב הוכחתי לעצמי שאני לא מסוגלת ליצור קשרים ושיחות עם אנשים, ששוב אם אף אחד לא פונה אליי אני גם לא אהיה הראשונה שפוצה פה ומתעניינת, גם אם אני ככה (תדמיינו משהו מאוד קטן) קרובה ללהתחיל להגיד משהו למישהו, כלשהו.

היה אמנם משעשע למדי בסיור, אבל פחות או יותר זהו..

(הדבר היחיד שאני גאה בו זה שלא איכזבתי אותו לגמרי והלכתי הלוך ושוב ברגל, גם כשבדרך חזרה היה טפטוף קל ואמרתי לעצמי שאם מתחיל גשם אני לוקחת אוטובוס הביתה. כן איכזבתי כשהייתי מספיק סנילית ושכחתי שהכל מתחיל ב10 ולא 10:30, והגעתי לאיזור רק קצת לפני 11. אבל כן, לא נראה לי שפספסתי יותר מדי...)

 

הנה, קיבלתי את הנכשל הראשון שלי בטכניון, במבוא להיכרויות עם אנשים חדשים.

 

מי לא גאה בי, מי?

 

 

 

 

נכתב על ידי , 2/11/2006 22:37   בקטגוריות Sky vs. Hell, הרהורים ומחשבות, מוזר לי..., פסימי  
42 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-23/4/2007 23:33




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)