לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2006


 

 

אני לא חושבת שזכור לי שעברו עליי בתקופה האחרונה 24 שעות קשות כ"כ.

 

 

 


 

 

אני שונאת להיות חולה.

פיזית ונפשית כאחד.

 

 

 

 


 

קרה לכם שניסיתם לעשות משהו טוב למישהו (בין אם ישירות ובין אם בעקיפין), אבל מהצד זה לא נראה בדיוק כמו שהתכוונתם?

 

 

 

 


 

[18/11/06]

עריכה:

 

טוב, כדי לאזן את הפסימיות של הימים האחרונים, הרי לכם אנקדוטה משעשעת/מפדחת/מגעילה [תלוי איך כל אחד מכם יקח את זה]:

 

כמו שנזכר באחת השיחות בתגובות, כשהייתי קטנה, נהגה אימא שלי לקחת כדור אקמול/דקסמול [מה שהיה], לפורר אותו, להוסיף 2 כפות וודקה וכף או כפית חומץ, ולמרוח את כל זה עליי למשך הלילה, כדי שבבוקר אני ארגיש יותר טוב.

את פרט הטריוויה הזה על חיי גיליתי רק אתמול, וחשבתי לעצמי "להחלים תוך יום-יומיים זה בדיוק מה שאני צריכה! נמאס לי להיות מרותקת לשבוע מכל צינון, ושלא נדבר על דברים קשים יותר...", אז ביקשתי ממנה לנסות לעשות את זה שוב.

עכשיו, אי שם בחצות הליל, היא ניגשה אליי עם קערית קטנה ובה התערובת המוזרה, והיא עומדת לה וצוחקת.

אני: "על מה את צוחקת?!"

אימא: "תסתכלי על זה!" ~ממשיכה לצחוק~

~אני מסתכלת ומתחילה לצחקק~

אימא: "בגלל שלקחתי את הדקסמול התכלת ופוררתי אותו, התערובת יצאה בצבע תכלת!"

~שתינו ממשיכות לצחוק~

אימא: "עכשיו, אם אני אמרח את זה עלייך, את תהיי מחר כחולה!"

אני: "אבל אני מעדיפה להיות כחולה ולא חולה" [אוי ,רק כשכתבתי את זה עכשיו אני רואה שבהחלט אפשר להוסיף פה *סטגדיש*]

איכשהו, היא שכנעה אותי לרדת מהרעיון של להימרח בזה, כי גם ככה הסיכוי שזה יעזור לילדה גדולה ולא קטנה, די קלוש.

אימא: "אבל... את יכולה לשתות את זה! אולי זה ישפיע..."

אני: "O_O"

ואז התחלתי לחשוב... 'טוב, גאד, יש פה תרופה, ויש פה וודקה. נתעלם לרגע מהחומץ, נניח שאני לא ארגיש אותו. יכול להיות שזה לא יהיה כ"כ נורא? ובכלל, תסתכלו על זה! זה בצבע תכלת וזה אלכוהולי! רק חסר להוסיף קצת שמנת ויש לי פה "סקאי" בכנה ביתית פירטית שכזו. חה, באמת. אולי זה יהיה בסדר...'

קיצר, תוך כדי התפקעויות צחוק חוזרות ונשנות משתינו ניסיתי ללגום מהדבר הנורא הזה.

"ייייייייייאאאאאאאיייייק! איכס איכס איכס!"

אימא: "מה ניסית לקחת שלוק? זה לא קוקטייל פה! צריך לשתות את זה בבת אחת! יאללה, קדימה!"

אני: ":("

 

טוב... בואו ואגלה לכם משהו.

אם חשבתם שדפקתם את הראש עד עכשיו, תשכחו מזה. זה לא זה, עד שלא ניסיתי לשתות את הדבר הנורא שאני שתיתי אתמול בלילה.

תאמינו לי.

מה שכן, תאמינו לי שגם עדיף לכם לא לגעת בזה, גם אם באמת מתעוררים למחרת טיפה יותר בריאים. זה עדיין איכס טוטאלי.

[וכמו שגיליתי הבוקר וגם במהלך הלילה, די מייבש את כל הגרון למשך זמן רב, וזה ממש לא כיף]

 

בכל אופן, אתם מוזמנים לגחך עליי על כך ששתיתי בסופו של דבר את הדבר הכה-לא-ראוי לשתייה הזה.

אבל נו, שיהיה.

אני מצאתי בזה משהו מבדר.

נכתב על ידי , 17/11/2006 21:46   בקטגוריות פסימי, הרהורים ומחשבות, That was Funny XD  
35 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בימבה ב-6/12/2006 08:45




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)