לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2006

תשובות לשאלון השבועי


ערכי רשימה של 10 אנשים שעולים לך כרגע בראש.מתי הייתה הפעם האחרונה שדיברת עם מס’ 7?
היום בהפסקה באמצע ההרצאה באלגברה, as a matter of fact.


מהי התכונה שאת הכי אוהבת במס’ 10?
הו, שלפעמים היא חושבת בדיוק כמוני.

[ויש לה עיניים ירוקות. P:]


האם היית יוצאת עם מס’ 6?
Ooooh
הממממ....

oO

מתי הכרת את מס’ 4?
שאלה קשה.
אני באמת אמורה להתחיל לחטט בנבכי הבלוג?
נעגל את זה לכלפני שנתיים בערך.

מה את יודעת על משפחתו של מס’ 5?
האמת היא שלא הרבה, אבל לא מעט.
אני לא אפרט כאן מטעמי פרטיות, וכאלה...

מה היית עושה אם לא היית מכירה את מס’ 1?
זו שאלה לפוסט ארוך שלם ונפרד בנושא.

[דלתות מסתובבות, מישהו?]

בואו נסכם את זה בכך שחיי לא היו מעניינים לגמריי בחצי השנה האחרונה.

האם את חושבת שמס’ 3 ומס’ 9 היו מסתדרים בתור זוג?
הממ... ~מבט זדוני~

גיחי.



לאיזה בי"ס הולך / הלך מס’ 8?
הלכה, ולא שיש לי ממש מושג.

מה שכן, כרגע זה בית הספר הגבוה לענייני צבא הגנה לישראל.
[או כל ניסוח מתפלסף אחר לצה"ל. P:]

איך היית מתארת את מס’ 2?
הממ...
הילדה הכי מגניבה ובעלת שמחת חיים טבעית שיצא לי להכיר בתיכון, i guess

האם היית שוקלת לפתח מערכת יחסים עם מס’ 10?
~מבט תוהה~
אני תוהה מה יש למס' 10 להגיד על זה.
ואני עוד יותר תוהה מה יש למס' 1 להגיב על זה אם התשובה תנטה לחיובית. ~סמיילי מצחקק~

 

 

 

נספח:

רשימת 10 אנשים (כל פעם שאני עושה שאלונים כאלה, ומס' האנשים שצריך לכתוב מתמעט, דווקא יותר קשה לי למצוא כאלה. זה די אומר משהו על מערכות היחסים שלי עם הסביבה, וזה לא משהו טוב. -_-)

 

1. קוויקי

2. עדן

3. ליז

4. סר חופש

5. ג'ולייט

6. דר

7. שירלי

8. פטל

9. אורן

10. בימבה

 

 


 



נכתב על ידי , 19/11/2006 21:54   בקטגוריות שאלונים  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-6/12/2006 00:30




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)