לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2007

תשובות לשאלון השבועי (משבוע שעבר, אבל תסלחו לי.)


מהו הסרט המצויר האהוב עלייך של דיסני?
The Lion King כמובן.

[רררראור!]

מהו הסרט המצויר השנוא עלייך של דיסני?
שנוא?
לשנוא סרטים מצוירים של דיסני?!
טוב, עוד לא יצא לי לראות אחד כזה.
אבל זה כנראה כי אני נמנעת מלראות המשכונים שנקבעו מראש כגרועים לסרטים מקוריים שלהם...

מהי הדמות האהובה עלייך מתוך סרט מצויר של דיסני?
סימבה, כנראה.
[למרות שאם אני ממש אחשוב, אני יכולה למצוא עוד...]

מהי הדמות השנואה עלייך מתוך סרט מצויר של דיסני?
ג'פאר באלאדין [ארג, הוא סתם מעצבן]

במבט לאחור, איזו דמות של דיסני היית רוצה כחבר?
טימון ופומבה!
It means no worries, for the rest of your days....
^.~

האם את מתגעגעת לסרטים המצויירים הקלאסיים של דיסני, לפני שהתחיל ז’אנר סרטי התלת-מימד?
האמת היא שכן.
עם כל הערכתי לטכנולוגיה המתפתחת, ועם זה שגם התלת-מימד יוצא ממש יפה, יש איזשהו קסם בציור הידני הזה, שאי אפשר לשחזר.

האם את חושבת שילדים צריכים לגדול על סרטים מצויירים?
בהחלט

אם היית יכולה להציע רעיון לסרט מצויר, מה היה הרעיון שלך?
אני? רעיון?
נההה.... אני לא המקור לרעיונות :/

מה הדבר הכי חשוב שלמדת על החיים מסרט מצויר?
שבסוף תמיד יהיה טוב P:
לא משנה כמה קשה בדרך.

[תראו איך בכל סיפור תמיד הכל מסתדר בסוף.. לא משנה כמה קטעים מעצבנים/רעים/מציקים/מטרידים יש באמצע.. תמיד יהיה הסוף ההוליוודי הטוב.]

 


 

 


 

oh מרץ התחיל.

חודש חדש נחמד לכם!

ואפטר-פורים שמח. ^.~

 

 


נכתב על ידי , 6/3/2007 13:18   בקטגוריות שאלונים, סתם כי בא לי לעדכן..  
48 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Quicksand ב-12/3/2007 15:59




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)