לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2007

אאוריקה! (או: למה השיער של האנשים פה מאפיר ונעלם מוקדם מדי?)


 

חשבתי על זה הרגע, וידעתי שאני אשכח אח"כ, לכן העדכון למרות שכבר יש פוסט מהיום (אהמ אהמ.)..

 

 

מחר, כאמור, מתחיל סמסטר אביב בטכניון, ואחרי שאיכשהו, בדרכים עקלקלות שרדתי שם את הסמסטר הראשון, הגעתי למסקנה הבאה:

הלחץ שמפעילים פה על הסטודנטים, הוא עצום. טריליון שיעורי בית לתאריכים צמודים, בחני אמצע שחלקם חובה, כמות חומר שדוחסים לסמסטר אחד (4 חודשים), שאם היו מלמדים אותו בתיכון היו פורשים לפחות לאורך שנה, ושלא לדבר על רמת המבחנים הגבוהה.

אחרי 4 חודשי הלימודים, מגיע חודש מבחנים, שהוא רובו ככולו חרישה אחת גדולה (ומי שלא בוחר לעשות את זה הוא או יותר מדי חכם, או בקבוצת סיכון לכישלון), וגם מבחנים, זה דבר שהוא מלחיץ בפני עצמו.

בתקופת המבחנים הזו, מצאתי את עצמי (ולא רק אני, ולא רק אותי) בתחושה של בגרויות, ושל קיץ (היו איזה פעמיים-שלוש שממש יצאנו מתוך בניין אולמן הקודר לשמש נעימה בחוץ), והיום, במבט לאחור, 4-5 החודשים האלה, באמת ובתמים הרגישו לי כמו שנה שלמה.

סמסטר אחד, ואני מרגישה שעברתי כאן שנה מלאה!

זה רק נדמה שכשנכנסים ללימודים האלה, אתם נותנים מהחיים 3-4 שנים. הבעיה היא, שכל שנה, מרגישה לפחות כמו שנתיים. מינוס 6-8 שנים לחיים.

ככה שכן, אני פתאום מבינה. הבחורים האלה (טוב, כי לרוב זה בחורים, לבנות עדיין יש שיער. לפחות לאלו שראיתי כאן. oO) מגיעים לפה בגיל 21 נגיד (נו, ממוצע עם עתודאים, וכאלה P:), ויוצאים אחרי איזה 4 שנים, כאילו שעברו עליהם 8.

לא פלא שהשיער מאפיר כבר מעכשיו, ולא פלא שהחבר'ה שיוצא לי לראות משנים מתקדמות יותר, מודים על כל מילימטר שיער שיש להם.

 

קצת מפחיד, if you ask me.....

 

 

 

נ.ב. לא, הפוסט הזה לא בא להפחיד אנשים שאמורים להתחיל ללמוד בטכניון, או כבר לומדים שם ושוקלים פרישה מוקדמת.

החיים בסופו של דבר די נחמדים, גם בגהנום, זו סתם הסקת מסקנות כללית.

 

 

 

ולכל אלו שזה נוגע להם - שיהיה לכם סמסטר מוצלח (:

 

 

 

 

 

 


 

16.3.2007 17:55

עריכה, מצטערת, הייתי חייבת:

 

 

פטל says:

כן, תמיד נוצר מצב בלתי אפשרי שבו את מפסידה משהו - או כמה מועדי א' או חיי חברה.

Sky. says:

[או לא הולך לך גם במועדי א' ואת גם מפסידה חיי חברה :/]

פטל says:

כמה כיף ללמוד בטכניון, אה?

Sky. says:

מוי כיף  :S

Sky. says:

מצד שני, הכרתי אנשים לא רעים [ויותר מדי חכמים] ככה שזה גם לא כזה נורא

פטל says:

אה, אני בטוחה שאפשר למצוא יתרונות כלשהם..

Sky. says:

אני לא סובלת שם יותר מדי [עד שזה באמת מגיע ללהספיק הכל ולעבור מבחנים]

Sky. says:

כן, כמו פחית קולה ב3 שקל.

פטל says:

חחחח מעולה

Sky. says:

^.~

[זה בסדר, זה מניסיון לחפש שם יתרונות בעצמי...]

Sky. says:

אני מניחה שרק התואר הנחשב של

*תנו לי אורות הילה בבקשה*

"הטכניון"

פטל says:

חחח איפה התופים?

Sky. says:

ותופים, סליחה.

 

 


 

 

17.3.07 עוד עריכה:

 

NightSky (20:04) :

הגעתי הרגע למסקנה, בהשראת המדריך לטרמפיסט, שהטכניון הוא מוסד שמטרת העל שלו, היא אכן מחקר- אבל לא סתם מחקר, אלא מחקר שהנושא העיקרי שלו הוא מזוכיסם. פשוט קובץ של פרופסורים החליטו לעשות מחקר מקיף רב שנתי על מזוכיזם של אנשים בגילאי 18-25 [פלוס מינוס], ובנו את הטכניון.. שאלת הנושא של המחקר היא "למה הם עושיםאת זה לעצמם?"

סשה * (20:05) :

חחחחח

NightSky (20:05) :

אני חושבת שאחרי כ80 שנות פעילות ואי הגעה לתשובה, הם אמורים להבין את הרמז ולהפסיק!

 

 

*החלטתי סופית לקרוא לו כאן ככה ולא "מרווין" למרות הדיפרסיה התמידית, פשוט כי מגיע לי להתעלל בו קצת, ובעיקר כי מרווין זה כינוי שלא יגיע לאף אחד כנראה, בעיקר כי הוא מזכיר לי את אלן ריקמן, וזה טוב מדי ל-mortals כאלו ואחרים.

 

 

נכתב על ידי , 12/3/2007 23:17   בקטגוריות Sky vs. Hell, הרהורים ומחשבות, שיחות משעשעות  
54 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-25/3/2007 22:41




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)