לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2007    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2007

שאלון לשבת


 

taken from here

 

-התחלה-
שם:

סקאי
גיל:

19 (אל תסתכלו על הקאונטר פה למטה, פשוט אל!)

-במחשב שלכם-
תפתחו את המיסמכים שלי במחשב שלכם..מה יש בתיקייה הראשונה מימין?

"My Chat Logs" שאני מניחה שיש שם באופן חלקי, קבצי היסטורי מהמסנג'ר. (אני לא משתמשת בתיקיית ה"מסמכים שלי", For the record)
איזה תמונה יש לכם בשולחן העבודה?

את טימון, פומבה וסימבה (המבוגר כבר), הולכים על גשר עץ, מ"מלך האריות", כמובן. P:
יש לכם אייסיקיו או מסנג'ר?

שניהם אופקורס.
איזה מישחקים יש לכם במחשב?

אלא אם המשחקים שבאים בwindows נחשבים, אין לי משחקים במחשב.
יש לכם פיינטשופ או פוטושופ?

פוטושופ.

-בבית-
יש לכם פוסטרים על הדלת של החדר?

לא, אבל יש מגנט של פיה ושל התמונה שיש פה תחת הקישור של "תמונה" בפרטים שלי.
איזה מיטה יש בחדר,זוגית או קומתיים או רגילה?

מיטת נוער (נגיד שרגילה.. היא נפתחת וזה, אבל אי אפשר לקרוא לזה זוגית.)
תפתחו את המגירה הקרובה אליכים,מה יש בה?

פחח, אתם לא רוצים לדעת. נסכם את זה ב: בלאגן איום ונורא.
איפה עומד המחשב?

מולי, על השולחן בחדר.
החדר מסודר?

בערך. (אני קוראת לזה יחסית מסודר, אני מניחה שאמא לא מסכימה איתי לחלוטין.)
תפתחו את הארון , מה הבגד הכי בולט?

לא ממש קיים דבר כזה. oO

אולי 2 החצאיות שתלויות אחת ליד השנייה (אחת בלבן-אדום, ושנייה זה ג'ינס עם בד צבעוני..)
תמונות שלכם תלויות בחדר?

נוור.
תסתכלו רגע מתחת למיטה..יש אבק?!

אני לא אסתכל, ואענה בביטחון די מוחלט, שרוב הסיכויים שאכן זה המצב.

-בבית ספר-
לומדים ב-חטיבת ביניים , תיכון או יסודי?

אפחד מהם. למעשה אני לומדת במקום נורא הרבה יותר משלושתם יחד.
לומדים טוב?

פחח.
אוהבים ללמוד?

לא לגמרי
רוצים שביתה?

מצחיק שאתם שואלים.
מה הכי כיף בבי"ס-חברים, לימודים או האוכל בקפיטריה?

מקורו של האוכל בקפיטריות מוטל בספק (או ליתר דיוק יש דווקא קונצנזוס מוחלט לגבי מקורו החתולי), ככה שזה בטוח לא. אני מניחה שהחברים (למרות שגם את הסעיף הזה צריך לשפר...)
אוהבים מתמטיקה?

מצחיק שאתם שואלים גם את זה.
ואנגלית?!?!?!

דווקא כן.
לובשים מדים של בית ספר?

בביצפר הייתה תלבושת, והשתדלתי בשנה-שנתיים להמעיט בלבישתה.

עכשיו, אני ילדה גדולה, ולוקח לי חצי שעה לקלוט מה אני לובשת בבוקר. -_- (ובד"כ זה מסתכם בסתם הדבר הראשון שנופל עליי מהארון.)
מצפצפים על המורים?

וול, אם נתייחס לרגע לעבר, היו בהחלט מורים שצפצפתי עליהם (כמו המחנכת חסרת התועלת מכיתות י"א-י"ב)

אבל לא ממש.

כיום, מאוד קשה לענות על השאלה הזו.
לועסים מסטיק בזמן השיעור?

לפעמים. P:
סופרים את השניות על לסוף היום?!

לא פעם, ולא פעמיים. וזה בד"כ הרבה מאוד שניות...

-ברחוב-
מדברים בשפת רחוב?

שטו?
זורקים מסטיק לכביש?

לא.
זורקים נייר ליד הפח ולא בתוכו?

משתדלת מאוד שלא.
יורקים על המידרכה?

איייו. לייק סו טוטאלי נוט!
שוכבים על הספסל כשאתם עייפים?

לא. בשביל זה רצים מהר הביתה למיטה.
רואים תמונה יפה על הלוח המודעות אז לוקחים אותה?!

אני תוהה מתי בכלל ראיתי תמונה יפה על לוח המודעות.

מצד שני, אני פונה בבקשה נרגשת לקהל- אם מישהו מכם יודע איך פורצים לחלונות הפרסומת בתחנות האוטובוס, למטרות הורדת פוסטרים של סרטים, אני אודה לכם מאוד :)
מרביצים למישהו רק כי הוא עיצבן אתכם?

בד"כ לא. (וכמובן שלא לאנשים שאני לא מכירה...)
עוזרים לילדה קטנה במצוקה?

לא ממש יוצא לי לראות ילדות קטנות במצוקה...

[ולעזאזל, קוראים לזה פדופיליה!!!]
עוברים את הכביש רק אחרי שהיסתכלתם ימינה ושמאלה?
בד"כ, זה כבר אטומטי...

 

 

ועוד אחד, כי זה היה קצר...

 


*את השאלון הזה יש לעשות עם רשימת מסנג'ר או אייסיקיו*
*יש למספר את האנשים (1-העליון)*

1)האם האדם הראשון חשוב לך?

לא (ואין לי מושג למה יש לי אותו במסנג'ר.)
2)שמו של מספר 2

קוויקי
3)איפה הכרתם את מספר 3

פורום כלשהו (גם אותו אין לי מושג למה עדיין יש במסנג'ר..)
4)מה הקשר שלכם עם מספר 4?

לא הדוק במיוחד, בעבר יצא לנו לדבר יותר..
5)פגשתם פעם את מספר 5?

כן, ואפילו פעמיים ושלוש וכנראה אפשר להגיד 5 בלי לטעות.
6)כמה זמן אתם מכירים את מספר 6?

אני לא באמת זוכרת... שנה אולי? oO
7)מה הכינוי של מספר 7?

felkon
8)מה המזל של מספר 8?

5.6 זה הממ... תאומים אם אני לא טועה...
9)מה סגנון המוזיקה האהוב על מספר 9?

רוק, אני מניחה. ;)
10)איך קוראים למספר 10?

אוגי. [איך קוראים לך באמת?!]
11)מה כתוב למס' 11 בהודעה האישית (במסנ') או באוואי (באייסי)?

" Science without religion is lame, religion without science is blind"
12)איזו תמונה יש למספר 12?

אני חושבת שזה הוא (או אנשים שהיו איתו) צוללים בים. [am i right?]
13)האם יש קשר בין מספר 13 לבין מספר 1?

אממ.. אני מניחה שעצם העובדה שאת שניהם יש לי במסנג'ר בגלל הכרות באותו מקום, ושומדבר מעבר לכך.
14)האם מספר 9 מכיר את מספר 7?

נראה לי שכן... oO לא סגורה על זה.
15)אם מחברים את השמות של 1 ו2 מה יוצא?

נההה...
16)יש לכם שני אנשים שונים ברשימה עם אותו שם פרטי,אם כן,מה השם?

האמת היא שלא, אין לי. גם לא עם אותו כינוי.
17)מה מספר 8 אוהב יותר :מחשב או טלויזיה?

אינלי מושג. אני אהמר על מחשב.
18)מה תאריך הלידה של 7?

14.1.89 , אם הפלא' שלי לא משקר.
19)מה המזל האסטרולוגי של 2?

טלה
20)כמה אחים יש ל4?
נראה לי ש-0, אבל זה נתון לתיקון...

 

 


 

לאמא יש צעצוע חדש בשם "אריק" (ע"ש אריק ברמן, שאני די מחבבת את השירים שלו, והיא ממש לא), שהוא פלאפון חדש של סוני-אריקסון (משם חשבתי דווקא לקרוא לו "סוניה", אבל אין לי הרבה דוגמאות ל"סוניות", חוץ מסוניה פרס, אז אולי עדיף להישאר עם אריק..).

ובזאת, בהמשך מהמסקנה מהסופ"ש שעבר, שההורים שלנו עושים יותר חיים, עכשיו לאמא יש פלאפון הרבה יותר משוכלל משלי, והיא עוד הואילה בחוצפתה לעבור לאורנג' (איך היא מעיזה! היא לא מתביישת על הקליטה ההרבה יותר טובה שתהיה לה פתאום?!). ^.~

אניווי, נורא כיף לשחק איתו, ועוד לא החלטתי סופית האם אני אגנוב את שלה והיא תיקח את שלי, או שנישאר ככה (כנראה זה מה שיהיה.. אני יודעת שאני ארצה פלא' טוב יותר אח"כ.. ומספר אחר ממה שהיא קיבלה oO), אבל זה כיף שיש צעצוע חדש בבית. ^^

 


 

ל"ג בעומר היום, תיזהרו עם האש.

 

 

נכתב על ידי , 5/5/2007 15:00   בקטגוריות שאלונים, סתם כי בא לי לעדכן..  
33 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של og211 ב-8/5/2007 13:05




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)