לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2007    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2007

תשובות לשאלון השבועי [מוזיקה]



מהי מוזיקה בעינייך?
אני לא חושבת שקיימות מילים שיכולות לתאר את זה, אבל אני פשוט אגיד שמוזיקה היא חלק בלתי נפרד מהחיים, וכשחושבים על זה, אני פשוט לא מצליחה לתאר לעצמי קיום בלעדיה.

אילו ז’אנרים במוזיקה מועדפים אלייך?
בעיקר רוק על כל מיני סוגיו, אבל זה שטויות, כי הכל עניין של מצב רוח, ואני יכולה לשמוע כל ז'אנר של מוזיקה, אם אני במצב הרוח הנכון, וכמעט-20 שנות חיי, הוכיחו לי שיכולים להיות מצבים שונים שאני יכולה לשמוע מוזיקה שאני לא שומעת ביום-יום.
הכל עניין של תזמון ומצב רוח בסופו של דבר.

מהו האלבום שהיית מגדירה אותו כ"האלבום הטוב ביותר בכל הזמנים"?
קטונתי מלחשוב על להגדיר אחד, אפילו..

האם יש זמר כלשהו או זמרת כלשהי שמעבירה בך צמרמורות בעת שירתו או שירתה?
לא מישהו שעולה לי בראש כרגע, ואם אין זמר/זמרת שעולים לי לראש ב-1 בלילה, כשאני ממש עייפה, ולא הכי בהכרה מלאה לגמרי, ולא מסוגלת לשלוף כזה מהמותן, כנראה שהוא פשוט לא קיים.

איזה שיר את שומעת כרגע?
אף שיר..

לא תמיד אני מדליקה מוזיקה בשעות האלה, ועוד רגע לפני שאני פורשת לישון..

אם את לא שומעת שום שיר, איזה שיר מתנגן לך בראש?
Comfortably Numb - Pink Floyd


(אוי, אלוהים, הדלקתי את המדיה פלייר על רנדום הרגע, סתם כדי לראות מה היה קורה אם כן הייתי מפעילה אותו קודם, וזה השיר הראשון שעלה!)

האם את מנגנת על כלי נגינה מסויים? כמה זמן?
ניגנתי על פסנתר בסביבות ה-10 שנים (אפשר לטעון ש-11, אבל זה לא עקרוני..).
פרשתי לפני כמעט שנתיים, אני מניחה שבעיקר מטעמי עצלנות להשקיע.. :/

מתי בפעם האחרונה עשית פעילות שקשורה למוזיקה? מהי הייתה?
להקשיב למוזיקה, ולפני דקה. [או לפני כמה שעות..]

מהי ההופעה האחרונה שראית? של מי היא? איך היא הייתה?
סינרגיה, מופע הארנבות של ד"ר קספר וברי סחרוף ביום הסטודנט ברביעי.
אה, וגם מוניקה סקס בחמישי..

היה מעולה ^^
[~סגידתי הנצחית לקספרים |מאוהב|~]

כמה זמן ביום את חושבת על מוזיקה?
רוב הזמן.. לפעמים גם אם אני לא שמה לב, ולא חושבת על דברים מסוימים, פשוט מתנגנים לי שירים, אז זה או שיש לי שירים ברקע, או שהם בראש, בכל מקרה, אפשר להניח בקלות שבסביבות 70-75% מהיום..
[הנחה פרועה..]

האם יש לך קשר למוזיקאי כלשהו? (לא בהכרח מפורסם.)
ממ.. טוב, בואו נתחיל לחשוב, חוץ מהמורה שלי למוזיקה, יש את אמא של ליז, שעד כמה שידוע לי ניגנה בלהקה בברה"מ (תקני אותי אם אני טועה..)..
ובן דוד מדרגה שניה/שלישית (רביעית/חמישית/עשירית, לא יודעת בדיוק) מנסה לפרוץ את דרכו בארה"ב, ואני מקווה שילך לו, כי יש לו קול מצוין.

למה לדעתך מוזיקה תופסת עניין כה רב בימינו, ובכלל בחיים?
כמו שעניתי לשאלה הראשונה, נסו רגע לדמיין את החיים בלעדיה.. רק תנסו..
מוזיקה, בסופו של דבר, מביאה הנאה לחיים, ומהם חיים ללא הנאות?

האם את כותבת או מלחינה שירים?
כותבת, פה ושם.. פעם ב-200 שנה גם יותר מ-2-3 שורות ברצף..
מלחינה- פחח, הלוואי עליי כישרון הלחנה -_-

האם יש לך להקה? מה שמה וכמה זמן היא קיימת?
לא.

ולסיכום, מה דעתך על אופרה ומוזיקה קלאסית ישנה?
מוזיקה מצוינת (כן, כן, גם אופרה) שלא יוצא לשמוע כמו את הז'אנרים היותר פופולריים, אבל אני נהנית ממנה לא פחות.

 

 



 


 

 

 

יהיה עדכון בקרוב, יש דברים לכתוב עליהם ^^


 




נכתב על ידי , 13/5/2007 01:20   בקטגוריות שאלונים  
40 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מכור לאשליה ב-15/5/2007 21:14




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)