לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2007    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2007

תשובות לשאלון השבועי [הארי פוטר]



 

איזה ספר הכי אהוב עלייך מבין ספרי הארי פוטר? מדוע?
ללא הבדלים גדולים מדי בהדפה בין הספרים - הרביעי, והשלישי אולי גם.
לא יודעת למה בדיוק, נהניתי יותר לקרוא אותם.

(בחמישי היו קטעים מטרידים, ובשישי הייתה לי חווית קריאה אחרת לגמרי, שנמשכה יותר מדי זמן, כי קראתי את זה מהמחשב, וזגיליתי שזו הפעם האחרונה שאני קוראת ספר במחשב.)

 



 


איזה ספר את פחות אוהבת מבין כולם, למה?
אולי את השני...
אהבתי קצת פחות את העלילה שלו, זה הכל..
וכמו שאמרתי מקודם - גם ככה ההבדלים בהעדפות בין כל הסדרה עד כה - לא גדולים במיוחד.

 

 


איזו דמות אהובה עלייך במיוחד, למה?
פרד וג'ורג', אני מניחה. הם הכי מבדרים (:

וסנייפ, כמובן, כי לשם שינוי הוא הדמות הכי מעניינת שם, בעיניי לפחות.



 


ואיזו דמות שנואה עליך?
אמברידג', בספר החמישי.
גאד, היא מעצבנת. מילא שהיא מעצבנת את הארי, פשוט המון קטעים איתה היו מעצבנים לקריאה אפילו... לא יודעת..

 



 


איך יסתיים הספר השביעי, לדעתך?
אני לא יודעת, אני רק יודעת שאם היא תבחר בסיום נוסח המטריקס, שבו הארי צריך להקריב את עצמו על מנת לנצח את וולדמורט, זה יהיה נדוש מדי.
מצד שני, להרוג את הארי יהיה מוזר (אבל לא שאני אתנגד או משהו! P: זה לפחות יבטיח שלא יהיו עוד ספרי המשך אח"כ.. כי אם יהיו, זה יהיה כבר רק מתאבת בצע, וזה בטוח לא יהיו טוב כמו ההתחלה..)

 



 


מה יותר טוב- הספר או הסרט, למה?
הספרים, ללא שמץ של היסוס. בסרטים יש לא מעט פרטים שנאלצו להשמיט עקב הזמן המוקצב לאורך הסרט.

הסרטים, בסופו של דבר, עושים את תפקידם, ואני לא רוצה להיכנס לביקורות של "הסרטים גרועים", כי זה לא קל לעבד ספרים לסרטים, ועוד ספרים ארוכים, כי מן הסתם אי אפשר להכניס את כל הפרטים..
אישית, אני מעדיפה לקרוא.

 





 


איזה סרט של הארי פוטר הוא הטוב ביותר לדעתך?
הראשון היה הכי חמוד.
ועוד ניסו לשמור שם קצת על המראה של הדמויות הראשיות בהתאם לספרים.

[מישהו מוכן להסביר לי למה ברביעי ובחמישי (לפי הטריילר), להארי יש תספורת קצרה, ולהרמיוני עושים גלים מוחלקים בשיער?!]

 

 


איזה תפקיד היית רוצה לשחק בנבחרת קווידיץ’, למה?
אני כבר לא זוכרת בע"פ את כולם oO

Chaser או Beater (לשם הוצאת העצבים P:)

 



 


באיזה בית היית רוצה להיות, למה?
רייבנקלו, אני מניחה..
[אין לי את האופי המתאים לגריפינדור, אז נסתפק באופציה הזו..]

 



 


באיזה בית הייתה משבצת אותך מצנפת המיון (לפי תכונותייך)?
כמה וכמה אתרים שונים, הספיקו לשבץ אותי בגריפינדור, משום מה.

 



 


האם יש ספר אחר, שאת אוהבת יותר מספרי הארי פוטר?
כמובן.

(עם כל הכבוד לזה שכיף לקרוא אותם, הם לא פאר היצירה, בסופו של דבר.)




 

 

נכתב על ידי , 23/5/2007 16:19   בקטגוריות שאלונים, סתם כי בא לי לעדכן..  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-26/5/2007 13:38




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)