לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2007    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2007

מעשה בילדה קטנה, ושלושה דובים


 

היי, נעים מאוד. ילדה קטנה. (:

 

תכירו בבקשה את שלושת הדובים:

 

הדובי השמח, ששכח שלפני 30 שניות הוא מצא את מותו האכזרי בנפילה אל הקרקע מגובה של כ-75 סנטימטרים:



(והאמת היא שזה דובי שניסה להפוך לשפן (וכן, הוא יכול, אפשר למחוץ להם את האזניים מספיק), אבל לא הספקתי לתפוס את זה עם המצלמה)

 

 

הדובי המחוץ (אל תגלו לאף אחד, אבל הוא סתם שמן.):



 

והדובי שראה יותר מדי אור-שמש בחייו (וגילה שלהצטלם כאשר קרני השמש בוקעות מהתחת שלך, יכול להיות דבר מאוד אהממ... "אומנותי"?):

 



 

 

תודותיי:

- מצלמת הפלא' של קוויקי.

- הדובי האדום (כן, זה אותו דוגמן בכולן), שהואיל בטובו ליפול מהערימה לעבר הרצפה, וזה להיות עליה בדיוק 3 שניות, מה ששם בסימן שאלה גדול מאוד את עניין ה"האם אפשר לאכול אותו, או שלא?"

 

ובתור בונוס: "הדובי המתנחל", שהתנחל על כתפו של קוויקי בעת כתיבת פוסט חדש:

 



 

 


 

הקדמה שמצאה את מקומה בסוף, משום מה:

-לפני כשבוע-

"אני אוהבת אותך"

"תוכיחי!"

"הרגע קניתי לך הרבה דובוני גומי!"

 

 



 

 

מממ... כן. ילדה קטנה, כבר אמרתי?

 


 

פינת המחדל:

"Anywhere" של "Avantasia", מתחיל, באורח פלא שכזה, בדיוק, אבל בדיוק כמו "Live and Let Die" של GNR!

=O

 

 

ועליתי על השיר שבטעות מוחלטת ניגנתי את ההתחלה שלו בערך ביום השני אחרי שקיבלתי את הגיטרה מקוויקי. זה Eagleheartשל Beseech (ומשום מה, דווקא אצלם, זה אפילו לא מנוגן בגיטרה בהתחלה...).

עכשיו, אני יכולה לנוח בשקט.

 


 

יוני התחיל, ואני לא זוכרת אם אי פעם בכלל חיבבתי אותו..

תמיד היו בו בגרויות, והפעם זה חודש של "חזרה ללימודים שכזה".. הממ...

 

החדשות הטובות בינתיים, שאין בחן אמצע במד"ר, מה שאומר, שבינתיים, אני יכולה להמשיך לא להבין מה רוצים ממני לכל הרוחות במקצוע הזה, שאמור להיות דווקא אחד הקורסים היותר קלים הסמסטר >.<

 

מה שכן, ביום חמישי, הספקתי לעשות מעין מרתון (לפחות מבחינתי) של חדו"א, מה שגרם לי להיות מאוד גאה בעצמי, בעיקר כי כל מה שעשיתי ,היה לבד לחלוטין. (ועכשיו, ללכת לעשות שיעורי בית. להבין חדו"א על אמת, להבין פיזיקה גאד דמיט, ולהתחיל להתחבר לתכן לוגי (כדאי.. מאוד כדאי). ושלא נזכיר שוב את מד"ר, שאני באמת ובתמים לא מבינה מה מנסים ללמד אותי בקורס הזה oO).

 


 

וכי לא מסיימים פוסטים של תחילת חודש בדברים לא נעימים:

 

הלכנו היום ל - "Pirates of the Caribbean - At World's End", והיה מבדר למדי.

או, כמו שאמרתי בזמנו: "אמג. ג'וני דפ תעשה לי שבט!!11"

(ומה שלא קרה לי הרבה מאוד זמן: אשכרה הייתי קצת מופתעת בסוף.)

 

 

=^_^=

נכתב על ידי , 2/6/2007 23:53   בקטגוריות "אני מצלמה!", NightSky over Quicksand, Sky vs. Hell, סתם כי בא לי לעדכן.., אופטימי  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פֶּטֵל ב-8/6/2007 00:50




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)