לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2007    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2007

מחר!


 

 

פלאשמוב שינה במרכז חורב, בואו בהמוניכם!

פרטים, מידע ואל תגידו "לא ידענו"!

 

 

 


 

הם יהרגו אותי על זה..

 

  •  מתוך שיחה עם פטל, ימים ספורים אחרי שראיתי את שודדי הקאריביים: בסוף העולם (או איך שלא תרגמו את זה לעברית):

ולחשוב שרציתי לצטט רק את 5 השורות הראשונות:

 

 

5.6.07

 

 

פטל says:

יו !

Sky. says:

הו הו!

פטל says:

rum ?

Sky. says:

איי!

פטל says:

arrr

Sky. says:

חחח [זה לא פירטית, אבל זה נדרש.]

מה שלומך?

פטל says:

אני סמכה ששרדנו את מסכת הקולות המוזרים.

פטל says:

OMG

פטל says:

Oh my fucking god

Sky. says:

how can I help you?

פטל says:

אני הולכת עכשיו להכנס מתחת למיטה ולא לצאת לעולם.

פטל says:

את ראית איך כתבתי "שמחה" ?!

Sky. says:

למה, אני מזמן לא צחקתי כ,כ משגיאת כתיב/הקלדה/דיסלקציה

פטל says:

צריכים לאשפז אותי.

Sky. says:

חחח

Sky. says:

מאוחר מדי

פטל says:

FUCKING FUCK

פטל says:

אני לעולם לא אתגבר.

Sky. says:

לא נורא (:

Sky. says:

אני תוהה מה תעשי לי אם אני אפרסם את זה בבלוג בתור אחת השיחות המצחיקות מהשבוע

פטל says:

אקח אותך יחד איתי לאישפוז.

Sky. says:

הו, ייאי!!!

פטל says:

זה הכל בגלל המילה מסכת ! שאני בכלל לא בטוחה אם היא מתאימה שם ! והקולות של הפיראטים בילבלו אותי ! ו... ו..  ונשפך לי היום שמן רותח על הרגל ! זו לא אשמתי

פטל says:

( נכון אישפוז באמת נשמע כיף? קירות מרופדים, חדרים לבנים, תרופות..  )

Sky. says:

אני מסכימה שזה בגלל המילה מסכת.

ואני חושבת שהיא בהחלט מתאימה שם.

וכן, הכי קל להאשים את זה שג'וני דפ מסיח (הנה עוד מילה מבלבלת לאוסף) את דעתך!

ו... שמן?

Sky. says:

ועוד הסמיילי החמוד בסוף, זה בהחלט נשמע ככה

פטל says:

כן, אני נכה לא רק שכלית היום.

פטל says:

GULP

פטל says:

עכשיו שכל זה מאחורינו, אני מקווה,

Sky. says:

 אאוץ'... איך הצלחת?

פטל says:

טיגנתי טבעות בצל בשמן עמוק ואיכשהו העפתי על עצמי שמן עם הכף שאיתה הכנתי /הוצאתי אותם.. אחותי ישר שפכה לי על הרגל מים מינרליים  שהיא בדיוק הוציאה מהמקרר

פטל says:

ורציתי להגיד לך גם שהגבתי לך על הפוסט האחרון, שוב, עם משהו ש(אני מקווה)ישעשע אותך.

Sky. says:

אני ראיתי את המייל וראיתי את התמונה ועוד לא הספקתי להגיב בחזרה. התגובה שלי לתמונה ההיא הייתה פשוט: "OMG LOL!"

Marla Singer says:

:] goodie

פטל says:

המטרה היתה לשעשע. סמכה שהצלחתי

Sky. says:

אני סמכה להיות משועשעת

פטל says:

אולי בעצם זו לא פאדיחה כזו רצינית אלא שדרוג של השפה העברית

Sky. says:

אולי... את עוד תירשמי בדפי ההיסטוריה של השפה העברית

 

 

 

  • מתוך שיחה עם אורן, שבידרה אותי, אבל תוך כדי, גרמה לי להבין שזה מאוד עצוב שדברים כאלה מבדרים אותי:

 

 

 

Sky. says:

בו!

Oren says:

שמיייים!

Oren says:

(יצא לי בטעות יותר מפעמיים י' אז החלטתי להקצין)

Sky. says:

^_^

Sky. says:

חחח

Sky. says:

מה קורה<

Sky. says:

*?

Oren says:

לא מה קורה

Oren says:

תשאלי מה המצב

Sky. says:

מה המצב?

Sky. says:

ממצב?

Oren says:

q0

Sky. says:

פחחחחחחח

Sky. says:

[עצוב שזה מצחיק אותי,]

Sky. says:

 נכון?

Oren says:

נכון

Sky. says:

חשבתי ככה.

Oren says:

(אני עושה שיעורים באוטומטים)

Sky. says:

 

 

עריכונת, 17.6.2007, 19:45

 

  • זיקנה זה דבר.. מבדר לפעמים.

תום says:

מה קורה לך? אני בן 21 עוד חודשיים  :S:S

Sky. says:

נו, חודשיים זה הרבה זמן!

תום says:

:(

Sky. says:

ו21 זה מגניב, זה בלאקג'ק!

Sky. says:

היי, אל תהיה לי פה עצוב... תחשוב שגם אני אהיה בת 21 עוד פחות משנה ;) [זה קורה לכולם בסופו של דבר..]

תום says:

כן, אני יודע שפיספסתי את היומולדת שלך.. את לא צריכה להזכיר את זה P:

Sky. says:

אני לא מזכירה את זה, אני מנסה לעודד שזה בהחלט קורה לכולם

Sky. says:

[ונו, בלאקג'ק וזה! לא מגניב? ]

תום says:

זה מגניב.. אבל ראבאק.. אני זקן.. ואני עדיין מדבר עם ילדות בנות 16 XD

Sky. says:

לזה יקירי, קוראים פדופיליה, וכמדומני, כבר אמרתי לך בעבר לא פעם שאתה אכן משתייך לזן הזה. ^.-

תום says:

נו אבל הן מתוקות כאלו P:

תום says:

אוי זה נשמע סוטה

תום says:

נו לא ככה! P:

Sky. says:

*LOL*

Sky. says:

אה-הא... אה-הא...

תום says:

באמת שלא! P:

Sky. says:

and again -

"אה-הההההא...."

Sky. says:

:P

תום says:

אוף נו P:

 

 


 

בברכת, איזה כיף שאף אחד לא טרח להגיב על הפוסט הקודם שלי,

סוף שבוע טוב לכולם

=^_^=

נכתב על ידי , 14/6/2007 21:12   בקטגוריות שיחות משעשעות, סתם כי בא לי לעדכן..  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של צ'רנובוג ב-22/7/2007 22:10




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)