לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2007    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2007

כי להעתיק חומר בפיזיקה זה כ"כ אאוט.


-taken from here-


שם:

סקאי
שם אמצעי:

סקאיוצ'קה
שם משפחה:

נייט
מין:

נקבה, בפעם האחרונה שבדקתי (לא, הבדיחה הזו לעולם לא תימאס עליי.)
מזל:

פרה

מאכל אהוב:

סוכר. וכל דבר שמכיל אותו.
שתייה מועדפת:

לרוב, בלית ברירה, מים. אורגזמה גם. ומיץ תפוחים.
סדרה אהובה:

בימים אלו מכורה ל-"עקרות בית נואשות", "האנטומיה של גריי", "Family Guy" ועוד כהנה וכהנה..
האם אתה אוהב לצחוק על אנשים:?

רק אם יש בהם משהו שממש מצחיק אותי. מדי פעם זה מלווה בייסורי מצפון. מדי פעם..
כמה כריות:

2
חיות מחמד:

אין, אבל לפני כשבועיים נולדו ליד פח הזבל פה 3 גורי חתלתולים חמיודים ברמות מטורפות, ומדי פעם אני עוקבת אחריהם ובודקת שהם בחיים.
מכונית אידאלית:

307 CC אבל אני מקבלת גם צ'קים לפורשה, לקסוס ומרצדס ^^
מוזיקה:

זה דבר טוב.
להקה אהובה:

לא קיימת רק אחת.. 
כמה אחים/אחיות יש לך?

0
מאמין באהבה וירטואלית?:

ממ... כן
הכרת פעם מישהי באינטרנט ונפגשת איתה?

Duhhh
מאמין באהבה ממבט ראשון?

אולי, לא קרה לי אישית עדיין, אבל אני מאמינה שזה יכול לקרות..
מה הדבר שעושה אותך למאושר?

קוויקי לא יאהב את הרעיון שיקראו לו "דבר" P:
מה אתה אוהב לעשות?

סקס פרוע! [ג'יזס, זה באמת עובד על כל שאלת "מה" שקיימת!]
מקומות בילוי מועדפים?

מקומות עם אוכל טוב ו/או מספיק כריות לישון עליהם
אתה אוהב להיות בבית?

כן, למרות שזה תלוי במצב..
אתה נאמן?

כן
אתה אוהב ילדים?

בעיקרון - כן. האם אני מסתדרת איתם, זו כבר שאלה אחרת לגמרי (והתשובה היא- אני לא הכי טובה בלהסתדר עם בני אדם בכללי, אז הממ.. זה ידרוש אימון.)
אתה ותרן או עקשן?

תלוי לגבי מה. אני יכולה להיות גם וגם. אם זה משהו שממש חשוב לי, אני יכולה להיות עקשנית מאוד.
אהבה בנויה על 3 מרכיבים בסיסיים, מה הם?

נו, איך קוראים לכימיקלים האלה שמופרשים בגוף וגורמים לתחושה של "פרפרים בבטן", הוכיחו את זה מדעית...
המרחק הפיזי כן קובע?

לפעמים
אני שונה ממך, תנסה לשנות אותי?

לא בהכרח. אנשים ששונים ממך, יכול להיות כיף.
ראית אחת שלא מצא חן בעינייך, תתן לה צ´אנס לכבוש את לבך?

אולי
איזה פתגם אומר לך הרבה?


מה המשפט שמאפיין אותך?


אתה בחור קנאי?

אני בחורה, ולא תמיד. (אבל כן..)
מילים או משפטים שאתה מרבה להגיד:

help me with that one...
האם אתה מאמין באלוהים?

לא הוחלט סופית. בעיקרון לא.. אבל אולי קצת כן.
החיים הטובים לדעתך?

לעשות מה שמתחשק לי, בלי דברים ש"צריך וחייבים"
היחסים עם ההורים טובים?

יכולים להיות טובים יותר... אבל הם סבירים..

*ברגע זה:
לובש:

גופיה ותחתונים! כלומר אממ "מכנסיים כאלה, ממש קצרים."
מוזיקה:  

הייתה קודם, אבל סגרתי כי היתה לי שיחה עם עדן במיקרופון במסנג'ר..
חושב על:

זה שאין לי כוח להשלים את החומר בפיזיקה, כי לא היה לי כוח לכתוב בסוף ההרצאה האחרונה.


*זה או זה:
מועדון/מסיבה פרטית:  

מסיבה פרטית
קפה/תה:  

שניהם (אני עושה מעבר כלשהו לתה, שאמור להיות טיפונת יותר בריא מקפה, ככה שברגע זה התשובה היא לא "קפה" באופן נחרץ)
שואף לשלמות/לוקח את זה בקלות:  

שניהם, עם שאיפה לשלמות
חתולים/כלבים:  

חתולימים!
אוכל/ממתקים:

ממתקים זה לא אוכל? =O 
קולה/פפסי:  

צריכה לעשות מבחן טעימה נורמלי בין שניהם.. בינתיים מבחינתי זה אותו דבר

*מה/מי היית רוצה?
להרוג:  
לשמוע:  
להיות כמו:

*האחרון
סרט אחרון שראית:

"זכרונותיה של גיישה", בערב שישי בטלויזיה..
בקלונוע:

"שודדי הקאריביים: בסוף העולם"
בטלוויזיה:

לא עניתי על זה לפני רגע? "זכרונותיה של גיישה"
במחשב:

וואו, סרט דיסני רנדומלי עם קוויקי, זה היה מזמן..
מספר אחרון שחייגת:  

קוויקי
דבר אחרון ששתית:  

מים
דבר אחרון שאכלת:  

עוגה אצל צ'ירי
פעם אחרונה שהתקלחת:

הבוקר
פעם אחרונה שבכית:

לא זוכרת כרגע..
פעם אחרונה שחייכת:

היום, אני מניחה  
פעם אחרונה שצחקת:

היום אצל צ'ירי, היא והחבר שלה מבדרים (כשהם לא גורמים לרצות להקיא ^.~) 
הריח האחרון שהרחת:

וואו, אין לי מושג oO 

*האם אתה:
מעשן?

hell no
ישן עם חיות פרווה?

חחח... הממ... (כבר) לא.
מנגן על כלי נגינה?

משתדלת לנסות גיטרה, אבל קצת קשה למצוא לזה זמן לאחרונה.. (אמרה הילדה שעונה על שאלון כרגע..)
מאמין שיש יצורים חיים אינטלגנטיים על כוכבים אחרים?  

מה, אי.טי. לא אמיתי?
מאמין בנסים?

מממ... טיפונת
מגדיר את עצמך כסובלני כלפי אחרים?

אני משתדלת, לפחות..
רואה בשוטרים חברים או אויבים?

לא זה ולא זה..
אוהב אלכוהול?

אה-הא 
מאמין באסטרולוגיה?

קצת, בעיקר כשזה נכון.. oO
מאמין בקסמים?

לא ממש...
מתפלל?

לא
מבקר בבית כנסת?

לא
לומד/מתכנן ללמוד באוניברסיטה?

לומדת -_-
מדבר עם זרים שפונים אליך דרך ה-איי סי קיו?

לא
חובש כובעים?

לא ממש oO
שונא את עצמך?  

לפעמים 
מביע משאלות מול כוכבים נופלים?

לא יצא לי לראות יותר מדי [אבל ראיתי אחד בטיסה לארץ, לא זוכרת אם מטורקיה או מגרמניה..]
אוהב את הכתב יד שלך?

לא לגמרי
מאמין במכשפות?

מממ...
מאמין בשדים ורוחות?

טיפה
נותן אמון בקלות?

לא
אוהב לטייל בגשם?

תלוי עד כמה הוא חזק
אוהב ציניות?

קצת
מתנשק עם עיניים עצומות?

כן
שר במקלחת?

לא

*האם יש לך:
סודות:
  

אולי P:
חלום שחוזר על עצמו:

היה לי בילדות, וחזר על עצמו אחרי שנים שהוא לא היה אי שם בחטיבה/תיכון...
פירסינג/קעקועים:

אין
חוויה אחרונה שחויית:


מקצוע שהייתי רוצה לעסוק בו:  

אם הייתי מחליטה, החיים שלי היו ממש פשוטים עכשיו.
הדייט המושלם:  


סרט אהוב:  

מלך האריות
הבן אדם הכי שנוא:  


הדבר הכי קשור אלי:


הכי שונא בעצמי:

גוף, וקצת מהאופי הדפוק
אוהב בעצמי:


לפני המוות מה תבקש?

תלוי מתי אני אמות, אבל אולי לחיות עוד קצת? ואולי שזה לא יכאב P:

 

 


 

 

 

אני חייבת לכם בשמי ובשם קוויקי סיקור על עוד מסעדה טעימה שהיינו בה.

 

שבוע טוב

=^_^=

 

 

[זה, אגב, מה שמקבלים כשמצליחים להשיג ציון 50 בש"ב בפיזיקה.]

נכתב על ידי , 17/6/2007 20:56   בקטגוריות שאלונים, סתם כי בא לי לעדכן..  
41 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בימבה ב-4/7/2007 18:56




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)