לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2007    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2007

I'm melting


 

דני רופ הבטיח בתחילת השבוע שהחום יירד לקראת חמישי-שישי. למישהו יש שוטגאן? כי אם לא יצא לי לירות בו, אני אלך ואחסל את השמש. >.<

אני אשמח אם מישהו יעלה על הרעיון של לעשות "קרחוני סקאי", כי אני בהחלט אשתתף בניסוי, גם אם הוא כולל לבתר אותי לחתיכות קטנות (למי אכפת מהדם שנוזל? אני כ"כ הופכת לשלולית עם כל דקה שעוברת), פשוט כי אני יודעת שהתהליך הכואב ייגמר בכניסה לפריזר.

ולחשוב שכשעברנו לכאן, נורא שמחנו שהחלונות לכיוון הים, כי תהיה בריזה קרירה שתקרר את הבית.

Now, guess what?

שום רוח לא יכולה להתגבר על החום הזה, גם לא אחת מכיוון הים. את הרוח מאיזור המטבח בכלל החלטתי לחסום כי האויר שם עוד יותר חם מהאויר בחוץ בגלל המזגנים של כל השכנים.

אה, אגב, סיפרתי לכם שבביתי הקט אין מזגן?

אני בכלל בספק אם יש לנו מאוורר פועל היכנשהו.

גאד. פאקין. דמיט.

 

 

 

האמת, תכננתי לענות על שאלון וללכת, אבל אם כבר, אז כבר, ואני אמשיך עם פוסט ספונטני קצר על אירועי השבוע הראויים לאיזכור.

 

ביום ראשון חטפתי קריזה [ומשום מה מגיעות לי מכות על כך שעד היום לא עשיתי עם זה כלום >.<] על חברת "פלאפון" על כך שהחליטה, החל מהחודש הבא, על דעת עצמה לגמרי "לשדרג" אותי לתוכנית חדשה, שמן הסתם תעלה לי בערך פי 20 יותר מכמה שאני משלמת להם עכשיו, בעיקר בגלל דמי המנוי החודשיים, שלא נכללו מן הסתם בתכנית בת ה-3.5+ שנים שלי. החשבון שלי הוא די מינימלי, ואני משתדלת לשמור על זה ככה, אבל עם חשבון התחלתי של 13 ש"ח בחודש על דמי מנוי, ו-59 אגורות לדקה זה די מגוחך. הם אמנם עושים לי טובה ונותנים לי 10 מספרים עם 19 אגורות לדקת זמן אויר של פלאפון, אבל בהתחשב בסידור היחסית חדש עם הפלאפון של קוויקי, ועם זה שאמא שלי עברה לאורנג', אין לי עוד הרבה אנשים שאני מדברת איתם הרבה, והם מפלאפון.. (למעשה, לטוב ולרע, אין לי בכלל הרבה אנשים שאני מדברת איתם בפלאפון מעבר לקוויקי ואמא). אה, וגם מחירי הSMS, שעד עכשיו לפחות היו לי 3 מספרים עם הנחה מאוד משמעותית לשליחת SMSים, עוברים להיות לפי המחיר הרגיל.

מגיע להם גרררר אחד ענקי, שכנראה יקבלו בראשון על הבוקר, מה שכמובן יהרוס לי את הבוקר, כי אני שונאת לעשות טלפונים כאלה, ומה שאגב לא יתקבל עם הרבה הבנה מצידם, כי הם חברת ענק מול לקוחה אחת קטנה שגם ככה לא טובה בדברים מהסוג, והם גם רוצים להתחיל את התכנית הזו מתחילת החודש, שבמקרה נופל גם הוא על יום ראשון.

מי אמר זנות ולא קיבל?

בשני ושלישי יצא לי לראות את החתולים הקטנים שוב.. מאז שגיליתי שלא קרה להם כלום ושלושתם בריאים, שלמים, וגדלים לאט לאט עם כל שבוע שעובר, אני שמחה להיתקל בהם בכל פעם שיוצא לי. 

באחד הימים החבורה עברה ממש לידי כשהלכתי לזרוק את הזבל, וניסיתי לקרוא להם, גם במחיר של לחטוף מבט מוזר של מישהי שעברה במקרה ברחוב באותו זמן, וכנראה לא הבינה למה אדם בוגר יחסית, מילל באמצע הרחוב. החתלתולים מצידם לא ממש הבינו מה אני רוצה מהם, האמא מצידה ניסתה לגרום להם להמשיץ ללכת ולהתחבא במחבוא שלהם ואני מצידי הייתי צריכה לתפוס אוטובוס אז לא הצקתי להם יותר מדי. מה שכן, כשחזרתי מהטכניון, החתלתול האפור דווקא רץ לקראתי (דבר מפתיע ביותר שכן הם תמיד, אבל תמיד בורחים מאנשים שעוברים לידם) ואפילו ניסה ללכת קצת אחרי, עד שאמא שלו מצאה אותו וכנראה נזפה בו בחתולית שלה, ואני המשכתי ללכת.

למחרת ראיתי את האמא עם 3 החתלתולים שלה משתזפים בשמש הבוקר, בפוזה החתולית המצויה של שכיבה עם מתיחת הרגליים, והכי מצחיק היה לראות את שלושת הקטנטנים בדיוק באותה פוזה, כאילו-מבוגרת, לומדים מהאמא שלהם, אבל עדיין רואים עליהם שהם קטנים בגודל.. זה היה מראה מתוק ומשעשע כאחד. החלטתי להביא להם קצת גבינה, אבל אני משום מה בספק אם הם אכלו אותה, בעיקר כי ישב שם איזה סבא שהאכיל חתול אחר לא רחוק, אז נראה לי שהאוכל שלו היה מפתה מעט יותר.. הפסד שלהם, מה אני אגיד..

יום שלישי התאפיין באנשות טובות שגדלו בשנה, אז מזל טוב ענקי, שמח ועגלגל לדאריה ולצ'ר! 3>

יום רביעי. אני הולכת לאהוב ימי רביעי. לפחות בחודש שנשאר.. קודם כל, לפני שבועיים סיימנו עם המעבדה, שהייתה נטל לא-נורמלי יחסית לנקודה האקדמית הבודדה שהיא נותנת, ככה שנשארה לי רק הרצאה בחדו"א ללכת אליה.

ההרצאה השבוע, הייתה אחת ההזויות ביותר שאי פעם הייתי בה. אני יודעת בוודאות שאני לא היחידה שצחקה בה עד דמעות, מאנשים מבדרים עם צחוק היסטרי ("רק בשביל החריקה הזו היה שווה לכתוב את זה", אביב צנזור, על אחד החבר'ה של לילי שלא הצליח להתאפק ולצחוק כמו בנאדם נורמלי והשמיע קולות מוזרים ברחבי האולם) ומזכרונות על הquestionator שלמזלו של אביב עבר למרצה אחר ("איפה ההוא שהיה שואל 'סליחה'?", כשהוא הבין שהוא עבר למרצה אחר, קרו 2 דברים: חיוך נמרח על פניו, ואז התחלף בהבעת צער על המרצה השני), והצהרות שגרמו לי לתהות איפה קוויקי כשאני צריכה אותו: "אם יש כאן מישהו שאף פעם לא ראה 'אלאדין', אין לו מה לגעת בחדו"א עד שהוא לא יושב ורואה את הסרט הזה!", אחרי שהוא חיקה את הקול של הג'יני עם: "It's not a pretty sight" לגבי אחד התרגילים, ואנשים לא ממש הבינו מה הוא רוצה מהם.. לשמוע יציאה כזו ממרצה שגם ככה מגיע פעם שנייה כבר עם חולצה של הלוני-טונס, היה אדיר.

יום רביעי לא נגמר במצב הרוח הטוב שאיתו ברחתי במהרה מהטכניון. הסיבה לבריחה המהירה הייתה ההבנה המצערת בתחילת השבוע שלא יצא לי לבוא ליום ההולדת של צ'ר שנערך היום (שישי), אז החלטתי ליסוע לכמה שעות לבקר את קוויקי.

ביום הזה למדתי משהו מאוד חשוב: לעולם, אבל לעולם לא לסמוך על לוחות זמנים של תחבורה ציבורית. לוח הזמנים של אגד לאוטובוס שאמור להביא אותי לתחנת הרכבת, הוא כנראה המלצה בלבד, כי התייבשתי חצי שעה בתחנה, כשעוד יצאתי מהבית ממש בזמן, עד שהגיע האוטובוס הבא בתור, ומן הסתם פספסתי את הרכבת ב-2 דקות, שמואילה בטובה להגיע לחלוטין בזמן לתחנות חיפה, אבל מן הסתם לאחר ביותר מ-10 דקות כשזה מגיע ללקחת אותי בחזרה הביתה מקוויקי.

אה, וגיליתי שהתחנה המרכזית נסגרת אחרי 11 וחצי בלילה, מה שגרם לי לחכות עוד חצי שעה, תוך כדי נפנוף מוניות משחרות לטרף, עד שאימא שלי תיקח אותי.

יום חמישי התאפיין ברצון עז לישון, אי יכולת עצומה לפקוח את העיניים אחרי בקושי 6 שעות שינה, ובעיקר ריצה מטורפת אחרי השעון בניסיון לפתור את המת'נט הארור. עם המון עזרה מהארי וצ'ירי חובבת החדו"א (ועם ירידות מלונה על "אתם מכורים למת'נט! תפסיקו עם זה!"), הגשתי את הכל, ונראה לי שאפילו הבנתי כמה דברים באמצע..

היום נמסתי לי בשוק עם סחיבת יותר מדי אוכל הביתה, אבל קנייה ספונטנית של תפוחים טעימים ונקטרינות, ככה שהגהנום לפחות יהיה קצת מתוק. גיליתי שבגלל שאני לא סבתא עם קמטים, הרוכלים קוראים לי "ילדה", וגם גיליתי שלסחוב יותר מדי שקיות באוטובוס יכול להיות לא סימפטי.

ועל זה שנורא חם לי היום כבר דיברתי?

 

 


 

ולחשוב שרציתי 2-3 שורות הקדמה ולענות על 2 שאלונים.

 

לקוח מכאן ומכאן, סתם ערבבתי את שניהם.

 

 

 


מידע אישי

שם בדוי:
NightSky
שם שמור במערכת: סקאי
P:
כינוי רגיל: סקאי
מספר חברים שיש לך: לא יותר מדי
oO
יום ורוד: רביעי/שישי
יום שחור: שני/שלישי

גיל: 20
מיקומך בארץ: ישראבלוג. אה, והצפון הרחוק.
חבר\ה: יש ^^
מזל: שור


שאלות לא נחוצות
בננה או מרשמלו? מרשמלו! לייק דא!
[אמרה נסיכת המרשמלו בכבודה ובעצמה! ^.~] 
צבע אהוב: כחול/שחור/אדום/סגול. לפי מצב הרוח.
דיכי או שיגעון?
(וואו)
שיגעון
אהבה או שנאה? אהבה
רשע או טוב לב? טוב לב
פרי או ירק? שניהם. אבל פרי, שיהיה.
מסעדה מזרחית או מזון מהיר? תגדירו מסעדה מזרחית
oO בכל אופן, אני כנראה אעדיף אותה על פני מזון מהיר..
ילד או נער? נער
מבוגר או נער? אני לא פדופילית! אני לא! P
:
המבורגר או נקניקיה? נקניקיה [השאלה האמיתית היא מי משניהם מורכב מפחות מ-5000 בע"ח שונים?]
צ'יפס או פוטטו? שניהם טעימים.
מקדונלס או בורגראנץ'? מקדונלד'ס
תפוז או נענע? נענע P
:
בננה בום או הוטמייל? אפחד.
7פרות רזות או 7 פרות שמנות? שמנות! יותר חלב ויותר סטייקים!
עוף או תפוח אדמה? עוף עם תפוחי אדמה! איך אפשר בכלל להפריד?


פעם אחרונה ש... (אפשר לפרט בשאלות עם מי/מה)
דיברת בטלפון: ברביעי לקראת חצות, עם אימא כשהייתי צריכה שהיא תאסוף אותי..
oO
ישנת אצל חבר/ה: 15.6.07 אצל קוויקי
התנשקת עם בני המין שלך / עם בני המין השני: רביעי
חיבקת מישהו: (חבר/בן זוג/אמא) כנ"ל
אכלת: (ומה אכלת) לפני כשעה, תפוח ונקטרינה ^^
רקדת: וואו, אין לי מושג  :
S
אמרו לך שאוהבים אותך: רביעי
התגעגעת למישהו/י: עכשיו :(

מתי היית בפעם האחרונה ב...
בת"א? עצוב שאני לא בדיוק זוכרת, וזה נדמה כאילו שהפעם האחרונה הייתה כשהייתי צריכה לחדש דרכון, בדיוק לפני כשנה [מינוס חודש אולי]
בחיפה? היום
ירושלים? זה נדמה כאילו שהפעם האחרונה הייתה בטיול השנתי בכיתה ז'
oO
מסעדה? 16.6.07 כשהלכנו ל"קויאה", שמשום בה בסוף לא כתבתי עליה פוסט-ביקורת, אבל היה ממש טעים!
שיעור נהיגה? חה. מזמן מדי.
אצל החבר? יום רביעי ^^
אצל חבר/ה? (לא בן/ת זוג) ממש בבית, גם מזמן מדי...
בהופעה של זמר/להקה?
בים? גם ב16.6.. הלכנו לטייל קצת בקיסריה..
בדיזינגוף? אי שם בקיץ שעבר, כשנשרפנו עם קוויקי בים והלכנו לקנות קרם אלוורה..
בעזריאלי?
במעלית? היום, בבית P
:
בשינקין? בערך בפעם היחידה שהייתי אי פעם בשינקין. אני לא זוכרת אם זה היה לני שנה או שנתיים, נראה לי שנתיים, בפסח.
ברכבת? רביעי.


לא קשור...
את מי היית רוצה לראות/לפגוש עכשיו? אנשים טובים. כמה שיותר..
מה הכי היית רוצה שיקרה עכשיו? הזמן יעצור מלכת, ויקפוץ שבועיים בדיוק קדימה!
מסתדר/ת עם ההורים? פלוס מינוס..
כמה אחים-אחיות יש לך? 0
גרה עם ההורים/לבד? עם אימא..
איזה שיר מתנגן לך עכשיו בווינמפ? יש מדיה פלייר. כרגע לא מתנגן כלום.
תעביר שיר-מה עכשיו? טוב נו, אם מתעקשים, נדליק.
Enjoy The Silence - Lacuna Coil
אוהב/ת יותר מוזיקה ישראלית או לועזית? לועזית.
סוג מוזיקה מועדף? רוק, על כל סוגיו ומיניו..

רוצה...
שתהיה שביתה? אחרי השביתה של הסטודנטים, ועם איום השביתה מהסגל הזוטר, כבר לא כ"כ..
שיהיה קיץ כל השנה? לא! חם פה מדי. אני מעידפה אביב.
שיהיה חורף כל השנה? גם לא, לא אוהבת כשאפור וקר..
לעבור דירה? לא ממש..
לעבור עיר? גם לא יותר מדי..
לעבור לארץ אחרת? כשחושבים על זה, אני לא יודעת איפה יהיה הרבה יותר טוב..


מחשב...
אייסי? יש
מסנג'ר? יש
אתר אהוב? הממ.. לא יודעת. האתר שאני הכי תקועה בו זה ישרא, והאתר של המת'נט, כמה עצוב..
פרומים אהובים? אין כרגע..
אימייל: הוטמייל או וואלה? ג'ימייל. P
:
מהי פעילותך העיקרית ליד המחשב? רביצה חסרת פואנטה במיוחד..

טלוויזיה...
ערוץ מועדף? ערוצי yes stars
למיניהם.
MTV
או 24? MTV
כבלים או יס? כרגע יס.
ערוץ הילדים או פוקס קידס? לא יודעת...
סוף הדרך או רצים לדירה? אפחד!
מה דעתך על פרויקט
Y? ג'יפה טלוויזיונית.

 


עבר

מה שם המורה שלך בכיתה א'? אליס
המילה הראשונה שלי - אין לי מושג! אני חייבת לברר את זה באמת!
הכינוי הראשון שלך בתפוז - לא מגלה.
אמרת אי פעם הרבה פעמים אנטי פרזי? הא?
מתי הכנת שיעורים בפעם האחרונה? אתמול.. אבל מאוד כדאי שאני אתחיל גם עכשיו..

הווה
מאכל אהוב - כל דבר שמכיל סוכר.
מה אתה לובש? חצאית וגופיית פיג'מה
כינוי נוכחי? NightSky
ואני די דבוקה אליו, למען האמת.
מה אתה עושה עכשיו? עונה על שאלון, מקווה לסיים אותו בקרוב. מדברת עם
Neo ומקווה להתחיל [ורצוי לסיים] שיעורי בית.

עתיד
מפחד מהעתיד? מפחדת מהעתיד הקרוב, שכולל בחנים, מבחנים ולחץ, וקצת מהעתיד שבא אחריו שכולל עבודה וחיים בוגרים.. אבל הממ, אין לי ברירה כ"כ eh
?
מה אתה רוצה להיות שתהיה גדול? שמחה. בעיקר..
תכין עוד שיעורים היום? כדאי לי מאוד.

אהבה
חבר ביסודי? פחחח.. כאילו שמישהו התקרב אליי אז..
יש לך ידידים? כן
התנשקת? כן
התנשקת עם המין השני? כן [דא-אה..]
פעם עזרת למישהו בנוגע לאהבה? כן, לא מעט אפילו..
כיום יש לך אהבה בלב? כן
אמרת פעם אני אוהב אותך והתכוונת לזה? אני לא נוטה להגיד את זה בכלל בלי להתכוון, אז כן.

בית ספר (למי שגמר ענו לגבי הכיתה האחרונה שהייתם בה)
כיתה - י"ב
אוהב את בית הספר? לא ממש, אבל היה די אחלה כשחושבים על זה
רוצה לחזור ללימודים או להיות בחופש? להיות בחופש! ואם כבר לימודים, אני מעדיפה לחזור לאלו של התיכון..
מעדיף צבא על פני בית ספר? לא
(בדיחה: למה אין צבא לפני הלימודים? כי אז כולם היו חותמים קבע)
(עוד בדיחה: מה זה שמחת תורה? שהמורה לא מגיעה לשיעור)
(עוד אחת P
-: : הילד אמר למורה שהחזייה שלה מקומטת אבל העניין שלא היה לה חזייה)

 > אהה.. נגיד ש... oO
נתנו לך הרשמות? אולי פעם אחת. אבל בגדול לא..
ההרשמה הראשונה שלך - אני אפילו לא זוכרת!
גם אתה הברזת משיעורי ספורט? בקושי.. ומדי פעם הייתי מתלוננת שאני חולה כשאני לא..

גיל
אתה אוהב את הגיל שלך? מאוד מאוד מאוד! ^.~
רוצה לגדול בשנה או לקטון בשנה? לקטון.
מה הגיל הכי אהוב עלייך? 5 מתאים לי מאוד מנטלית, בד"כ.
מה הגיל שלך? 20
תאריך לידה? 20.5.87
באיזה שעה נולדת? 17:20
ויום? רביעי.. נראה לי..

ציונים ומקצועות (מי שכבר גמר בית ספר שיענה על כך כאל השנה האחרונה שלמד)
מקצוע אהוב - אני כבר לא זוכרת מה למדתי בתיכון! עצוב... אולי דברים כמו הבעה/ספרות
מקצוע שנוא - ספורט, כי בד"כ היה די מטומטם, והיסטוריה, כי היה לי נורא קשה לזכור מלא דברים...
יש לכם מקצוע שלא לומדים בכל בית ספר? למדתי רובוטיקה, אבל זה כבר נהיה די נפוץ..
יש לך נכשלים בתעודה? לא!
ובציונים עצמם? היה אולי פעם.. בשל"ח או משהו כזה, על בוחן פתע שהפתיע אותנו למרות שהיה ידוע שיש בחנים פה ושם ..

 


 

שיו... זהו...

זה בזבז לי הרבה יותר זמן משתכננתי....

סופ"ש מעולה לכולם.

=^_^=

 

 

 

 

 

 

 

 

[נ.ב. בגלל שישרא רשע, יש בלבלולי צבעים בפוסט. סורי על זה, למרות שאני בעצם לא אשמה בכלל.. >.<]

 

 

 

עריכה ומחשבת הרגע, 22:45: היי, הירקרק הזה לא נראה כ"כ גרוע על רקע שחור... oO

נכתב על ידי , 29/6/2007 16:01   בקטגוריות שאלונים, סתם כי בא לי לעדכן.., שחרור קיטור, אופטימי, יום הולדת, That was Funny XD, ציטוטימים!, Sky vs. Hell  
53 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בימבה ב-3/7/2007 21:15




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)