לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2007    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2007

וול, זה היה סופ"ש מעשיר עולמות למדי..


ואפילו לא יצאנו לשומקום מעבר לרחובות השכונה שלי...

 


 

שאלון זה דבר שמעביר טוב את הזמן...

 

לקוח מכאן.

[למה אין שאלונים טובים בזמן האחרון?!]

 


1. קומי, פני לשמאל ולכי שני צעדים. האם נתקעת במשהו? שאלה מצוינת. ברגעים אלה ממש, לא ניתן לקום ולפנות שמאלה, פשוט כי אני גם ככה יושבת על קצה של מיטה פתוחה שצריך לסגור. אם אני אקום, אני אתקע ישירות במיטה, אפילו בלי לעשות 2 צעדים.
2. כמה פעולות היית צריכה לעשות כדי לאחוז בפלאפון שלך? להסתובב שמאלה, להתכופף קצת אחורה ולהזיז את היד לכיוון הפלאפון. אני מניחה שזה 3, אם לא כוללים את העובדה שניסיתי לנשום תוך כדי.
3. כמה שניות ייקח לך להרים את שפרפרת הטלפון הקרובה ביותר? משהו כמו 5...
4. לאיזה כיוון תלכי כדי לכבות את האור? שמאל, וגם ימין. P:  (מנורת השולחן, שדולקת עכשיו, נמצאת משמאל. האורות של החדר, שצריך לתקן אותם, מודלקים מצד ימין...)
5. באיזה מצדדיך נמצא הארון? כרגע, ימין.
6. מה שלושת הרהיטים הגדולים ביותר בחדרך? מיטה, פסנתר (אם הוא נחשב לרהיט oO) והארון..
7. כמה מכשירי חשמל יש לך בחדר? וואו.......... זה אכזרי.. בסביבות 6 (אם לא נתחיל לספור כל חלק מהמחשב שצורך חשמל (AKA מודם, מסך ומחשב בנפרד וכו'..) בנפרד.)
8. האם יש כלי מטבח (צלחות, כוסות, קערות) בחדר? פחחח, בד"כ לא. באופן הזוי, יש לי מזלג על השולחן. אבל זו אשמת אימא!
9. מה החפץ היקר לך ביותר בחדר? כמעט כל חפץ... בעיקרון: התמונה של סבא שתיקנתי, כמה ספרים, בובת הסימבה ואין לי כוח לחשוב על עוד..
10. האם הוא בהישג יד? בהחלט
11. כמה נרות יש לך בחדר? כרגע, בסביבות ה-9-10. (הזוי: הדלקתי אתמול בערב נר אחד, וחשבתי לעצמי שממש לא יהיה לי כוח לקום ולכבות אותו מאוחר יותר כשנלך לישון, והוא נכבה מעצמו, בדיוק בזמן.)
12. כמה דיסקים יש בחדר? אוי לא.. הממ.. אני באמת התחלתי לספור, ואיבדתי את הספירה באמצע. הערכה גסה שלי, היא שבסביבות ה-50... (לא כולל המוזיקה על המחשב כמובן)
13. אם תתמתחי אחורה, האם תפגעי במשהו? כרית?
14. כמה מרצפות ריקים (שאין עליהן שומדבר) יש לך בחדר? 27. אבל זה רק כי המיטה פתוחה וזה תופס שטח לא קטן...
15. כמה ספרים יש לך בחדר? הו, את זה אני בהחלט לא הולכת לספור. בואו נסכם את זה שמעליי, כרגע יש 3 מדפים באורך של כמעט מטר וחצי כל אחד, שכל אחד מהם מלא בספרים, ב2 שורות. בנוסף לכך, יש עוד 6 מדפים קטנים בקצה החדר, שגם הם מלאים בספרים.
16. יש לך מדפים? דא-אה.
17. כמה שקעים יש בחדר? 2. אבל לאחד מהם מחובר מפצל-מאריך, שבסופו יש מפצל נוסף ל-4 שקים, שלאחד מהשקעים, מחובר עוד מפצל, גם ל-4 שקעים.
18. כמה ידיות של ארונות ומגרות? חחח.. הממ.. בדיוק 10.
19. מה מכסה את הקיר שמול הדלת? בגדול, שום דבר מיוחד...
20. האם יש סטיקרים על הארונות/קירות? לא.
21. האם תמונת הבת מצווה תלויה בחדר? חה, אפילו אם הייתי עושה בת-מצווה, התמונות משם היו מודחקות רחוק רחוק בארון נידח כלשהו.
22.מה צבע המסגרת שלה? שקוף P:
23. האם המחשב נמצא בחדר שלך? יאפ. לטוב ולרע.
24. יש כלי נגינה בחדר? איזה? בהחלט. פסנתר וגיטרה ^^
25. אתה באמת מנגנת בו או שהוא לקישוט? חחח.. השאלה הזו הייתה צריכה לבוא... כרגע, שניהם בעיקר לקישוט, עצוב ככל שזה לא יהיה. בסוף הסמסטר, אחרי שאני אחזור מאילת, אני אחזור לנסות ללמוד לנגן בגיטרה (הפסקתי בעיקר בגלל החזרה ללימודים, וכי למצוא את עצמי בסביבות 11 וחצי-12 בלילה מנסה לנגן כמה אקורדים, זה קצת לא טוב לשעות שינה.), הפסנתר לא היה מקופח במשך יותר מ-10 שנים, אז הוא יסלח לי אם עכשיו הוא משמש כאחלה מדף לפסלונים ונרות.
26. כמה מקורות אור יש בחדר? 2 (אני לא אספור פנס קטנטן שעובד על סוללות קטנות..)
27. יש תמונות של זמרים/ות, להקות וכו'? היי, אני את כיתה ה' עברתי...
28. תארי את חדרך ב-2 מילים: לא מושלם.
29. מה צבע הקיר שמימין לדלת? אם להסתכל כשנכנסים, אז תכלת, אם מסתכלים מתוך החדר, לבן. (אמרתי, לא מושלם. הקיר ה"גמור" היחיד הוא הקיר שצבוע בתכלת ומכיל את הארון, השולחן והמדפים למיניהם... כל החדר מחכה לימים טובים יותר, בהם אני אוכל לעצב אותו עד הסוף..)
30. מה צבע המצעים שלך? הם רוסים-אוקראיניים-פרחוניים-למהדרין.
31. היית רוצה לחליף אותם במשהו פחות גיי? אם הייתי גבר, אולי... בינתיים אני חיה איתם בשלום (וגם אם הייתי מחליפה אותם, זה היה למשהו צבעוני וחביב שכזה, שייתכן והיה נראה גיי לבחורים מהצד..)
32. יש לך מאגרי מזון בחדר? כמה דברים מתוקים במגירה בשידה...
33. איפה ערכת המגן שלך? במזבלה של פיקוד העורף, אני מניחה... החזרנו אותה עוד לפני כמה שנים טובות...
34. יש לך מכשיר כושר כלשהו? לא..
35. יש מדבקות על מסך המחשב? לא! מה פתאום.. המסך שלי שקסי מדי בשביל להדביק עליו דברים... הוא מספיק יפה גם ככה (ואז מה אם בקרוב הוא חוגג יום הולדת 5! oO)
36. אם תפתחי את המגרה השניה, מה יהיה בה? תכשיטים ושלל שטויות שאפשר לקרוא להם תכשיטים.
37. דלת הארון פתוחה או סגורה? סגורה.

 


 

המערכת שלי לסמסטר הבא כוללת:

- יום ראשון חופשי (בתקווה רבה שהאפשרויות המצומצמות שלי למשחק בהעברת תרגולים בין הימים במערכת יהיו בהתאם והמרצים/מתרגלים שאני לא יכולה כ"כ להזיז, יהיו בסדר פלוס.)

- יום שלישי שאני עומדת לשנוא, כמיטב המסורת (אני תמיד שונאת ימי שלישי, אבל השנה עוד חייתי עם זה איכשהו). תורמת לכך בעיקר העובדה שזה יום לימודים רצוף למדי, ארוך מאוד, ועוד עם מעבדת פיזיקה באמצע >.<

- לא יותר מדי חיים, בגלל קורסים שונים, שהכל בהם יהיה חדש לי לגמרי..

- אבל יחד עם זאת, מספיק זמן פנוי, בתקווה, כדי ללכת לפחות פעמיים-שלוש בשבוע לבריכה, פשוט כי די, צריך לחזור לכושר.

 

 

 

אדיוס, ושבוע טוב לכולם!

=^_^=

נכתב על ידי , 28/7/2007 21:29   בקטגוריות שאלונים, סתם כי בא לי לעדכן.., Sky vs. Hell  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-1/8/2007 20:35




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)