לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2007    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2007

מממ... מיאו!


 

"מיאו!"

"פוסט!"

"מיאו!"

"פוסט!"

"מיאו!"

"פוסט!"

"מיאו!"

"פוסט!"

"מיאו!"

"פוסט!"

 

- ציטוט ישיר מתוך שיחה רבת משמעות  ותובנה עמוקה עם קוויקי בדקות אלו ממש. ממש סקופ.

[אני רציתי לכתוב פוסט, הוא רצה ליילל.]

 


 

מספר סיבות טובות לכתוב עכשיו פוסט:

1. השעה היא 17 ו-17 דקות, וזו שעה מעולה לכתיבת פוסט. (אני תמיד אוהבת לכתוב אותם בשעות מעניינות שכאלה..)

2. שנינו יושבים באותו מקום, באותו זמן, מול ישרא. האין זה צירוף מקרים משמח ומבדח?

3. באותה נימה, עברה כמעט שנה מאז שכתבנו פוסט משתוף. וזה ידידיי, מחדל מאין כמוהו!

4. סוף סוף אני יכול לכתוב פוסט שלא מוגבל ל-250 תוים, ולא מוגבל בזמן (זה היה קוויקי, אם מישהו פיספס עד עכשיו את הרמזים העבים לנוכחותו בפוסט זה.)

 


 

ובכן, הגיעה השעה להיפרד.

שלום, עולם אכזר.

ולא להתראות.

 

P:

 


 

האאאא....

 

עבדתי עליכם. (כן, אתם מוזמנים לשתף פעולה, להתנהג כאילו שחשבתם שאני נוטשת את העולם, וכשאני אומרת עולם אני מתכוונת לישרא. כי כה אמר הלוגו "החיים זה כאן".)

 

אני נוטשת אתכם למען מטרה נעלה, של לבלות כמה שיותר זמן רחוק ממחשבים, ורצוי, גם רחוק מהורים (אם כי באופן מוזר למדי, במשך כל היום, אימא מכרכרת סביבי עם פרצופים עצובים עקב הנסיעה לבד בלעדיה), ורצוי גם להנות תוך כדי.

ובכן, הגיע הרגע, ליסוע לאילת. כן, עיר השמש, הים האדום, וכמובן, הערסים.

כן כן, זה מגיע כבר כמעט כל שנה, ולא, משום מה בשנים האחרונות זה נהיה יותר מעניין ושונה מפעם לפעם, וגם הפעם זה שונה לחתולין, כי במקום את אימא, אני לוקחת את קוויקי איתי (Take me, Sky!). בתקווה שזה יהיה יותר רגוע, כי כידוע, אנשים עם חתולים הם רגועים יותר ובעלי לחץ דם נמוך יותר (האנשים שחקרו את זה מעולם לא פגשו את הנינג'ה, כנראה, או שבעצם כן, הרי הלחץ דם יורד כשדם זורם מפצעים פתוחים)..  

 

בכל אופן, בזמן שאתם הולכים להתבשל בחום ובלחות של מישור החוף, אני הולכת להתבשל בחום הממוזג למהדרין (ע"י מזגנים וים קפוא, אלא מה) וביובש של העיר הדרומית ביותר על פני הארץ.. (אתם יודעים, צריך לנצל כל רגע, עד שיחזירו גם את כל הנגב, ומרכז הארץ לבני דודינו.. כל עוד יש גישה לחלק הדרומי של הארץ, צריך לנצל אותה. ובזאת, נסיים את החלק הפוליטי לאלתר. כן, זה כולל גם את התגובות, שאני מקווה שתשאירו.)

 

אז צ'או לכם, ותהיו ילדים טובים.

Wear sunscreen  וכאלה.

 

 

 



נכתב על ידי , 4/8/2007 17:17   בקטגוריות NightSky over Quicksand, סתם כי בא לי לעדכן.., אופטימי  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-15/8/2007 14:52




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)