לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2007

תשובות לשאלון השבועי [מי אמר נושאים רדודים ולא קיבל, והפעם: עיצובים]


כשאת בוחרת עיצוב לבלוג, האם את מתייחסת גם למשמעות של התמונה, הצבעים והאופן בו הוא נראה? או שרק היופי קובע?
אני מתייחסת להכל, גם למה שמופיע בתמונה גם לצבעים וגם לשילוב של הכל.

כשאת נכנסת לבלוג והעיצוב לא לטעמך אבל עדיין קריא - האם תצאי ממנו ישר?, תעירי לבלוגרית? או תתעלמי ותקראי את הפוסט?
אני לא אעיר, במיוחד אם זה בלוג שאני נתקלת בו בפעם הראשונה.
אולי אני אקרא את הפוסט הכי אחרון, ואם הוא נראה בערך כמו העיצוב, אני כנראה אעזוב ולא אחזור..

מ- 1 עד 10, עד כמה העיצוב בבלוגך מתאים לאישיות שלך?
הייתי אומרת 9

במידה ויעירו לך על העיצוב ויגידו לך שהוא לא יפה, האם תשני אותו? האם תתרגזי?
אני לא אתרגז (על טעם וריח..), אבל מקסימום (בעיקר אם ההערה באה מקוראים קבועים ולא מסתם עוברי אורח) אני אשאיר אותו לפחות זמן ממה שתכננתי לו מראש.
אם אני אוהבת את העיצוב, הוא בהחלט יישאר. [אם אני לא אוהבת את העיצוב, הוא גם לא יעלה מלכתחילה.. אבל נו.]

במידה ויעירו לך שהעיצוב מפריע לקריאה, איך תתייחסי?
אני אנסה לשחק עם הצבעים.. כבר קרה לי פעם שהעירו לי ואני הערתי, והמצב אכן השתפר לטובה.
זה לא ביג דיל ובד"כ לא מדובר בשינוי כל העיצוב, אלא אולי בגוון טקסט מול רקע, או להפך, זה לא משהו שבד"כ מפריע לי לשנות כשצריך.
אני גם די מודעת לכך שעל כל מחשב הצבעים ייראו טיפה שונים, ומה שאצלי נראה בסדר יכול לסנוור אנשים אחרים (ראיתי לגבי אחד העיצובים שהיו לי, את ההבדלים בין איך שזה נראה אצלי, על המשך של קוויקי ובמסכים בגהנום, ואלו היו 3 גרסאות שוהות של אותו עיצוב.).

האם זה משנה לך מי מכין את העיצוב לבלוגך?
אם הוא יפה ואני אוהבת אותו, בד"כ לא משנה לי.
אם כי עד עכשיו כל העיצובים שהיו לי, הוכנו ע"י אנשים שאני מכירה, או על-ידיי, ככה שבינתיים השאלה גם לא הכי רלוונטית.

כשאת בוחרת צבעים לעיצוב, האם חשוב לך שהם יהיו רק יפים, שיביעו מצב-רוח מסויים שאת בוחרת אותם באופן אקראי?
בד"כ זה עניין של מצברוח ופיוז שקופץ לי באותו רגע, ואם יש שילוב צבעים שמוצא-חן בעיניי בתקופה מסוימת, אני אשתדל שייראו את זה בעיצוב.
גם אם עיצוב מסוים היה הרבה זמן ונמאס לי ממנו, לרוב הזה שאחריו יבוא עם צבעים מנוגדים לו, ככה שזה גם משפיע.

עד כמה את חושבת שהעיצוב בבלוגך מביע את עצמך?
לא יודעת לגמרי עד כמה, העיצובים שלי לא עד כדי כך אומנותיים כדי להביע יותר מדי דברים, אבל כן, הם די מספקים אותי.

מ1 עד 10, עד כמה את מרוצה מהעיצוב שלך, למה?
8.5-9
התכנון המקורי שלי לפני יותר משנה, לעיצוב השחור עם הכתב בתכלת-ורוד היה אחר לגמרי (כלל תמונת כותרת שמורכבת מכמה תמונות ספציפיות שהיו לי ואולי כתב אחר לרשימות) אבל לא יצא לפועל.. ככה שזה מה שקורה כשאני מנסה לעשות בעצמי עיצוב שייעדתי למישהי שדווקא ממש טובה בזה..

האם עיצוב של בלוג מסוים הוא מעין "רושם ראשוני", שמתפוגג לאחר קריאת הפוסטים, או שזה משהו שאת מחשיבה כחלק משמעותי מהבלוגר?
אני חושבת שזה חלק מהבלוגר, בעיקר לאור האופציות המרובות שיש לעיצובים..
לפעמים זה רושם ראשוני שמתפוגג כשמתחילים לקרוא לעומק פוסטים מסוימים, אבל בסופו של דבר, אותו אחד שכותב את הפוסטים גם בוחר איך הבלוג שלו ייראה, ככה שזה אמור להיות גם חלק ממנו.

איך את מחליטה באיזה צבעים ובמה יתעסק העיצוב?
כמו שעניתי קודם, בעיקר ממצב הרוח באותה תקופה.

באיזו תדירות את מחליפה עיצוב?
פעם זה היה ממש חודשים ספורים, עכשיו כל עיצוב מחזיק אולי חצי שנה, אם לא יותר...

החלפת עיצוב מביעה מבחינתך משהו מלבד "נמאס לי מהעיצוב הזה"?
כן, לפעמים החלפת העיצוב באה להראות שינוי כלשהו במצב או בחשיבה או במה שזה לא יהיה...

ולסיום - האם את מעצבת בעצמך?
גרוע, אבל כן.



 

זה הזמן לפנות אולי לקוראיי היקרים, בפעם המליון, ולבקש:

אם יש לכם מעט זמן פנוי ויכולת עיצוב סבירה פלוס, אני אשמח לקבל עיצוב חדש, לא אכפת לי איזה, בחיי. I'm not too picky at the moment.

אני יודעת שכרגע לי אישית אין את הזמן לעצב, ויותר גרוע, עד שאני לא אשיג הארד-דיסק חדש, גם אין לי ממש את הזיכרון המספיק על המחשב בשביל להרשות לעצמי לשחק עם עיצובים בפוטושופ בבית.

 

 

 



נכתב על ידי , 7/9/2007 16:25   בקטגוריות שאלונים  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-8/9/2007 19:33




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)