לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2007

נמ.


עובדה ידועה היא, שכשאני הכי לחוצה בעולם, הבלוג הזה מתעדכן הרבה יותר ממה שהוא צריך.

הדרך הכי יעילה שלי בינתיים להתמודד עם דברים, זה לברוח מהם. וכל היום אני בורחת מקלסר החדו"א שלי, למרות שהבטחתי לעצמי שעד סוף היום אני אהיה מעולה באינטרגלים. [guess what? I'm not]

 

אין לי הרבה על מה לכתוב, אבל יש לי כמה שיחות לצטט, אתם לא חייבים לקרוא את הפוסט הזה, הוא לא מעניין ונועד רק בשבילי, כדי להעביר לי את הזמן, לפחות קצת.

 

 


 

פניני קוויקי מהימים האחרונים:

 

הקדמה:

Nightwish מגיעים לארץ בעוד פחות מחודש, והיינו בתהליכי משא ומתן על האם ללכת או לא.

 

12.9.07

 

Alluring Quicksand  says:

ולא נראה לי שאני במצב להוציא 200 ש"ח על הופעה, גם אם אני ממש רוצה לראות אותם, מצטער

Sky. says:

טוב..

Alluring Quicksand  says:

אני מספיק בלחץ כספי כדי לא לבזבז 200 ש"ח על כלום...

Sky. says:

בסדר.. אני סתם עדיין לא יודעת אם ללכת או לא..

Alluring Quicksand  says:

הלוואי שהייתי יכול

Alluring Quicksand  says:

אם הייתי את, הייתי הולך

Sky. says:

ניסע לפינלנד מתישהו (:

Alluring Quicksand  says:

אם את מבטיחה לא לברוח לי ולהתחתן עם ווילה ואלו

Sky. says:

חחחחחחח.. זה בסדר (:

Alluring Quicksand  says:

לא זה לא! את תתחתני איתי, לא עם זמר מטאל פיני, ולא אכפת לי כמה הוא שווה ועם שיער ארוך!

Sky. says:

זו הצעת הנישואין הכי מקורית שיצא לי לשמוע עליה, אגב. ^.~

 

הממ.. אולי אני אתחתן עם שניכם?

Alluring Quicksand  says:

אולי לא?

Sky. says:

מה עם the more the merrier?

Alluring Quicksand  says:

זה תקף רק בסקס...

Sky. says:

=O

[איך אתה יודע?]

Sky. says:

וטוב, אם כך, אני אשתמש בשניכם לצורכי סקס, ואתחתן רק עם אחד מכם. ^^

Alluring Quicksand  says:

ככה שמעתי...

Sky. says:

[ואין שום התנגדות למשפט השני שלי? P:]

Alluring Quicksand  says:

נניח

Sky. says:

חחח אוקיי (:

 

 

 

-

 

13.9.07

 

Alluring Quicksand  says:

אליאנורה (03:43 PM) :

I belive the corect term for sky is Teleiophilia...the sexual atraction to grown people not in the vecinaty of your oun age

Alluring Quicksand  says:

 

Sky. says:

 

O_O

טוב, האמת היא שאתה וג'וני דפ הם ההוכחה שהיא צודקת.

Alluring Quicksand  says:

שאלתי אותה מה המונח ההפוך לפדופיליה...

Alluring Quicksand  says:

אז היא אמרה שגריאנופיליה, אבל זה לא מתאים לך, מסתבר

Sky. says:

למה זה לא מתאים לי?

Alluring Quicksand  says:

לפחות לא לפני שאני אהיה בגיל מתאים

Alluring Quicksand  says:

כי זה משיכה לקשישים

Alluring Quicksand  says:

לא סתם אנשים יוטתר מבוגרים ממך, ממש קשישים

Alluring Quicksand  says:

אז כמו שאני לא פדופיל, את לא גריאנופילית

 

 


 

הקדמה:

הבטחתי לת' שתוך כדי קייטנת המד"ר שלי אני אביא לו סיכומים בפיזיקה.. אז כן, כל מי שלמשמע המקצוע הזה מקבל תופעות לוואי קשות, מותר להפסיק לקרוא כאן. (:

 

 

[מסקנה אישית/החלטות נוספות לשנה החדשה:

- למצוא כינויים נוספים לעתודאים נוספים

- להכיר סוף סוף אנשים שהם לא עתודאים. oO]

 

 

ת'(11:45) :

חח סבבה...אז אני אבוא לתפוס אותך עוד בערך שעה וחצי

NightSky (11:45) :

אין בעיה (:

אתה צריך רק את היום האחרון של פיזיקה?

ת'(11:46) :

אממ רצוי גם חומר קודם של גלים...כשהגיע החומר הזה היד שלי כבר הייתה דיי מנוונת גם ככה

ת'(11:46) :

או שזה היה המוח

...

NightSky (11:46) :

חחח אוקיי, אני אביא את כל החומר על גלים שיש לי...

יש לי תחושה שזה המוח, לפחות אני לא ארגיש לבד

;-)

ת'(11:48) :

חח כן כנראה...אני מקווה שהדפים שכתבת מסבירים את הנושאים בצורה מדהימה אחרת ישאר לי לבקש עזרה רק מיהוה

...

NightSky (11:49) :

שמע הוא אחלה בחור לבקש ממנו עזרה

;-)

NightSky (11:49) :

לפעמים הוא אפילו מקשיב!

ת'(11:49) :

חח מה שבטוח הוא היחיד שמבין את זה לעומק

NightSky (11:50) :

אני לא חושבת שהוא חשב לעומק על חוקי הפיזיקה, כשהוא יצר את העולם..

זה הכל המצאות של ניוטון ושות', שכל מטרתם בחיים הייתה לאמלל אותנו.

ת'(11:51) :

בטח אלוהים שלח עלינו את ניוטון ולייבניץ כל פעם שעשינו משהו רע...איך פיספסו עונשים כל כך גדולים בתנך

...

NightSky (11:53) :

חחח אתה אומר שצריך לשבת ולשכתב את התנ"ך, הא? להוסיף איזה כמה פרקים או ספרים?

ת'(11:53) :

בטח...לדעתי כשמשה ברח מהמצרים אלוהים סתם זרק את ניוטון על המצרים...הוא כבר עשה את השאר...סתם קישקוש הים סוף הזה

NightSky (11:54) :

או שניוטון היה מספיק מתוחכם כדי לחצות את הים לשניים

oO

ת'(11:54) :

חח

..

NightSky (11:55) :

הממ... "מכת מקסוול" נשמע כמו משהו הגיוני ששכחו להוסיף גם כן

ת'(11:56) :

חח מכת חוסר גלים אלקטרומגנטיים

....

NightSky (11:57) :

חוסר גלים אלקטרומגנטיים זו לא מכה! זה מתנה אדירה שמורידה לנו מלא חומר מהמבחן!

ת'(11:57) :

חחח אבל זאת גם מכת חושך...

8-)

NightSky (11:58) :

אה טוב.. זה בסדר (:

חושך אומר הפסקת חשמל ופקטור 100 לכולם ^^

ת'(11:58) :

חח פקטור 100 גם ככה יהיה לדעתי

...

ת'(11:58) :

זאת תהיה הדרך היחידה לכסות על הבושה של הממוצע במבחן הזה

NightSky (11:59) :

אהה כן, בחלומות שלנו... אתה מודע לעובדה שהמרצה האחראי קשוח ולא ממש מאמין בפקטורים?

אני בכלל הופתעתי כשאמרו שיהיה מבחן אמריקאי
 

 


 

אם אני אמצא את קובץ הוורד המתאים, מחר צפוי פוסט נוסף.

ראו הוזהרתם.

 

סקאי, שזקוקה [duh, it's not a news flash] להשתלת מוח, דחוף.

עדיפות תינתן לאחד חכם כזה, שטוב בפיזיקה ומתמטיקה, ולא רק.

 

 


 

עריכה, 15.9.07 אי שם בערב:

 

Alluring Quicksand says:

את יודעת מה יש ב-23:30?

Alluring Quicksand says:

(אני מניח שכן)

Sky. says:

ראיון עם ערפד?

Alluring Quicksand says:

חיובי!

Alluring Quicksand says:

אחד הסרטים ששווה לראות מספר פעמים בלתי מוגבל בעליל

Alluring Quicksand says:

ולו כדי להתפלל אחריו "אלוהים, עשה שאני אראה כמו בראד פיט"

Alluring Quicksand says:

או במקרה של בחורות, "אלוהים, עשה שאני אעשה את בראד פיט"

Sky. says:

LOL!

Sky. says:

יש לך יציאות טובות בזמן האחרון!

 


נכתב על ידי , 14/9/2007 20:50   בקטגוריות שיחות משעשעות, Sky vs. Hell  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-15/9/2007 17:35




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)