לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2007

פויה.


 

אתמול התחלתי להרגיש רע... כל התופעות האלה שהספקתי ללמוד על עצמי באו ותקפו אותי כמו שרק הן יודעות. ידעתי שאני במסלול הישיר להיות מצוננת וחולה לשבוע הקרוב, אבל לא ציפיתי שזה יתקוף אותי דווקא יום לפני מבחן. לא יכול היה לחכות עוד יום? עד שבאמת הבנתי מד"ר? (ואז מה אם כשזה הגיע לפיתרת תרגילים עדיין לא הייתי הכי מצוינת, אבל לשם שינוי, ולעומת המבחנים עד עכשיו, לפחות התחלתי לתרגל באמת!)

אחה"צ אתמול עוד אמרתי לאימא ("אז מה, את ניגשת מחר?") שכמובן שאני אלך.. זה עוד איזה קטע כזה מהתיכון, שאני ממש לא רוצה להגיע למועדי ב', כי הם בד"כ קשים יותר ופחות סימפטיים, ולכו תדעו מה יהיה בעוד כשבועיים..

בינתיים, כל מה שאני רוצה זה להחלים, להפסיק לרצות להקיא (אני מניחה שתתגברו על ה-TMI הזה), ובעיקר להיות בריאה כמו שור (מה עם הכוכבים, למה המזל שלי לא יכול להיות לצידי לשם שינוי?) עד יום שבת, כי ממש, אבל ממש לא מתחשק לי להפסיד הופה של Nightwish בגלל גרון כואב וצינון יתר.

גם ככה הלכו לי לעזאזל כל התכניות שהיו להיום (והיו כמה וכמה, גם אם הן קטנות, בסופו של דבר הן הצטברו ליום עסוק וחביב ביותר בסופו של דבר), אני מצפה מכל האלילים הסקנדינביים להתאחד לצידי ולגרום לי להבריא עד שבת. אני אשמח אם זה יהיה אפילו שישי. כמובן שאני לא אתנגד אם זה יקרה כבר מחר, אבל נו, אני מכירה את מרפי, מסתבר שאישית מדי, הוא לא עד כדי כך נחמד.

 

 

כן, אני יודעת שהפוסט הזה דבילי להחריד, ועוד יותר אני יודעת שזה ממש לא כיף לקרוא אנשים שכותבים על עצמם שהפוסט שלהם דבילי ("אז למה את מפרסמת את זה?!11"), בעיקר כי אני לא אוהבת את זה, אבל יש לי תסכול לא קטן שצריך להוציא, ומי אם לא בלוג שחור, קשוח ואפל מתאים למשימה?

 


 

ייאי, עכשיו יש לי לפחות 2 מועדי ב' ברצף לעשות (מד"ר וחדו"א2) וזה לא כיף. מה שעוד יותר לא כיף, זה לעבור פיזיקה באופן הכי גבולי שיש  (55), מה שכמובן גורם לי לרצות לעשות מועד ב' גם בזה (רק שמועד ב' בפיזיקה אומר שלושה מועדי ב' רצוף, ואני לא יודעת עד כמה אני אתמודד עם זה, בעיקר כי זה כבר לתוך הסמסטר הבא..)

 

ובקיצור: פוי. :/

 

סקאי, שכותבת דברים כאלה בעיקר כדי שלעולם לא תקחו דוגמה ממנה, INC.

 

 

נ.ב. ממש אחלה דרך לפתוח חודש חדש. :(

 

נכתב על ידי , 2/10/2007 19:57   בקטגוריות שחרור קיטור, פסימי, Sky vs. Hell  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Quicksand ב-4/10/2007 21:34




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)