לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2007

לפני שאפול לתרדמה...


 לאט לאט, וביתר זהירות, יש לציין, אני מתחילה להרגיש יותר טוב.

יש לי עוד מה לעבור בין המצב כרגע לבאמת להרגיש טוב, או לפחות כרגיל, אבל זה בהחלט לא מתקפת האימה שנפלה עליי ביום שלישי.

 

מעט מסקנות מהיום:

- 3 ימים זה לא מספיק זמן כדי ללמוד לכימיה כללית. ממתי יש שם יותר נושאים ממה שהיה נדמה במהלך הסמסטר?

- "יס" זונות. או ביתר פירוט:

- זה נורא נחמד מצידם לפצות על השיבושים המטורפים בקליטה עם כמה סרטים חינם, אבל חשבתם אולי על הרעיון שרצוי קודם לתקן את אותם שיבושים? כי להתיישב לראות סרטים בערוצי הDVD למיניהם בזמן שעדיין יש שיבושים בשידורים, זה ממש לא סימפטי. כאילו, יופי, עכשיו יש לי *עוד* ערוצים אותם אני לא אראה כמו שצריך ולא אהנה מסרט רק כי כל דקה התמונה קופאת, נעלמת או מתפקסלת עם עיוותי צבע או שהסאונד שוכח שהוא גם חלק מהסרט, כי בכל זאת, הקולנוע התקדם כמה עשורים מתקופת הסרט האילם.

אז כן, אני דורשת פיצוי על הפיצוי!

- אם כבר לפצות על הפיצוי: סלחו לי, מי שלא תהיו שאחראים על רשימת הסרטים המוצגים של 'יס', אבל אני לא רואה סרט עם פאריס הילטון בתור פיצוי. למעשה, אני רואה בו פגיעה גרועה יותר מכל השיבושים שהולכים פה למעלה מחודש.

- את הידיעה על כך שבתור התחלה חברת הלווין מתכוונת לפצות את הלקוחות בסרטים לשבועיים חינם קראתי אתמול (חמישי..), ונורא התלהבתי, כי אחד הסרטים שהוצגו היה "Happy Feet" וקמתי לי שמחה ומאושרת (אני עוד אתווכח על זה) בבוקר (גם 1 בצהריים זו שעה שניתן להתווכח האם היא בוקר) בידיעה מוחלטת שאני הולכת לראות את הסרט בלופים אינסופיים. "הא הא, סקאי, הא הא.", הייתה תגובת רשימת הסרטים המעודכנת מולי. הם לא שם, ולמעשה, אין שם הרבה סרטים טובים. (מה שקצת מביא אותי לסעיף הבא:)

- "אמן האשליות" עם אדוארד נורטון הוא סרט מעולה! חבל שלא הספקנו לראות אותו בזמנו בקולנוע, אבל אני שמחה שיצא לי לראות אותו היום. מומלץ בחום.

- אני על סמים. לא נראה לי שסגנון הפוסט ממש מסגיר את זה, אבל אני Literally על סמים עכשיו, ומתחילות להיעצם לי העיניים. התחלתי להשתעל הלילה (לכן גם בקושי ישנתי ולכן גם חזרתי לישון בבוקר וקמתי רק ב-1) ועוד אתמול אמא ניסתה לדחוף לי איזו תרופה שהרופא רשם לה לפני חודשיים-שלושה כשהוא עוד לא עלה על זה שהייתה לה דלקת ריאות. זו איזו תרופה שהיא שילוב של תרופה נגד שיעול עם משכך כאבים, ועפ"י אמא, אמורה להיות לי אחלה שינה הלילה בזכותה. אני טוענת שהיא שכחה להגיד לי שזה טכנית קצת סם, אבל כשהיא אמרה את זה היום (או ליתר דיוק ממש לפני כמה דקות, כשלקתי את הכדור) היא טענה שהיא אמרה לי גם קודם ולא הקשבתי לה.

"רק אל תקחי יותר מאחד!", אמרה לי אימי היקרה בטון של סוחר סמים יודע דבר.

יחד עם הדקסמול של הלילה, שידוע כממסטל לא רע בפני עצמו, אני מסודרת.

 

המממ....

 

יהיה נחמד הלילה. ^^

 

ומכיוון ואכן נעצמות לי העיניים וכבר אין לי ממש מושג מה אני כותבת, אני אפרוש בשיא. [אם אפשר בכלל לקרוא לזה שיא]

 

 



[קרדיט]

 

 

אז... את מי רואים בהופעה של נייטוויש מחר? P:

[אני אהיה זו שנראית זוועה כי היא ישבה כל השבוע בבית בלי יכולת לצאת מהמיטה..]

 

 

נכתב על ידי , 6/10/2007 00:20   בקטגוריות סתם כי בא לי לעדכן..  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Immortality Passion ב-7/10/2007 13:26




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)