לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2007

Stardust


 

אתמול, סוף כל סוף ולאחר אינספור דחיות ושינויי תכניות, התכנסנו ליז, קוויקי, אנוכי ואפילו אימא שלי שהתלהבה מצוות השחקנים, כדי ללכת לסרט "אבק כוכבים" שרצינו לראות עוד לפני שידענו את תאריך ההגעה שלו לארץ.

אז בצעד לוגיסטי מתוחכם בו הצלחנו למצוא זמן שגם קוויקי יכול להגיע בו (באופן הזוי למדי הוא גם היה הראשון להגיע לנקודת המפגש..) פגשנו את כל הנפשות הפועלות בשלב זה או אחר, והתיישבנו לראות את הסרט.

בפינת התלונה שלעולם כנראה לא תשתנה: למה יש רבע שעה של פרסומות מטופשות שיש גם בטלויזיה, ובקושי טריילר אחד לסרט שאמור להגיע בקרוב? אני באמת מתגעגעת לזמנים שבהם הייתה בקושי פרסומת אחת לקוקה קולה, ורבע שעה של טריילרים... >.<

הסרט עצמו: מאוד נחמד. מי שקרא את הספר ימצא פה ושם קטעים שקיצרו או שינו או עיוותו או לא יודעת מה, אבל אני אישית כבר מזמן השלמתי עם הרעיון שמאוד קשה לעבד סרטים לספרים, ועוד לגרום להם להרגיש ממש כמו הספר.. מה שכן, הסרט הזה זוכה לכמה נקודות שבח בסעיף העיבוד לסרט, פשוט כי הוא עומד בפני עצמו באופן מעולה וגם לא הורס את הרושם שהיה בראש מקריאת הספר. לפעמים השמטה של קטעים מהספר לטובת דחיסת רצף אירועים לסרט יכולה להיות מעיקה מאוד ולהרוס את ההנאה מהסרט. אני חייבת לציין שזה לחלוטין לא המקרה כאן. הסרט מספיק נאמן לספר כדי להעביר את הסיפור וגם כדי לצאת ממנו בתחושה טובה ש"היי, זה היה אחלה סרט!".

היום אחרי בהיה בכמה וכמה טריילרים, גיליתי שטוב שלא ראיתי אותם, ובכלל טוב שהתחלתי במסורת ה"לא לראות טריילרים לסרטים שאני מתכננת לראות בקולנוע", כי הם הורסים קצת הפתעות.. גם אם ההפתעות צפויות..

 

בכל אופן, לכל מי שקרא את הספר, ולכל מי שלא קרא את הספר (אפילו יותר) מומלץ לראות את הסרט. אני אישית נהניתי מכל רגע...

 

ובעיקר - מהרגע הבא:

 

 

 

 

רוברט דה-נירו, בתפקיד קפטן שייקספיר, או: 'סגן הקפטן השולט ביותר בהיסטוריית הקולנוע' (המקום הראשון יהיה שמור לנצח, ככל הנראה, לג'ק ספארו. אני משוחדת. אבל גם קצת אובייקטיבית בבחירה הזו.)

 

ואת אותו קטע, טיפה מלא יותר, תוכלו לראות כאן..

 


 

המשך שבוע נעים, וסליחה על חוסר העדכונים (לא הרבה קורה בחיים שלי מעבר לישיבה מול תרגילים לא מעניינים במד"ר), זו תקופה שכזו..

נכתב על ידי , 17/10/2007 14:55   בקטגוריות אופטימי  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-26/10/2007 00:23




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)