לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2004    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2004

אין מצב רוח ויום בלי כלום


ייתכן וקמתי היום על הצד הלא נכון, אבל כ"כ אין לי מצב רוח היום!


במיוחד משעות הצהרייים...


הבוקר עוד עבר איכשהו בצורה נורמלית. אמא הכינה עוגה יאמית לארוחת בוקר. לא משו כבד כזה עם קרמים, סתם עוגת פירות (לא פאי..) והיה נחמד...


אח"כ המשכתי את העבודה ה****** בפיזיקה שנתנו לנו לחופש, בתקווה שאני אסיים אותה, אבל לא סיימתי, נשארו לי 2 וחצי תרגילים מעצבנים שאני כנראה אדחה עד תחילת הלימודים, ואז אעתיק מאחד החננות של הכיתה, או לחילופין- מעדן או ליז... :P


בכל אופן, באמצע העברת הזמן עם העבודה, פשוט התחלתי להרהר על משו... משו שדי מטריד אותי לאחרונה, ואני לא ממש אפרט כאן... בכל אופן, זה די התנפח וגרם לכל המצב רוח הסביר (אני כבר לא מדברת על "טוב") ללכת לאיבוד.


כך שפרס ענקי יינתן למי שימצא את המצב רוח הטוב שלי.


תאור מדויק ינתן רק לרציניים שביניכם, אבל הוא מהסוג כשכרואים אותו- ישר יודעים שזה הוא.

 


 



נכתב על ידי , 18/8/2004 18:06   בקטגוריות פסימי  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-19/8/2004 20:17




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)