לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2007

קצת על החיים במספרים


 

20 וחצי (כמעט) שנים הוא הזמן שאני חיה על פני כדור הארץ.

שבועיים לפני הזמן החלטתי שהגיע הזמן להפסיק לשמור אותי בבטן.

3 שנים מינוס שבועיים הוא הגיל שהייתי בו כשנחתנו בארץ (ו"נחתנו" כולל בתוכו את אימא שלי, סבא שלי ואותי).

3 דירות עברתי באותה שכונה, באותה עיר בארץ. ואולי בגלל זה קשה לי להתרחק מהכחול של הים.

שנתיים הלכתי לגן טרום-חובה כי כבר אז הרגשתי שגנון ומעון זה "לא לרמה שלי". מאחד הגנים עברתי בדיוק אחרי יום, לאחר שחזרתי ממנו הבייתה ואמרתי לאימא שלי ברוסית: "אני לא רוצה להיות עם הצוענים האלה.". אימא טוענת שמעולם לא שמעתי את המילה "צוענים" לפני זה. oO

9 הוא הגיל בו התחילו לא מעט צרות שגרמו לבעיות הביטחון העצמי הנמוך שלי כיום, בין היתר.

זה גם בערך הגיל בו השיער שלי החליט באופן סופי שהוא לא רוצה להיות בלונדיני.

שנה, בערך, הוא הזמן שבו הצלחתי לשמור על קשר כלשהו עם מי שהייתה פחות או יותר החברה האמיתית האחרונה שהייתה לי לקראת סוף היסודי.

מה שבהחלט מכריז על שיא בתור – שנתיים וחצי, שזה הזמן מסוף התיכון ועד היום שבו אני משתדלת לשמור על קשר עם ליז ועדן וגם קצת לנה (למרות שאיתה זה יותר בא בגלים..).

16 הוא הגיל שבו התנשקתי לראשונה, ואלוהים יודע מתי, אם בכלל, זה היה קורה אם לא אז.

6:00 היא השעה בבוקר, במקרה הטוב, בה הייתי מתעוררת בתקופת חטיבת הביניים, כש- 8:45 היא השעה בה התחיל השיעור הראשון. הסיבה לכך הייתה אימון כמעט יום-יומי בשחייה שאימא התעקשה עליו, והאמת, אני מודה לה על כך.

לא כולל השבועיים האחרונים, שהם כאילו סמסטר ג', 5 וחצי שנים זה הזמן שבו למדתי בטכניון בשלל מסגרות. (כיתות ד'-ז', י"א ועכשיו).

לא כולל מעבדה, 92 זה הציון הכי גבוה בבחן/מבחן שהוצאתי שם אי פעם. זה היה בחן האמצע באלגברה 1 מ' שעשיתי בי"א.

יומיים אחריו סבא שלי נפטר, ואת הקורס סיימתי עם ציון שלסטודנט רגיל נחשב לסביר ביותר, אבל לי לא איפשר להמשיך ללמוד שם במסגרת בה הייתי.

אם כבר סבא, 4.11 (מחר) הוא היה חוגג יום הולדת 94. יום הולדת שמח סבא (:

11 וחצי (בערך) שנים למדתי לנגן על פסנתר, עד שהתחיל לכאוב לי התחת בסוף י"ב ונהייתי רשמית ילדה עצלנית. אי שם במחצית הראשונה תבעתי את הביטוי "חבל על הידיים" בהקשר לאימון לא מוצלח בנגינה. מאז, זה קלאסיקה אצל המורה שלי.

X (אני צריכה לעשות מחקר מעמיק מדי בשביל לבדוק כרגע) שנים ביליתי בבית ספר ערב רוסי שדאג להעשיר את עולמי בשנות היסודי. למדתי אז שירים ברוסית בע"פ, מיתולוגיה יוונית ורומית (והלוואי והייתי זוכרת משהו..) ואפילו פיזיקה בגישה נורא מעניינת, ואפילו ספורט. היה נחמד.

36 (נראה לי) זה מספר היחידות שיש בתעודת הבגרות שלי. 99 הוא הציון הכי גבוה (אנגלית) ו- 87 הוא הכי נמוך (מדעי המחשב).

729 הוא הציון שלי בפסיכומטרי. נקודה אחת לפני רפואה...

1 ורבע שנים (and counting!) נמשכת מערכת היחסים הראשונה שלי. ותודה לבחור הזה.

לא כולל אוקראינה (בה נולדתי), 4 הן מספר האדמות שהן "לא ארץ ישראל" שכף רגלי דרכה עליהן. לשם הטריוויה: סיני, גרמניה איטליה וטורקיה, בהכרח בסדר הזה. וכל זה נעשה רק מסוף י"א, ובעיקר בשנה האחרונה.

10000 הוא בערך מספר הפעמים שחשבתי לעבור למסלול חשמל-פיזיקה.

10000 הוא גם מספר הפעמים בזמן האחרון שהגעתי למסקנה שאני לא אעשה את זה, כי אני פשוט לא אשרוד.

-1.5  הוא המספר שלי במשקפיים בשתי העיניים. רק שתדעו, שהוא כבר לא עדכני ואני מתכננת לבדוק את העניין השבוע.

164 הוא מספר הסנטימטרים שאליהם אני מתנשאת. ותודה לאחות בקופ"ח שהרסה לי את המחשבה שאולי הספקתי לגבוה קצת מאז כיתה ח' (שאז, אגב, הייתה הפעם האחרונה שטרחתי למדוד את הגובה שלי עד עכשיו...)

302 הוא השם (המלא האמיתי, זה בסדר) שלי בגימטריה.

19 הוא הגיל שבו לראשונה למדתי לאהוב בירה איכותית. ושוב, התודה כולה אליו.

0 הוא מספר הפעמים שבהן שתיתי אלכוהול עד אבדן הכרה.

1 הוא מספר הפעמים שבהן שתיתי מרטיני (אמנם לא רק כוסית אחת) כדי לגלות שאם יום אחד אני אשתה קצת יותר ממנו, הסעיף הקודם ככל הנראה לא יהיה תקף.

15 וקצת הוא הגיל שבו לראשונה היה לי מחשב (ו"לי" אומר לא פרטי משלי אחרי שלכל הבית כבר היה, אלא בכלל, בבית). וגם אותו לא היינו קונים אז ככל הנראה, אם לא הייתי מגבירה מדעי המחשב לבגרות והייתי חושבת שאני באמת אצטרך מחשב כדי ללמוד לזה. אותו מחשב אגב, משרת אותי נאמנה (לפעמים פחות ולפעמים יותר) מאז ועד היום.

160 GB נוספים קניתי בשבילו ביום חמישי. עכשיו רק צריך למצוא מישהו שיתקין לי אותם.

 

1 המשך עוד יבוא...

 

 


 

4.11 עריכה, תוספות:

 

607 עמודים יש בגרסא הבריטית של הארי פוטר 7 שהגיעה לידי היום.

לא מספיק, זה הזמן שיש לי כדי לקרוא אותו.

34 הוא מספר בקבוקי הלק בצבעים שונים שיש לי. (הזמן שיש לי באמת להשקיע בציפורניים בשנה ומשהו האחרונה שואף ל-0.)

623 הוא מניין הפוסטים הנוכחי שנכתבו בבלוג מס' 42664. (כן, אני לא מקורית במיוחד...)

2005 היא השנה שבה סיימתי 12 שנות לימוד.

עוד 3 שנים, בתסריט האופטימי, עד לסוף התואר הראשון.

11 פעמים (לפחות) הייתי באילת. וכן, למרות החום, אני פשוט אוהבת את העיר הזו.

6 הוא מספר הימים בהם עבדתי בטלמרקטינג וגיוס תרומות כדי להבין אחת ולתמיד שעבודה עם טלפונים זה אחד הדברים האחרונים שאעשה בחיי. (1 הוא מספר המקומות מתוך ה-2 שאשכרה הואילו בטובם לשלם לי על זה.)

3737 הוא מספר הפריטים שיש נכון לרגע זה בתיקיית "המוזיקה שלי". אני מדגישה את עניין ה"נכון לרגע זה", כי ברגע שאתקין את ההארד דיסק החדש, כל המוזיקה שמחקתי ויש לי על דיסקים תחזור לחיות על המחשב והמספר צפוי לעלות בהרבה. (אגב, זה גם לא כולל דברים שמתחבאים בתיקיות של "recieved files" של האייסיקיו והמסנג'ר).

21372 קבצים יש בתיקיית "התמונות שלי", כאשר ההערה בסוגריים מהסעיף הקודם תקפה אפילו יותר במקרה הזה.

0 פעמים צבעתי את השיער. לא, גם לא פס צבע דק או כל דבר פשוט אחר שיעלה על רוחכם.

 

6.11.2007, תוספות:

 

39 (בערך, קצת קשה לספור) הוא מספר הדיסקים המקוריים שנמצאים על המדף העמוס שלי ורק מחכים ליום שבו אקנה להם מתקן דיסקים הולם. (מספר דומה של דיסקים שצרבתי מחכה גם הוא לאותו מתקן.)

5 מהם של רובי וויליאמס, 4 של גרגוריאן (1 יש לי פעמיים -_-), 2 של אירוסמית', 2 של מדונה ו-2 של בון ג'ובי.

3 מסגרות לתמונות מוצבות אצלי בחדר נכון לעכשיו. ב-2 מהן תמונות אמיתיות (תמונה ישנה של סבא, ותמונה של ליז ולנה). בשלישית יש סתם חתול חמוד שגזרתי מעיתון לפני מלא זמן.

המון זה התיאור המושלם לכמות הספרים האיכותיים ברוסית שנמצאים על 3 מדפים גדולים ועוד 3 מדפים קטנים מעל לראש שלי עכשיו.

אף פעם הוא תיאור הזמן המתאים ליום שבו אני אסיים לקרוא את כולם.

5 הוא מספר הפעמים שקיבלתי תעודת הצטיינות בלימודים בחטיבה/תיכון. י"א היא הכיתה החסרה לאוסף, וזה רק בגלל שהאורקית נתנה לי התנהגות "טובה" ולא "טובה מאוד", בגלל היעדר תלבושת בית ספר שלי רוב השנה, וזה הקריטריון היחיד שלא עניתי עליו באותה שנה, גם אם הממוצע היה מספיק גבוה.

0 הוא מספר הסיגריות שעישנתי בכל ימי חיי, וככל שזה נוגע בי, כך זה גם ישאר.

 

 

נכתב על ידי , 3/11/2007 22:46   בקטגוריות פרויקטים מיוחדים  
47 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Mike ב-11/11/2007 11:39




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)