לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2004    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2004

מתחשק לי לכתוב משהו...


אבל אין לי כ"כ מה...

לא קורים לי יותר מדי דברים...

וגם המצב רוח עדיין כזה ככה-ככה.

אני מקווה שהיום בערב באמת ישפרו לי אותו

עדן עושה יומולדת באיזה פאב מוזר שהיא בעצמה לא ממש יודעת איפה [תזכורת לעצמי: להתקשר אליה עוד איזה שעתיים לברר מה נסגר] אז אני מקווה שיהיה נחמד.

 

אתמול, אחרי שהאינטרנט שלי מת, וקם לתחייה לאיזה שעתיים, החלטתי ללמד את תום לקח. נמאס לי קצת שאני כל הזמן זאת שמתחילה לדבר איתו. אז ישבתי לי בינתיים אונליין, ועד כמה שזה לא מפתיע- בשעה שהייתי בערך מחוברת, הוא לא העז לפנות אליי...

(ברגעים אלה הוא מתלונן שהוא לא שמע ממני יום שלם, ולזכותו יאמר כי הוא פנה אליי עכשיו לשם שינוי)

הלכתי אתמול לחוף... היו הקרנות של סרטים ("הג'וב האיטלקי" ו"אהבה זה כל הסיפור") והיה דווקא ממש נחמד... [דברים בחינם זה תמיד כיף] לסרט הראשון לא הגענו מההתחלה, אז ראיתי רק איזה 45 דקות של הסוף בערך, אבל היה אחלה. ואז התחיל "אהבה זה כל הסיפור" , שמזל שלא ראיתי בקולנוע, אבל ככה זה סרט ממש חביב, עם לא מעט קטעים משעשעים.

ואז חזרתי הבייתה, בערך ב1 בלילה, פתחתי ת'מחשב בתקווה לפטפט עם כמה אנשים לפני השינה, וגיליתי שהאינטרנט שלי שוב מת!

טוב, היום הוא כבר עובד, וזה גם משהו, למרות שהיום אני לא ממש אהיה הרבה זמן...

נכתב על ידי , 20/8/2004 14:58  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-20/8/2004 19:36




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)