לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2007

חנוכה שמח!


 

זה קצת עצוב שרק זה שאנשים אומרים סביבי "חג שמח!" פתאום מזכיר לי שכבר היום מתחיל החג.

אז..

חג חנוכה שמח!

 

זהו, סיימנו עם זה.

 

מה שבאמת התחשק לי להגיד זה, שאני אוהבת את המוח הקרימינלי של אימא.

ואני אוהבת את ה-MP4  [] הורוד-פוקסיה-סו-טוטאלי-פקאצי החדש שיש לי בזכותה, וזה בסדר, בעל החנות אפילו מסר לי אותו מרצונו החופשי.

מסתבר שזה נחמד שמדרגים בשמך מצעדים רנדומליים, וזה יותר נחמד לזכות בשטויות שאני די רוצה/צריכה כבר לא מעט זמן. אז אין בו 8 ג'יגה, אבל גם ה-2 שיש בו, מספיקים והם בהחלט הרבה מעבר למה שחשבתי שיהיו בו.

עוד פרט מעניין: גם לאנשים שהתפקיד שלהם ברדיו הוא להתקשר אליך להודיע שזכית במשהו, יש קול מאוד רדיופוני.

note to self: לפעמים קורים דברים טובים מלענות למספרים חסויים שמתקשרים אליך.

 

חנוכה בינתיים קיבל פוש פתיחה מאוד יפה (עם מתנה שאני בספק אם אי פעם קיבלתי כמוה מהדודים של אימא, עם האמפי וסתם עם קניות קטנות-אך-חביבות מהיום) ואני רק מקווה שזה לא יתנקם בי איכשהו.

 

שיהיה לכולם חג שמח, מואר ומלא סופגניות טעימות ולא משמינות!  

 

נכתב על ידי , 4/12/2007 23:50   בקטגוריות אופטימי, סתם כי בא לי לעדכן..  
44 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מיאל ב-11/12/2007 17:43




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)