לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2007

שאלון


כי ממש מזמן כבר לא היה פה.

מכאן.


 

שעה אהובה ביום? השעה שבה הולכים לישון.

מתי התעוררתם היום? לקראת 9 בבוקר.

אוהבים לישון? מאוד!

מהו השיא שלך בשינה? המממ לא מעט.. באיזור ה-15 שעות.

פעם לא ישנת יום שלם? יאפ וזה אפילו מתועד.

איזה פלאפון יש לך? Telit משהו ישן ועתיק ביותר..

של איזו חברה? פלאפון

ממתי הפלאפון? ינואר 2004

החלפתם פעם? לא.

כמה פעמים? 0 הוא המספר המדויק ביותר.

כלבים\חתולים? חתולימים!

איזו חייה היית רוצה להיות?

איזה שחקן קולנוע היית רוצה לפגוש? ג'וני דפ יהיה התשובה המתבקשת. 

תיק צד או על הגב? על הצד יפה יותר, על הגב נוח יותר. אני בוחרת על הגב.

לבשל אוכל\להזמין אוכל? לבשל, לפחות יודעים מה המקורות שלו...

אוהב כשיש לך יומולדת? או שימי הולדת דווקא גורמים לך דיכאון? לא דיכאון, כמו שלאט לאט (או מהר-מהר) הם פשוט הופכים ל"סתם עוד יום בשנה" וזה מה שחבל.. (גם אם לא בכל יום בשנה חבר שלך לוקח אותך למסעדה יוקרתית בהרצליה פיתוח )

מהו הספר הכי טוב שקראת? יש יותר מדי..

היית רוצה להגיע לירח? כן נן, למה לא.

גרביים תואמים או כל אחד בצבע שונה? תואמים (גרביים בכלל לא אמורות להיות תואמות?) מן הסתם, אני עדיין לא ליצן.

הלכת לבית ספר היום? לא, אבל לטכניון איכשהו כן.

קר לך? האמת היא שכן, קצת, אפשר שמיכה או משהו?

חוגג סילבסטר? אימרו לי מה יקרה עד אז עם שביתת המרצים, ואוכל לענות לכם על השאלה.

אם היו אומרים לך להביע 3 משאלות, מה היית אומר? מי מבטיח שהן יתגשמו?

אם היו אומרים לך שכל החיים יהיו עונה אחת. או חורף או קיץ. מה היית מחליט? אביב. P:

צבע אהוב עלייך: ממ... כחול, סגול ואדום (בהתאם למצב הרוח באותו יום)

אוהבים קרפדות? לא יותר מדי

וצפרדעים? גם לא יותר מדי

יודעים מה ההבדל בין קרפדות לצפרדעים בכלל? בערך

ואילניות, אתם יודעים מה זה אילנית? כן

אוהבים אילניות? הן דווקא בסדר

מעדיפים שאלות - פתוחות/אמריקאיות/כן ולא ? הכל הולך בתנאי שהשאלות טובות.

עשיתם עבודת שורשים כבר? אם כן, זרקתם אותה אחרי זה או לא? אכן כן, אי שם בכיתה ז' נראה לי. האמת היא שיש מצב טוב שהיא מוחבאת לה אי שם באחת ערימות ה"דברים מביצפר שאולי יום אחד אני אציץ בהם לשם הנוסטלגיה."

מה הדבר הכי נועז שעשיתם? אינלי מושג.

אוהבים לעצבן אנשים? לא

למה? כי הם מתעצבנים עליך בחזרה, וזה מעצבן!

שלג, גשם חזק או ברד? שלג!

הרכבת פעם רהיט בשיטת "עשה זאת בעצמך"? לא נראה לי.. oO

באיזו כתה התחלת ללכת לבד לבית הספר? אי שם ביסודי, אבל תמיד סבא היה מסתכל מהחלון שהכל בסדר (הדרך לא הייתה ארוכה במיוחד, חצי ממנה היה ניתן לראות מהחלון)

פעם עשית לעצמך תספורת? לא נראה לי..

אם כן - איך יצא?

מה הדבר הראשון שבישלת לבד? אני ממש לא זוכרת!

איך יצא?

יש משהו שלמדת לבד?

איזה מוזיקה אתה אוהב? רוק לכל סוגיו השונים

אתה אוהב ים? יאפ

וחורף? לא יותר מדי

יש לך חבר? כן

אם כן , כמה זמן אתם ביחד? שנה וחמישה חודשים ויום. ^^

איך אתה אוהב את הקפה שלך ?^^  טעים. ועם חלב וניל P:

כמה זמן בממוצע אתה מבלה על המחשב ביום? על המחשב - ממש כלום. לידו - הרבה יותר מדי.

יש לך מחשב בחדר? כן, לטוב ולרע.

בן כמה אתה? 20 וחצי

איפה אתה גר? בבית

ואיפה היית רוצה לגור כיום? מממ.. שאלה טובה.

גר עם ההורים? יאפ

מה דף הבית שלך? נענע

3 אתרים שאתם חייבים לגלוש בהם כל יום: ישראפייסבוק - ג'ימייל.

מפחד מטיסות? לא ממש

לאלה שלא סיימו ללמוד- מבחן האחרון שעשיתי:

הציון שקיבלתי בו:

לאלה שסיימו ללמוד- מבחן שלעולם לא תשכחו:

 הציון שקיבלתי בו:

מוסיקה רועשת או שקטה? מאוד תלוי במצב רוח באותו רגע, כי אין לי שום דבר נגד הכל.

נשארים עם הפיג'מה עד מאוחר או ישר מחליפים בגדים? כשאפשר, נשארת עם הפיג'מה

צפון, דרום או מרכז? צפון

יש חיה בבית? לא

אם היית יכול להיוולד בשם אחר איך היית רוצה שיקראו לך? אנג'לינה ג'ולי?

בני כמה הייתם רוצים להיות עכשיו? 5

אוהבים פסטה? מאוד

אכלת היום בננה? לא

מה צבע האנרק שלך? אדום יש לך קופת חיסכון?

האם לדעתך במבה עם שוקולד זה טעים? לא זוכרת אם אי פעם ניסיתי (אבל יש מצב טוב שמתישהו כן).. הממ אני חושבת שבמצבי רוח מסוימים זה יכול להיות בסדר. oO

האם יש בחדר בו אתה נמצא כעת נרות? כן. אבל הם לא דולקים כרגע.

תופפת אי פעם על דרבוקה? כן, אני לא ממש כישרון בזה.

אתה לובש גרביים? יאפ, קר.. -_-  

אכלת פעם סופגנייה עם שוקולד? כן! יאמי!

 


 

יתרון מגניב למדי של סיום שביתת המורים הוא - סוף סוף יש לי בית לבד וחדר לבד (!) ושקט לכמה שעות ביום.

 


 

אתמול ביליתי יותר מדי זמן בנסיעות לגרנד כדי להחליף את הMP4 הורוד-סו-טוטאלי-פקאצי שלי (RIP).

מסקנת היום כללה את העובדה שזה לא כיף לחכות לאוטובוסים נדירים, ושאסור לסמוך על מכשירים ורודים, על כל גווניהם, גם אם זה ורוד שממש דומה לסגול ככה.

בערב, אחרי הפעם השנייה שהגעתי לשם באותו יום (הראשון נטען במשך יותר מ4 שעות בלי שאפילו המסך יואיל בטובו להידלק) קיבלתי אחד שחור, חדש ובינתיים - עובד! הבינתיים מאוד מסויג שכן אני אחכה לפחות 5 ימים עד שבוע כדי להכריז עליו כבעל אורך חיים ארוך יותר מהמקורי.. אבל נו, לפחות הפעם יש שם אפילו משחקים.

אניווי, הבה נתפללה שלא תהיה לי סיבה יותר לחזור להחליף אותו.

 

האנקדוטה המשעשעת בנושא הייתה שהארי וסשה נורא רצו לראות את האמפי הורוד לפני שהחלפתי אותו, והיה להם נורא מצחיק לצחוק על הסינוור שלו על זה שהוא נורא ורוד והכל. כשבאנו שלושתנו לצאת מאולמן באופן פתאומי למדי התחיל לרדת גשם. אני אמרתי מיד שאין לי הרבה ללכת ואין לי כוח להוציא מטריה, אבל הארי שכנע אותי לפחות לחכות לו עד שיוציא את שלו ונתחיל ללכת יחד. והוא הוציא את שלו. ואני ממש לא קונה את התירוץ של "אבא שלי שם לי אותה!", המטריה, גבירותיי ורבותיי הייתה כולה ורודה! ורוד-פוקסיה לתפארת, שרק גרם לי לצחוק עליו בחזרה, ולדמיין במשך כל היום את התגובה שרק הייתה יכולה להיות בטכניון למראם של הארי וסשה הולכים שניהם יחדיו תחת מטריה ורודה.

הו, זה היה מסוג הרגעים הבלתי נשכחים האלה, שאחרי כל המאמץ לצחוק עליי, אני אפילו לא הייתי צריכה להתאמץ כדי להתנקם בו.

 


 

מחר יהיה מציק במעבדה.

I don't do Tuesdays. -_-

 


 

סוף השבוע אצל קוויקי, לעומת זאת, היה מעניין למדי.

 

נכתב על ידי , 17/12/2007 16:00   בקטגוריות שאלונים, That was Funny XD, אופטימי, סתם כי בא לי לעדכן..  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-19/12/2007 21:46




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)