לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2007

תכף נגמר...


ימים אחרונים לשנת 2007, עוד מעט יהפכו לשעות האחרונות של השנה האזרחית, וכולם עסוקים בלסכם איך השנה הזו הייתה.

לכמה רגעים, החלטתי גם אני לעשות סקירה קצרה של הקטעים בבלוג החל מינואר 2007 ועד היום. התחלתי, אבל לא סיימתי. מעולם לא הייתי מהאנשים שכותבים סיכום שנה ענקי ואמיתי, אני הרי כותבת את הבלוג בדיוק בשביל המטרה של הסיכום, כשאני ארצה לראות מה קרה לי מתישהו, אני כנראה אחזור לכאן, ובד"כ לא לפוסט מסכם (גם אם במקרה שלי הוא היה יכול להיות מאוד מועיל) אלא אנצל את ההזדמנות לחטט בכמה חודשים מהעבר, או בכמה קטעים.

אז לא, סיכום שנה ככל הנראה לא יהיה כאן. כי בגדול, זו הייתה שהיא מצד אחד מעניינת למדי ומצד שני, גם כוללת אירועים שגרתיים שכאלה, על הלא-שגרתיים בד"כ גם לא הגעתי ללכתוב, ואולי טוב שכך.

בגדול, השנה הזו התחילה מהתמוטטות עצבים בחסות סמסטר א' בטכניון, המשיכה במעבר די חלק לעשור חדש (שכללה מתנה שווה ביותר מקוויקי, הגיטרה הראשונה שלי, שאני רק מקווה להקדיש לה את הזמן שמגיע לה), בנסיעה לטוריקה לחגוג את היומולדת שלו ומאוחר יותר גם בנסיעה הראשונה שלי לאילת עם מישהו שהוא לא אימא שלי (נחשו מה, היה כיף) והרבה שביתות.

לסכם את הכל בקצרה, עושה עוול לכל מיני אירועים ולכתוב סיכום שנה ארוך, עושה עוול למילה "סיכום", ככה שהבה נסכם ששנת 2007 עברה בשלום, פלוס מינוס, ונקווה ש-2008 תביא איתה הרבה דברים טובים.

 


 


 

סוף השבוע הנוכחי היה מהנה למדי, אך גם קצר יחסית. לפחות הספקנו אתמול בערב ליסוע לגלובוס-מקס בקריון ולראות את "מצפן הזהב" (במקום "בייוולף". עצה לעתיד: אל תסמכו על מה שכתוב באתרי האינטרנט על זמני הקרנות סרטים :/).

בתור אחת שלא קראה את סדרת הספרים לפני, עדיין הצלחתי להנות מהסרט. הוא לפעמים נראה קצת יותר מדי מיועד לילדים, אבל היי, זה היה קצת ברור.

בכל מקרה יצאתי מהסרט עם ההרגשה שיש שני דברים שאני אוהבת: הראשון הוא כל העניין הזה של הפקת סרטי פנטזיה בכמויות שלא יכולות להשתוות אפילו למה שהיה לפני שר הטבעות. זה ממש כיף שיוצאים סרטים יפים שכאלו, שמכילים עלילה מעניינת אבל גם מספיק אקשן כדי ללכת לראות את זה בקולנוע.

הדבר השני הוא הסטנדרטים המשתפרים של בניית בתי קולנוע, עם מספר יותר מצומצם של אנשים בכל אולם, ומרווחים יפים בין השורות, הכיסאות הנוחים והכל. שיפור עצום לעומת מה שהיה פעם, וזה פשוט הופך את העניין של ללכת לסרט, להרבה יותר כיף.

 

לפני הסרט לקוויקי התחשק משהו מתוק. לריחות של הקרפים מסביב הייתה השפעה לא קטנה על העניין, אבל החלטנו להתיישב לאכול וופל בלגי שהעלה את רמת הסוכר שלי אתמול בערב בכמה עשרות ואולי מאות אחוזים. בכל מקרה, גאון מי שהמציא וופל בלגי, שוקולד וגלידות. וקצפת.

 

 

סוף השבוע הקודם כלל דווקא נסיעה לטיילת בנתניה, שלא התארכה הרבה עקב סופה לא קטנה שאיימה להקפיא אותנו (במקרה שלא היה פוגע בנו ברק). צילמתי שם לא מעט תמונות ובעיקר לא מעט חתולים. זו בערך ההתמכרות הבאה שלי אחרי צילום ברווזים: לצלם חתולי רחוב. הם איכשהו יוצאים לי ממש לא רע בד"כ...

 

כשחושבים על זה, גם השבוע הזה כלל לא מעט דברים קטנים שהפכו אותו בסופו של דבר למעניין למדי. סיימנו מעבדה, שזו הקלה עצומה, סוף סוף התקנתי את הדיסק הקשיח החדש והעברתי אליו את תיקיית המוזיקה, בשאיפה עתידית אמביציונית למדי של למלא את רובה, אם לא את כולה, במוזיקה איכותית. אז כבר התחלתי בפרוייקט החזרת כל המוזיקה שהורדתי מהמחשב כשכבר לא נשאר עליו מקום קודם, ואיכשהו באמצע החלטתי אפילו לא להחזיר הרבה דברים שאני במילא כבר לא כ"כ שומעת. בכל אופן, היד בהחלט נטויה לגבי מה ימצא את עצמו בכונן המוזיקה החדש. ^^

 

ורק דבר אחד לא השתנה - אני עדיין לא מבינה מד"ח. -_-

 


 

ואתם, שיהיה לכם שבוע נפלא, סוף 2007 מהנה ו...

זהו.

 

נכתב על ידי , 29/12/2007 21:14   בקטגוריות הרהורים ומחשבות, סתם כי בא לי לעדכן..  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Quicksand ב-17/2/2008 08:41




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)