לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2008

קצת על רביעי וחמישי


הו כן, איזו כותרת מושכת!

 

יום יבוא ואני אחליט מה אני מעדיפה: ימים ששום דבר מיוחד לא קורה בהם ואני נהנית להתבטל בהם כשהדבר היחיד שמטריד אותי הוא ייסורי המצפון על כך שאני לא באמת לומדת כשיש לי אחלה הזדמנות, או ימים עמוסים שקורים בהם המון דברים, קטנים וגדולים, ורוב היום עובר או בלעשות אותם, או בלחשוב מה אני עושה מתי כדי להספיק הכל.

אז היומיים האחרונים שייכים לחלוטין לקטגוריה השנייה (כשהיום, ללא ספק שייך לראשונה).

 

ביום רביעי [2.1.08], חוץ מליסוע באיזה 9 אוטובוסים שונים במקרה הטוב, הספקתי לבקר ב-4 חלקים שונים לגמרי של העיר בניסיון נואש לתמרן בין תרגול מרוכבות על הבוקר,  ניסיון קניית כרטיסים להופעה של מטרופולין, ביקור בבית המרקחת, ניסיון נואש למצוא את הבית של המורה למת' שעובדת עם אימא שלי (הניסיון הנואש כלל טיפוס עוד יותר נואש במעלה הדר, היישר לעבר השכונות הממש דוסיות של האיזור, ועוד ניסיון נואש להיחלץ מהן בדרך כלשהי), שבזכות מבט חטוף לכיוון שדווקא לא התכוונתי ללכת בו, קיצר לי לא מעט את הדרך. משם, למרכז הכרמל (איפה שבאמת גם יכולתי לקנות את הכרטיסים), ובחזרה לגהנום, בידיעה מוחלטת שאני מפסידה הרצאת השלמה במד"ח [יה, ח"ח לעצמי], הרצאות והבייתה אי שם בערב.

הערב עוד הצליח להתבזבז על ההנאה מבית לבד (מי אמר שיום הורים זה לא כיף? עובדה שיוצאים מזה דברים חביבים כמו בית לבד לכמה זמן..), לבין ניסיון לקלוט מה ילדים לומדים כיום ל-3 יחידות של בגרות במתמ'. (למה? כובע.)

זה אולי לקח כמה שורות, אבל תאמינו לי שזה בזבז לי יום שלם, כשכל פעם הייתי צריכה לאלתר לגבי לאן ללכת עכשיו, כי התזמונים היו ממש לא משהו.

 

יום חמישי [3.1.08] היה מבולגן גם הוא, אבל בסופו של דבר, הוא היה די נחמד. הפעם כן זכרתי להגיע להרצאת מד"ח [טוב, זו לא בעיה כשזו באמת הרצאה שקבועה במערכת..], הגעתי די מהר הביתה, רטובה מהגשם, כי איך אפשר שלא, קצת רפרוף על ספר של בני גורן, ומשם ללכת לעזור למישהי שלומדת את אותן 3 יח', תמורת שכר שהוא הרבה מתחת למינימום אם נכנסים לכל עניין ה"שיעורים פרטיים", אבל שיהיה, זה משהו, וזה עדיף מהכלום שאני עושה רוב היום גם ככה.

ומשם הבייתה, מקלחת מהירה, ניסיון להחליט מה ללבוש, שהתברר בעתיד ככקצת כושל. סיבוב בקניון, סינגל פוסטר וסט-ליסט חתומים, סטימצקי אוכל טעים (פיצה מגולגלת ופיצה הפוכה זה דבר טעים, אינדיד), ואי שם ב9 וחצי נסיעה למרכז הכרמל.

מטרופולין הופיעו בBeat והיה ממש שווה. היה יכול להיות הרבה יותר מהנה עבורי אם קודם כל, לא הייתי נמצאת במגפיים עם עקב גבוה (לעולם, אבל לעולם לא ללכת במגפיים להופעות בעמידה, לעולם!) ובנוסף לכך אולי היו גם עוד כמה חברים או משהו..

אבל אם לא להתרכז רק בעצמי לרגע אחד (אבל רק לרגע אחד) הייתה הופעה ממש טובה. ^^

[מי משיג לי את הדיסק החדש שלהם? ]

בבית, העובדה שכבר 2 בלילה לא מנעה מאימא להכין מעין קוקטייל טעים למדי שהכיל: מיץ אפרסקים, וודקה, ליקר תפוזים, מיץ תפוחים וקרם דה-קסיס (שזה מעין שם פלצני ורשמי ל"ליקר דומדמניות"). ויצא ממש טעים! כשניסיתי להכין דברים בסגנון יצא לי אמנם בסדר, אבל לא עד כדי כך! אז ייאי, יש לי לפחות מתכון קטן למשהו שיוצא ממש טוב, בתנאים ביתיים לחלוטין (ו"תנאים ביתיים" אומר אלכוהול שיש בבית).

 

דברים קטנים וחביבים שקרו אתמול:

- שיחה קצרה עם קוויקי הביאה לכך שאכן אני לא נשארת לבד בהופעה של היהודים בחמישי הבא.

- ביררתי ב"גלובוס" (בית הקולנוע), ואכן ניתן לקבל זיכוי על כרטיסים שלא השתמשנו בהם. או אולי כאלה שהשתמשנו, אבל במקרה, וממש במקרה, גם אחרי שדחפתי לו את שני הכרטיסים מתחת לאף, הסדרן לא תלש מהם את חלק הביקורת, מה שאומר שיש לי זוג כרטיסים שלפחות על אחד מהם ניתן יהיה לקבל כרטיס חדש (השני בסימן שאלה כי הוא במילא לא עלה לי כלום..).

- אימא זרקה לאויר עניין שהיא אולי עוד תתחרט עליו, אם כי בינתיים זה לא קרה והיא רק הדגישה שברגע שאני אברר מחירים זה ייצא לפועל. היא החליטה שסוף סוף מגיעה לי מצלמה דיגיטלית. חיטטתי היום קצת, אבל אני אשמח לעצות ודעות בנושא, בין אם מניסיון עם איזושהי מצלמה שיש לכם, או סתם משהו שאתם יודעים.

אני די נעולה בינתיים על Canon IS 3 או 5 (הדברים היותר חשובים לי זה זום של מעל 10x, חברה שמלכתחילה התעסקה עם מצלמות ועדשות (כלומר, אני יכולה להאמין לכם כשתגידו לי שיש לכם אחלה מצלמה של sony למשל, אבל אני פשוט לא אקנה אותה), מאקרו טוב וככל הנראה גם מסך מפרקי כמו שיש בקאנון, פשוט כי הגעתי למסקנה שזה די יעיל, ובאמת מגן על המסך..).

אז כאמור, עצות, דעות ומחשבות בעניין יתקבלו בברכה.

 

שיהיה סוף שבוע מצוין!

 

 

 

 


 

5.1.08, 14:53, עריכה:

 

שמישהו יסביר לי:

א. למה אנשים מגיעים אליי מחיפוש "המורה לאזרחות הביא עוגה", כלומר פחות למה מגיעים אליי מזה, אלא למה מישהו בכלל מחפש מורים לאזרחות שהביאו עוגה?

ולמה מגיעים אליי מחיפוש של "דוח כימיה" למרות שמעולם לא הכנתי אחד? וקצת יותר מטריד זה למה מחפשים רפרנסים לכימיה בתוך ישראבלוג? oO

ב. מה זה לכל הרוחות המקום הזה - http://www.blinklist.com/WhatAWha/ibblog/  (אלוהים יודע למה ואיך הגיעו אליי גם משם..)

למה אני מופיעה ברשימות שם, ויותר גרוע, למה אני מתוייגת כעתודאית בת 19?!

מה שכן, יפה לי להיות מתחת לבימבה וקוויקי, זה עוד די מגניב שכזה.

 

 

נכתב על ידי , 4/1/2008 19:44   בקטגוריות פוסטים מטומטמים, אופטימי  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מיאל ב-8/1/2008 16:15




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)