לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2008

תשובות לשאלון השבועי [טיולים]


מתי בפעם האחרונה יצאת לטיול באחד מהאתרים בארץ?
מביך משהו...
ממש מזמן.
הדבר האחרון שאני די זוכרת זה פחות או יותר סופ"ש שנסענו אליו עם אימא אי שם בסוף כיתה י"א..
[כלומר, לצורך העניין, לפני כ-3 וחצי שנים..]

איפה התקיים הטיול וכמה זמן הוא ארך?
בגבול הדק שבין הגליל לרמת הגולן..

האם ישנת פעם בחוץ (באוהל או בשק שינה מתחת לשמיים)?
אהה.. hell no.

כן, תקראו לי מפונקת. אני ממש לא רואה את עצמי בתוך שק"ש.

האם יצאת פעם לסיבוב בשטח הקרוב לבית, בחיפוש אחר קצת טבע?
לא, מהסיבה הפשוטה שאני יודעת שהוא לא קיים.

אבל בערך, אם אני הולכת ברגל בכל מיני מקומות אני תמיד אשים לב לדברים יפים בדרך כמו איזה פרחים יפים שהצליחו לפרוח בצד או עץ מעניין ודברים כאלה.

לאן היית מעדיפה לצאת לטיול, במדבר יהודה או בגולן?
הגולן, ללא ספק.

האם קרה פעם, שעלית על הר ממש גבוה? האם הרגשת שאת "על גג העולם"?
נניח שכן. oO
ו... נניח שכן, בערך. זו הרגשה כייפית שכזו להיות גבוה.
(אמרה הבחורה עם פחד הגבהים...)

מה את מעדיפה, לטייל עם חברים או לבדך?
תלוי במקום.
אבל בעיקר, עם חברים.

האם בישלת פעם אוכל בשטח? מה הכנת? היה טעים?
לא שזכור לי...

האם קרה שנשארת ערה עד הבוקר, רק כדי לראות את הזריחה?
ולזה ילדים, קוראים שאלה שלא באמת קשורה לנושא השאלון.

אבל כבר יצא לי, בעיקר בלי כוונה (ע"ע הלילה-בוקר אחרי מופע קוקה קולה), להישאר ערה עד הזריחה.
(חוץ מקוקה קולה, אגב, הייתה הפעם האכזרית ההיא, ביום האחרון של הטיול השנתי בכיתה י', שבו העירו אותנו באיזה 3 בבוקר/לילה והחליטו לגרור אותנו למצדה לראות את הזריחה. למצדה הגענו, את הזריחה מבעד לכל הערפילים לא באמת היה אפשר לראות. הנוף היחיד היה חול ועשרות ילדים מפהקים שמנסים להצטלם.)



שבוע מצוין לכולם! ^^

 

נכתב על ידי , 7/1/2008 00:43   בקטגוריות שאלונים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-7/1/2008 18:17




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)