לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2008

"זה בורקס!"


- הנה משהו שלא כדאי להגיד לי כשאני מנסה בתמימות לשתות משקה קל. בעיקר כשזה נאמר על מה שצריך להיות זוג נעליים, ואז מה אם הם מתחבאים בשקית בתוך התיק של ליז.

וזה בערך המשפט שליז הצליחה לפלוט ברגע הכי לא מתאים (וכן, רגעים שבהם אני מנסה ללגום משקאות קלים אכן נחשבים רגעים לא מתאימים), ועורר קל של גיחוך עצום שהיה קשה לעצור, שכן, כאמור, היה מדובר בנעליים, ולא דבר מאכל כלשהו.

 

מפגש "החלפת ספרים" עם ליז היום היה חביב, ובעיקר הגיע אכן בזמן.

"בשורות טובות" נמסר לידיה ובתמורה יש לי לקרוא עכשיו את "בני אנאנסי" של ניל גיימן ואת "המכשפה מפורטובלו" של פאולו קואלו. וזה בא בנוסף לידיעה שבאמת אין לי טעם לקנות ספרים, כי כמעט כל ספר שנמכר עכשיו ונחשב למעניין, כבר יש לה.

הסיבוב (הארוך עד כדי איחור מביך להורים) בקניון הניב את ההחלטה לעשות סיבוב קניות במקום שלא יעשה לנו חור עמוק בכיס, ואת הידיעה שלפעמים יש דברים אופנתיים חביבים.

הוא גם הניב בלבול עצום לגבי מה-לעזאזל-אני-עושה-לגבי-מצלמה-דיגיטלית? (אינטרנט? קנייה בטוחה בחנות שתעלה לי כמה מאות, אם לא 1000 שקלים יותר? בררר...)

והניב שפתון בטעם תפוז (שהתברר כטעים ביותר. עכשיו רק נותר להשוות את האבטיח לשפתון האבטיח האהוב עליי ש-seems so כבר לא משווק בארץ ) ומסטיקים. ^^

אה, וגם את התגלית המרעישה שפירות מיובשים ומסוכרים זה דבר טעים בטירוף.

 

 

ונסכם בתובנה נוסח קוויקי:

"כשאת פוגשת את החברות הטובות שלך פחות ממה שהחבר שלך פוגש את החברים הטובים שלו, משהו כאן מאוד לא בסדר."

[no offense, פשוט מילא שקוויקי לא פוגש את החברים שלו במשך שנה וחצי כי הם די רחוקים, אבל כשהחברות שלך גרות פחות או יותר באותה עיר יחד איתך, ועדיין תדירות המפגשים איתן נמוכה להחריד, זה מאוד לא בסדר. ]

 

 

 

 

נ.ב. זו רק אני או ש"ארץ נהדרת" עשו אתמול תוכנית מצחיקה ביותר?

 

נכתב על ידי , 7/1/2008 21:51   בקטגוריות That was Funny XD, סתם כי בא לי לעדכן.., אופטימי  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פֶּטֵל ב-8/1/2008 17:23




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)