לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2008

שאלון


[יש פוסט בתהליכי כתיבה. מסקנת היום הבלתי נמנעת היא שאחרי שמזיינים לחבר את השכל במשך שעות על אירועים של יומיים, לא נשארת טיפת כוח לכתוב על זה אח"כ בבלוג, וחבל, כי היו לי יומיים של מוי-כיף טהור.]

עריכה קלה: הפוסט נכתב ופורסם. ייאי לי.

 

 

 

 

השאלון מורכב מכמה שאלונים שלקוחים מכאן ומכאן ומכאן


יש לכם איימל? יאפ.
של איזה אתר? השימשושיים: נענע וגוגל.
באנגלית או בעברית? אנגלית, נניח.
נכנסים אליו כל יום? כמעט
כמה פעמיים ביום? לפחות פעם ביום, אם זה יום עמוס או אני מחכה למשהו ספציפי זה יכול להיות יותר...
יש לכם הרבה ספאם? כן. >.<
נכנסים אליו או ישר זורקים אותו? מיד מוחקת הכל.
מעבירים הודעות שרשרת? לא
למה??? כי זה פאקין מעצבן לקבל אותן.
כותבים הרבה מיילים? ממש לא...
כמה ביום/שבוע בערך? בקושי אחד בשבוע...
מקבלים הרבה מיילים? בערך
מעבירים מיילים מגניבים של מצגות וכו'? ממש לא (לא שאני מקבלת כאלה..)
יש לכם חתימה קבועה בסוף המכתב? לא, כלומר, אני הרבה פעמים מצרפת את ה- ^_^ הנצחי שלי, אבל לא בתור משהו קבוע..
יש לכם הרבה אנשים/איימלים שמורים? לא כל כך..
כמה בערך? 10 אולי..
שומרים את האיימלים? כן, כשיש Gmail אין ממש טעם למחוק...
בתיקיות או מבולגן בדואר הנכנס? בלאגן מתויג. P:
זה או זה:
נעליים או סנדלים? נעליים, אלא אם מדובר בסנדלים יפים
שמש או ירח? ירח
נוקיה או סוני אריקסון? סוני אריקסון
קפה או שוקו או תה? הכל, בהתאם למצב הרוח
חום או קור? חום
אפרסק או שזיף? אפרסק!
תפוז או קלמנטינה? אין החלטה.
מסנ' או אייסי? שניהם
תפוז או ישראבלוג? ישראבלוג. P:
חתול או כלב? חתול! ^^
פיל או ג'ירפה? פיל
למה או אלפקה? אויש, אני שונאת את שתיהן!
שוקולד חום או לבן? חום ללא כל ספק.
אורנג' או סלקום? אורנג'
שוקולד לבן או שחור? שחור, ושוב, ללא שום ספק
פסנתר או גיטרה? שניהם (:
פסח או פורים? נראה לי שבפסח עוד אמור להיות קצת חופש, אז אני אלך עם פסח.
יולי או אוגוסט? אוגוסט
אביב או סתיו? אביב!
חורף או קיץ? נמנמ... שיהיה קיץ.
גשם או שמש? שמש
ברק או רעם? ברק, אני נורא אוהבת לראות אותם..
חציל או קישוא? קישוא
עגבניה או מלפלפון? סלט!
ג'ינג'י או בלונדיני? ג'ינג'י
שיער חום או שיער שחור? חום. או שחור.
צבע שחור או צבע לבן? אני אוהבת שחור-לבן.
כתום או אדום? אדום
כחול או ירוק? כחול
סגול או ורוד? סגול
זהב או כסף? כסף
כריש או דולפין? דולפין
פינגווין או דוב קוטב? שניהם.
^^ או >כן או לא? כן
בוקר או לילה? לילה
מת"מ או אנגלית? אנגלית.
ספרות או הבעה/לשון? שניהם היו נחמדים
דוב קואלה או קנגרו? דוב קואלה
עץ או אילן? עץ!!!1  ^.~
היי או ביי? ביי ביי.
מה הסוג פלאפון שיש לך? טליט ישן נושן של פלאפון
איך ניראים המבכנסיים שיש לך עכשיו? sort of טרנינג שחור.
כמה קיבלת במבחן האחרון באנגלית? אני חושבת שהמבחן האחרון באנגלית היה הבגרות, אם לא מחשיבים את חלק האנגלית בפסיכומטרי. יצא 99 בסוף, מגניב לי.
מה המשאלה הגדולה ביותר שלך? לדעת מה המשאלה הגדולה ביותר שלי. אבל אני מניחה שבאופן פשוט למדי הוא להיות מאושרת.
מתי הפעם האחרונה שהשתעלת? שלשום.. אולי אתמול..
איזה שם אתה הכי אוהב בעולם? אני לא חושבת שקיים אחת שהוא הכי אהוב עליי...
אוהב טונה? כן
איזה שוקולד אתה הכי אוהב? איזה שוקולד אני לא אוהבת?
הלכת היום לעבודה/ביתספר? לא, היום יום שבת!
משהו מיוחד שקרה שם?
מה היה הדבר האחרון ששחקת בו? משהו בפייסבוק, אם זה נחשב בכלל...
במה בא לך לשחק עכשיו? ב"בואו נלך לאכול ואז ללמוד טוב למד"ח"
אוהב לשחק משחקים לבד או עם המון אנשים?
איזה שפות אתה יודע? עברית, רוסית, אנגלית בעיקר. וכל מיני מילים בשלל שפות נוספות, אבל זה לא באמת יוביל אותי לאנשהו...
עם מי אתה הכי אוהב לדבר? עם קוויקי, כי תמיד יהיה מיאו בשיחה. ;)
מתי לאחרונה נפגשת עם מישהו? as in...?
מה בא לך לאכול עכשיו? אני אסתפק במרק הטעים שמחכה לי..
1. מה עשית אתמול? שום דבר מועיל! :/
2. מה אתה עושה היום? גם, אבל אני באמת מתחילה ללמוד...
3. מה תעשה מחר? בתקווה, אשב כל היום מול הקלסר עם החומר במתמ' לסוגיה ואבין דברים..
4. יש לך חיים? קצת, אולי... בקושי.
5. אוהב לצייר?
6. אוהב לצלם? כן
7. אוהב להצטלם? לא
8. יש איזה מקש במקלדת שלך שנתקע כל הזמן? לא, אבל העכבר שלי עושה צרות.
אצלי זה 8.
9. נכון זה מעצבן? נניח.
אוהבים עוגיות גרנולה? אם הן טעימות, אין לי התנגדות.
אוהבים צימוקים? לא יותר מדי... 
חושבים שט"ו בשבט זה מיותר? ממש לא.
שותים קפה? כן
מתי? בעיקר בבקרים, אבל לא כל יום. מדי פעם גם אח"כ או בערב, אבל זה לעיתים רחוקות...
איזה סוג? Taster's Chice. יאם-יאם.
מה דעתך על טבעונות? אי באמונתו וקיבתו יחיה.
2. יצא לכם פעם לדרוך על חילזון? אולי oO
3. אוהבים קרואסון? כן ^^
4. אוהבים טיול שנתי? לא ממש, כבר עדיף לצאת לטייל רק עם החברים
5. כבר היה לכם השנה? לכו תגידו לטכניון שבאמת יארגן טיול שנתי ^.~
6. מה החלום הכי גדול שלכם?
7. ראיתם פעם מישהו מחליק על בננה? לא נראה לי
8. החלקתם פעם על בננה? לא
9. למה? כי לא הייתה לי בננה להחליק עליה!
10. אתם חושבים שזה מצחיק לראות מישהו מחליק על בננה (ובלי שקורה לו משהו אחר כך)? ל-2 שניות אולי...
1.אוהבים שיעור ספרות? כן
2.מה אתם מעדיפים- שירים/סיפורים קצרים/רומנים ? הכל.
3.מה אתם חושבים על המורה שלכם לספרות?(לאלה שסיימו בצפר, מה חשבתם על המורה שלכם לספרות?) בכיתות י-י"א הייתה לנו מורה מעולה. בי"ב היא הייתה מפחידה קצת לפעמים, אבל בסופו של דבר הייתה בסדר גמור.
4.אוהבים ספרות יותר ממתמטיקה? כן
5.מה אתם מעדיפים- מבחן בספרות או מבחן בהסטוריה? בשניהם צריך לזיין את השכל oO
6.אוהבים טיולי סטלה, או מעדיפים טיולים אתגריים וקשים?
7.ביקרתם פעם בחוף פלמחים? לא שזכור לי...
8.מתי לאחרונה ישנתם על חוף ים? אף פעם...
9.האם איי פעם ביקרתם בסל"ת? או אולי ארגנתם סל"ת? שטו?
10האם אכפת לכם מהטבע ומאיכות הסביבה? כן
11אם כן, מה אתם עושים בקשר לזה? לא יותר מדי, אבל ממחזרים נייר ובקבוקים..
אוהבים טופו? אני זוכרת שלפני מלא זמן יצא לי לטעום משהו שעשו עם טופו ויצא מוצלח. אני מניחה שזה תלוי באיך מכינים אותו...
על הציפורניים שלכם כרגע מרוח לק? כן!
במה היה המבחן האחרון שלכם? תשאלו אותי בעוד כמה ימים...
עונים על השאלון הזה במקום לעשות משהו חשוב שאתם צריכים לעשות [ש.ב וכו']? כן. :/ צריך ללמוד למבחנים...
מה הצבע השולט שלכם בחדר? הלבן של הקירות, שאני כבר לא יודעת מתי הוא יזכה להשתנות...
בגדול מסתדרים עם ההורים? בגדול כן... אבל רק בגדול...
אם הייתם יכולים לבקש כל מה שתרצו, אבל הכל גם את הדברים הכי הזוים ולא הגיוניים בעולם, מה הייתם מבקשים?
מנ הדבר הורוד הכי קרוב אלייך? חה. הממ... יש לי קרם ידיים שהוא באריזה ורודה, וממש לידו יש פצירה ורודה. וגומיה ורודה. אבל הם מוקפים במלא דברים לא-ורודים, נשבעת!

 

 


 

 

מממ... כן, זהו. אני אלך לנקות קצת את הראש, ללמוד קצת ואולי מאוחר יותר להצליח לכתוב את הפוסט ההוא עד הסוף.

שבוע טוב לכולם, בכל מקרה!

 

נכתב על ידי , 2/2/2008 18:12   בקטגוריות שאלונים  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-6/2/2008 09:47




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)