לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2008

איה.


 

אני לא יודעת אם זה מהזדהות או משהו,

אבל אני יודעת שתכננתי לעשות פוסט קצר וחביב על איזה יופי שאימא סופסוף תיקנה את הפלאפון שלה (אחרי השבתה של חודשיים אם לא יותר) ואני יכולה להראות לכם תמונה חביבה וגם לחוד חידה וכאלה.

אבל האמת היא שפתחתי וסגרתי את חלון העריכה לפחות 3 פעמים ואני לא מסוגלת לכתוב כלום.

יש לי כאבי תופת בשן ימנית אחת, ואני לא יודעת אם זו תוצאה של הרבה מדי ממתקים שתגרור סתימה חדשה וזכרונות מודחקים מאיזה "כיף" זה ללכת לרופא שיניים, או שאולי זה בגלל הזנחה של שיני בינה שמזמן אמרו לי שכדאי להוציא אותן לפני שהן גדלות לי, כי הן עוד איכשהו גדלות באלכסון ויכולות להשפיע על שאר השיניים. >.<

זה לא סוג המידע שאני משתפת בו בד"כ, אבל ארג.

כואב לי ומעצבן לי בגלל זה, ואני צריכה לשחרר את כל הקיטור הזה לאנשהו.

תתמודדו.

 

 


 

אחרי זיוני שכל רבים מצידי על איזה מציק זה לקבל טונות של ספאם מדי יום לויאגרה ושות', סשה שלח לי את הקומיקס הזה.

ואני תוהה - אם כבר, כ"כ קשה לכם להבחין בי אימיילים של בחורות לגברים?

נכתב על ידי , 13/2/2008 19:40   בקטגוריות שחרור קיטור, פסימי  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Quicksand ב-18/2/2008 10:09




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)