לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2008

תשובות לשאלון השבועי


הדבר האחרון שאכלת:
בורקס תרד-גבינה
(שהפעם אולתר בעזרת מלוואח במקום בצק עלים רגיל)

וחצי ליטר תה.
[כדורים לא נחשב, נכון?]

 

* סתם כי זכרתי שצילמנו פעם - ככה נראה הבורקס בד"כ:

 

 

 


 

הדבר האחרון שראית בטלוויזיה:
הופעה של היהודים, אתמול בערב (יס 3)

הספר האחרון שקראת:
שסיימתי לקרוא - "בני אנאנסי" (ניל גיימן).
עכשיו קוראת - "המכשפה מפורטובלו" (פאולו קואלו).

המשחק האחרון ששיחקת:
שאלה טובה...

[שטויות בפייסבוק נחשבות? P:]

האיש האחרון שדיברת איתו בטלפון:
קצת עצוב, אבל קוויקי, שלשום.

[ככה זה כשחולים..]

הדבר האחרון שכתבת:
תשובה לשאלה הקודמת. P:

הדבר האחרון שהרגשת:
כאב בטן נחשב?

געגועים, אני מניחה.

הרגע האחרון שבכית:
לא זוכרת.. oO

הרגע האחרון שאהבת:
דברים משעשעים מחמישי בערב.

דברים משעשעים ברביעי (כשהלכתי לתקן את המשקפיים אצל האופטומטריסט שלי -להכיר אופטומטריסטים טובים זו פריווילגיה מאין כמוה-).

המקצוע האחרון שלמדת:
הרצאה במל"מ?
[בהתחשב בעובדה שהרגשתי רע מדי בשביל לכתוב וכל השעה פטפטתי (פטפטתי= פתרתי תשחץ ותשבץ) עם סשה וי', קשה לקרוא לזה ממש ללמוד..]

השיר האחרון ששמעת:
משהו רנדומלי מרשימת השירים שאני אוהבת, אני לא זוכרת בדיוק...

המילה האחרונה ששמעת:
וואו.
אינלישמץשלמושג.

 


 

אז כנראה שאני חולה כי ברביעי יצאתי לסיבוב ברחבי העיר (וכן, הקפתי בערך 2/3 ממנה) עם גופיה וחולצה לא סוודרית מספיק בשביל טיול בערב (מסתבר שגם כשיש שרב, בערב מספיק קר בחוץ). הסיבוב היה נחוץ במיוחד כי ביום שלישי קרתה לי "תאונת עבודה" שכזו. לפני ההרצאה במעגלים ישבתי לי וקראתי ספר.. כשבאו אנשים הנחתי אותו ואת המשקפיים עליו, ואיכשהו כשהסתובבתי חזרה מצאתי אותם על הרצפה. ובעיקר את הספר על המשקפיים. אז לעדשות שלום, אבל התעקמה לי המסגרת ככה שבקושי יכולתי לראות כמו שצריך, וזה ממש הציק לי בעיניים.

אז ברביעי הלכתי לבקר במקום שבו הם נקנו, ולהגיד שלום למוכר (שאנחנו מכירים כבר שנים רבות דרך חברים) שמיד עזר לי לתקן אותן, והקדיש לי לא מעט זמן בבדיקת ראייה (גדל לי ברבע מספר, אבל זה כ"כ גבולי שאפילו הוא אמר שאני לא חייבת בינתיים משקפיים חדשות). אפילו למדתי דברים חדשים (כמו זה שיש חלק בעין שמש בתור עדשת + לראייה מקרוב, וזה שהמשקפיים מתלכלות מהר זה לא בדיוק באשמתי), והוכרחתי ללכת עם המשקפיים כל הזמן. (המומחה אמר, אני שותקת.)

אה, ואיכשהו גם קיבלתי איזשהי החלטה סופית על כן לקחת את אלקטרואופטיקה בתור אחד המסלולים בעתיד.

(הכי נחמד היה לא לשלם אף גרוש עבור התיקון של המסגרת והבדיקה. =])

באותו יום גם נקנו כרטיסים לקרן אן בחמישי הקרוב. אני מקווה שיהיה נחמד גם אם לא יצא לי לשמוע הרבה שירים שלה..

 

ובלי קשר, בשני ניצלנו את המבצעים החביבים בסופרפארם, וכעת אני (נו טוב, אני ואימא) הבעלים הגאים של "black XS" לאישה.

פרט טריוויה משעשע: לקוויקי יש את הבושם לגבר, ועכשיו נוכל להיות תאומי בושם. <הכניסו כאן אייקון של ילדה קטנה ומתלהבת>

יש עוד זמן עד שאני אפתח אותו (בושם אחר לסיים בינתיים), וגם כשכן הוא בטח ייגמר מהר מדי כי גם אימא תשתמש בו, אבל זה עדיין נחמד.

אני מקווה שהוא גם יהיה טוב עליי, כי ידוע שבשמים שונים יושבים על בני אדם שונים באופנים שונים, ואם לקחת את ה- ultraviolet , שכמו הבלאק XS גם הוא של Paco Rabanne בתור דוגמא לבשמים שלו, אני מקווה שזה יהיה טוב (לאולטרויולט יש אולי ריח קצת חזק ולא תמיד מתאים, אבל אני יכולה להריח אותו עליי גם אחרי יום שלם בחוץ, וזו תכונה די טובה לבושם).

(בנוסף, בושם של נינה ריצ'י סומן כמטרה למבצע הבא..)

אה, ובלי לשכוח את האובססיה, כמובן שגם יצאתי עם עוד זוג גרביים חדש. הידד. ^^

 

ובינתיים, אני מתחילה להראות סימנים של להרגיש יותר טוב, גם אם לא במידה הרצויה.

אני שונאת להיות חולה. >.<

 


 

ולכל הקוראות החביבות שעוברות או יעברו כאן -

יום אישה בינלאומי שמח לכן!

 


 

 


נכתב על ידי , 8/3/2008 13:52   בקטגוריות "אני מצלמה!", שאלונים, סתם כי בא לי לעדכן..  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-10/3/2008 18:02




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)