לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2008

תשובות לשאלון השבועי [ספרים] ועידכונצ'יק


האם את קוראת הרבה ספרים?
לא מספיק.
כלומר, אני קוראת באופן די קבוע, אבל לא בקצב המספק אותי.
(יש לי אמנם את תירוץ הלימודים, אבל אני עדיין חושבת שאני יכולה להקדיש לספרים קצת יותר זמן...)

איזה סוג ספרים את אוהבת לקרוא במיוחד?
פנטזיה לסוגיה.
אבל זה גם עניין של תקופות ומצבי רוח.

מהו הספר האהוב עלייך?
הנסיך הקטן.

(אבל עם הזמן יותר ויותר קשה לבחור דווקא ספר אחד. התרגלתי להגיד שזה זה, גם אם בצדק)

האם את הולכת לספרייה לעיתים קרובות?
לא.

(אבל ליז היא הספרייה שלי בזמן האחרון.. ~חיבוק~
וליז היא ספרייה מאוד מוצלחת!)

האם אי פעם היה לך מנוי לסיפרייה?
לא.
(ספרייה חופשית בביצפר לא נחשב, נכון?)

מהו הספר האחרון שקראת?
הספר האחרון שסיימתי לקרוא - בני אנאנסי / ניל גיימן.
קוראת עכשיו - המכשפה מפורטובלו / פאולו קואלו.


ומה לגביי עיתונים?
קוראת אם אני נתקלת במשהו מעניין. מרפרפת עליהם באופן די קבוע.

האם את כותבת סיפורים?
כמו שהתשובה על השאלה הראשונה - לא מספיק.
או אפילו מספיק בקושי.
בואו נסכם את זה ב"כמעט ולא, לצערי הרב".

מתי בפעם האחרונה קראת ספר?
אממ.. שלשום? אולי יום לפני, בכל זאת, הייתי מספיק חולה כדי בקושי להצליח לקרוא משהו, כל דבר שהוא.

האם לדעתך חשוב לקרוא ספרים?
מאוד חשוב.
מלבד העובדה הידועה שזה מפתח את הדמיון כבר מגיל צעיר, ודמיון זה דבר חשוב מאוד ונפלא שמעריכים בעיקר כשהוא מתחיל להיעלם, זו דרך מצוינת להתנתק מהמציאות היומיומית, ולא פעם - זה פשוט מלמד דברים חדשים, או לכל הפחות גורם לחשוב על דברים שלא היית עולה עליהם לבד, או מקדיש להם מחשבה לבד.

 

 




 


 

בעוד כ-10 דקות אמור להתחיל הבחן הראשון מתוך שניים, שמהווים מעין מועד א' במעגלים. אני לא אהיה שם כי אני לא יודעת מספיק את החומר, וגם אם זה פחות מפריע (המבחן עם חומר פתוח), מה שיותר גרוע זה שממש לא הולך לי עם פתירת תרגילים. ככה שזה כשמתוך 5 ימים מתוכננים ללמידה, רק אחד מהם מנוצל לצורך העניין. (זכרו ילדים, להיות חולים דווקא לפני מבחנים, זה רע.)

 

אז חוץ מלנסות ללמוד אתמול, אכן נגררתי עם אימא להצגה "אנטיגונה" (שעד כמה שהבנתי זה שיתוף פעולה של הקאמרי עם הבימה, ואתם מוזמנים לתקן אותי אם אני טועה).

היה נחמד, להרגיש מתורבתת (בפעם השנייה מזה זמן רב) לשם שינוי ואפילו די הסכמתי עם ההערות שהיו לאימא בסוף. (הרעיון עם הזקנים מעולה, הבימוי אכן טוב, רק שאת אנטיגונה היה אפשר לעשות קצת יותר אנושית, והיו מרגישים בהבדל לא קטן).

 

ומה מעכשיו? להחלים סופית (היי, מאתמול אני עוד איכשהו יכולה לנשום דרך האף! הידד!), להעלות את מצב הרוח שנפל לריצפה, ללמוד למרוכבות החל מהיום (מ-ע-כ-שיו!) כי בחן האמצע עוד שבוע וכדאי לי להוציא בו משהו ששואף ל-100, להנות בסופ"ש ולחזור לדרך הישר בכל הנוגע ללימודים.

וזו אפילו לא משימה כ"כ בלתי אפשרית.

שיהיה לכם שבוע מעולה!

 

 

 

נ.ב. רק אצלי הrepfile לא מצליח להתעדכן לסמסטר אביב הקרוב או שאני עושה משהו לא בסדר? -_-

גרר. אני צריכה לסדר מערכת כבר..

 

 

נ.ב. 2 הוא בחור מקסים. ולא אכפת לי מה השאר יגידו.

 

נכתב על ידי , 10/3/2008 18:29   בקטגוריות שאלונים, סתם כי בא לי לעדכן.., אופטימי, פסימי, שחרור קיטור  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Queen of Heaven ב-13/3/2008 21:58




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)